Rognalf Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 CHOON! Dette var rett og slett fryktelig! Gi oss noe ordentlig bra for å rette opp skaden, takk! *kremt*: M.U.S.E. & DJ San - Dendera (1999) http://youtube.com/watch?v=5Q-AoFi2FBM Og selvfølgelig favorittlåten min innen sjangeren: Nitrous Oxide - Frozen Dreams (2006) http://youtube.com/watch?v=NmXT4VsHKIc Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) CHOON! Dette var rett og slett fryktelig! Gi oss noe ordentlig bra for å rette opp skaden, takk! Flere svenske techno hits? Se filmen hos Youtube BTW - R.i.p. Eric Tadla Endret 29. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Takk skal du ha dalh. Da får jeg gråte meg i søvn ikveld også... Hva syntes folket om Jon O'Birs' - From Within albumet? Har ikke hørt skikkelig igjennom det enda, så my verdict får vente. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Trancealbum er nesten alltid en svært middelmådig og/eller kjedelig affære spør du meg. De eneste unntakene jeg kommer på er Solar Fields - EarthShine og Whirloop - A Fascination for Clouds. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 ...men det er jo psy Har ikke sjekka Jon O'Bir-albumet ut enda, men tror ikke jeg skal gjøre det heller. Alle låtene høres jo like ut! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Trist å høre at Eric Tadla er borte. Hva skjedde? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Trist å høre at Eric Tadla er borte. Hva skjedde? Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Fra trance.nu i know i shouldn't ask this... but does anyone know what happened? Some people say car accident, some say cancer (or other illness)... En annen kar (som tydeligvis kjente Eric Tadla) skrev på en annen side at han trodde det var fordi han visste han var syk at han har slept ut så mye i den siste tiden... Endret 30. juli 2008 av Feh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har postet den før, men den må bare postes igjen: DJ Eco & Martin Roth - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit) Har hørt på den nå i hele sommer, og den blir bare 10x bedre for hver eneste gang jeg hører den. Definitivt årets RÅESTE låt! Har et driv over seg som jeg bare ikke har hørt noen gang før, hvordan låta jobber kroppen din. DAMN! Er akkurat som om det skulle vært en 8 minutter lang take off som bare aldri vil stoppe Er jo rene frelsesprosessen å høre på det greiene her. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Digger det bra når folk gir så mye av sjela si i en minireview som det der. Skaffer låta as we speak ^^ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noe chill musikk som kan digges i sommervarmen: Leventina - Wisdom Mind X - Sensation Seekers (Martin Roth NuStyle Remix) The Movement - Rainmaker (Global Experience Remix) Frank Mhunz - Toy Angel Earthscape - Deep Forest Skye Shapard - Closer (Cold Blue Remix) Santoz - La Musica Lenke til kommentar
W Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har postet den før, men den må bare postes igjen: DJ Eco & Martin Roth - Tonight Is Forever (Martin Roth Edit) Har hørt på den nå i hele sommer, og den blir bare 10x bedre for hver eneste gang jeg hører den. Definitivt årets RÅESTE låt! Har et driv over seg som jeg bare ikke har hørt noen gang før, hvordan låta jobber kroppen din. DAMN! Er akkurat som om det skulle vært en 8 minutter lang take off som bare aldri vil stoppe Er jo rene frelsesprosessen å høre på det greiene her. Liker bedre sangen som er linka til på "Related Videos" : Bartlett Bros. ft. Marcia Juell - Let It Flow (Gareth Emery) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som husker We Come One fra Faithless? Mener dette er en klassiker. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Husker den meget godt ja! Faithless og Sonic-albumene (Sonic The Hedgehog, ja) var inngangsbilletten min til Trance da jeg var 12-13 år, og jeg synes enda musikken hans er fet! edit: http://www.youtube.com/watch?v=sxLI1PzarBI HERREGUD FOR EN LÅT! Endret 31. juli 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har lenge at lyst til å komme inn i Trance som sjanger, men har dere noen gode tips til hvor man skal starte. Evt, noen gode album, eller nettsider med oversikt over kommende utgivelser Liker artister som: Above & beyond, Oceanlab, Armin Van Buuren, Ayu & fila..osv Kan dere anbefale noe Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Good luck have fun Sjekk ut top 100 Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jochen Miller - Lost Connection Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Lemon & Einar K på Club Solstice i kveld! Møt opp! Happy hour med 0,33 pils til 19 spenn fra 22-23! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå