DJ_Dark Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så det er en ny en? Etter ADOTT... Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så det er en ny en? Etter ADOTT... Jepp, 'Sunny Days' eller noe sånt. Kun gitt ut på iTunes foreløpig, tror jeg. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sunny Tales heter albumet, og må si jeg er imponert! Nydelig album Anbefaler låta "lost" som sagt, i begge versjoner! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Så det er en ny en? Etter ADOTT... Jepp, 'Sunny Days' eller noe sånt. Kun gitt ut på iTunes foreløpig, tror jeg. Låtene Catwalk og Mediterranian Flower ( ) er ute på trackitdown i dag ____ Lange ft. Sarah Howells - Out of the Sky [MAELT083] 01. Out Of The Sky (Original Mix) 02. Out Of The Sky (Glenn Morrison Mix) 03. Out Of The Sky (Aly & Fila Remix) 04. Out Of The Sky (Myon & Shan 54 Black Army Remix) 05. Out Of The Sky (Kyau & Albert Mix) Alex Kunnari - Unstable [iTWT4150] 01. Unstable (Original Mix) 02. Unstable (Mashtronic Remix) 03. Unstable (Joonas Hahmo Deep Mix) 04. Unstable (Radio Edit) Endret 7. august 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 *basshunter-intervju* Jeg har lyst til å slå han, etter å ha sett det her Så ikke det der før nå, men uansett: Fy flate, mista det siste, lille hårstrået med luserespekt jeg hadde for den karen når jeg så det der. "(...)So I was realizing that I was a bass hunter.. I hunt for bass.. wherever the bass is, I am there hunting for it". :!: Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så ikke det der før nå, men uansett: Fy flate, mista det siste, lille hårstrået med luserespekt jeg hadde for den karen når jeg så det der. "(...)So I was realizing that I was a bass hunter.. I hunt for bass.. wherever the bass is, I am there hunting for it". :!: Virket som veldig kloke ord fra en klok svenske.... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ååååhhh, Dazzle - Backwards (Re-Ward Mix). Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Så ikke det der før nå, men uansett: Fy flate, mista det siste, lille hårstrået med luserespekt jeg hadde for den karen når jeg så det der. "(...)So I was realizing that I was a bass hunter.. I hunt for bass.. wherever the bass is, I am there hunting for it". :!: Virket som veldig kloke ord fra en klok svenske.... Basshunter har jo iq lik en sau da, så forundrer meg ikke at han kommer med sånne gullkorn.. Endret 8. august 2008 av Machius Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Virker ikke som om han kan så mye mer enn FL-Studio, nei. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har lyst til å slå han, etter å ha sett det her Fyren må han hjerneskade! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Og har litt humor spør du meg, syns han var artig. Han er jo ironisk og en spøkefugl. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Og har litt humor spør du meg, syns han var artig. Han er jo ironisk og en spøkefugl. Nei. Han er dum. "Oh, you mean with a crossfader!?" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Selvfølgelig spøker han, han har ganske god erfaring som dj, og har spilt på mange forskjellige steder. Uansett så er det ingenting å hisse seg over. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Akkurat med den DJ-biten er det mulig han spøker, men har sett flere intervjuer med han og han er ikke akkurat noen rakettforsker.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 DJ Eco & Martin Roth - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit) Jeg får en skikkelig herlig følelse inni meg av den sangen der! Den er perfekt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Akkurat med den DJ-biten er det mulig han spøker, men har sett flere intervjuer med han og han er ikke akkurat noen rakettforsker.. Har han ikke tourettes eller noe? Vet ikke om det har noe og si, men kan jo muuuligens forklare alle avbrytelsene osv? Jaja, trenger vel ikke spekulere mer i det: Mannen lager (etter min smak) pinlig musikk, som er med på å skape generaliseringen av elektronisk musikk. "Trance, er ikke det sånn dårlig basshunter-saker? Nei uff, mye bedre med ekte band blablabla" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har Sean Tyas daua eller? . Ikke sett eller hørt mye til han i det siste. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har Sean Tyas daua eller? .Ikke sett eller hørt mye til han i det siste. Han heter Inpetto nå Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Leon Bolier pres. Precursor - XD [2PLAY-031] 1. XD (Original Mix) 2. XD (Jonas Steur Remix) ___ Hvorfor poster jeg på forumet så fuckings tidlig? Sov dere jævler! Jeg får storkose meg på jobb Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gareth Emery - More Than Anything Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå