Kaggen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Corderoy - Starline (Icone Remix) Corderoy - Starline (Original Mix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Syns for engangsskyld Icone mixen ikke gjorde en fullverdig mix av den låta. Men originalen er bare nydelig. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er nå du må tenkte på hunden når du lager en ny melodi, tenke på alle dem fine stundene dere hadde sammen så blir det nok en ny ch0000n Har tenkt til å gjøre det, ja Lenke til kommentar
corbin666 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Noen som vet av en "hard trance sang" typisk take off greier med hard kvinne vokal som sier "do you want to fly" så kommer takeoff-en, tror de heter condor 2, men finner ikke en shait. hørte sangen i 98-99....plz plz, har lett etter sangen siden.......2006^^ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Scoopex - Are You Ready to Fly (lightforce club remix) kanskje? Vedlig fjortis må te du bskriver låta, så ikke så lett å identifisere låta. Lenke til kommentar
W Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Fikk vite at hunden min / familiens hund må avlives i morgen, så da passer det å høre på: Passer da bedre å høre på Selu Vibra - Divine (Dalh Remix)? Knall remix Endret 17. august 2008 av W Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lange feat. Sarah Howells - Out Of The Sky (Kyau & Albert Remix) ch00n? definitivt. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fet den, men Aly & Fila remixen er enda fetere Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Passer da bedre å høre på Selu Vibra - Divine (Dalh Remix)? Knall remix Tænks Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Agnelli & Nelson - Holding on to Nothing (Armin van Buuren Remix) har sagt det før, men fy for en herlig låt! Vadim Zhukov - Exit. progressive uplifting slik det bør være Hvis du ikke har hørt denne, er dette noe du absolutt bør sjekke ut. Denne mannen kan sakene sine SolarStone - Late Summer Fields. It's SolarStone, what more can I say...? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tenker høyt, men syns det luktet litt alkohol av det forrige inlegget der, lille gutt Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjapt spørsmål. Ayla, Beam vs. Cyrus og Robert Miles ... Er det trance? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 HAHA, det var meget spot on du, mister Dalh!! ^^ Har drukket Razz med noe røde scwheppes greier, en (stor) dæsj lakris med vodka shot og nå har jeg laget meg en Jim Bean med Coca Cola Ferry Corsten - Out of the Blue. Denne på høgt volum eier i dimensjoner Vascotia - Calibro (Original Mix). Frode og Frode vet hvordan det skal gjøres. Norsk uplifting på sitt beste Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Er godt det ikke bare er meg som har vært ute å drukket i kveld, lille deg Ferry Corsten - Out of the Blue (Full On Ferry Mix). Denne på høgt volum eier i dimensjoner Fixed! ___ For å ikke gjøre posten OT : Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise (First State Remix) Endret 17. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Koris vs. DJule - Sense Of Time (M.O.R.P.H. vs. Scirocco Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er godt det ikke bare er meg som har vært ute å drukket i kveld, lille deg Ferry Corsten - Out of the Blue (Full On Ferry Violin Edit). Denne på høgt volum eier i dimensjoner Fixed! Fixed even more! + Lenke til kommentar
W Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er godt det ikke bare er meg som har vært ute å drukket i kveld, lille deg Ferry Corsten - Out of the Blue (Full On Ferry Violin Edit). Denne på høgt volum eier i dimensjoner Fixed! Fixed even more! + Har den blitt released? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Søker til dere Trance-guruer for svar. Jeg viste denne grime-sangen til en bekjent, og han var overbevist om deler av beaten er samplet av en trance-sang. Jeg har mine tvil, men kanskje noen kunne hjelpe? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Nope, ikke mye Trance involvert der nei. Endret 18. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå