Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet av en "hard trance sang" typisk take off greier med hard kvinne vokal som sier "do you want to fly" så kommer takeoff-en, tror de heter condor 2, men finner ikke en shait. hørte sangen i 98-99....plz plz, har lett etter sangen siden.......2006^^

Lenke til kommentar

Agnelli & Nelson - Holding on to Nothing (Armin van Buuren Remix) har sagt det før, men fy for en herlig låt!

Vadim Zhukov - Exit. progressive uplifting slik det bør være :D Hvis du ikke har hørt denne, er dette noe du absolutt bør sjekke ut. Denne mannen kan sakene sine

SolarStone - Late Summer Fields. It's SolarStone, what more can I say...?

Lenke til kommentar

HAHA, det var meget spot on du, mister Dalh!! ^^

Har drukket Razz med noe røde scwheppes greier, en (stor) dæsj lakris med vodka shot og nå har jeg laget meg en Jim Bean med Coca Cola :D

Ferry Corsten - Out of the Blue. Denne på høgt volum eier i dimensjoner

Vascotia - Calibro (Original Mix). Frode og Frode vet hvordan det skal gjøres. Norsk uplifting på sitt beste :D

Lenke til kommentar

Er godt det ikke bare er meg som har vært ute å drukket i kveld, lille deg ;)

Ferry Corsten - Out of the Blue (Full On Ferry Mix). Denne på høgt volum eier i dimensjoner

Fixed!

___

For å ikke gjøre posten OT : Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise (First State Remix) :D

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Er godt det ikke bare er meg som har vært ute å drukket i kveld, lille deg ;)
Ferry Corsten - Out of the Blue (Full On Ferry Violin Edit). Denne på høgt volum eier i dimensjoner

Fixed!

Fixed even more!

+

:love:

Har den blitt released?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...