e321 Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Trance[]Control - progression er vel demo låt i reason...? Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Trance[]Control - progression er vel demo låt i reason...? Jaså? Den er fortsatt veldig bra, synes vertfall jeg. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Lost Witness Featuring Tiff Lacey - Home (Michael Parsberg Remix) Faktisk en ganske bra remix fra en av produsentene bak Safri Duo Endret 23. februar 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 FY faen til primitiv dritmusikk... Huff... Jaja... My opinion Lenke til kommentar
moray Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Ikke for at jeg liker det, men fant den på MP3 lista nå.. Voodoo & Serano - Blood Is Pumpin (Original Clubmix) Sikkert etter en fest elns. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Voodoo & Serano - Blood Is Pumpin (Original Clubmix) Det var mye tøffere når ATB spilte den på Trance Energy. Da gikk den bittelitt fortere. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hvorfor skal alle se ned på Hardhouse? Det egner seg jo veldig bra til partys (Hvis du har flinke DJs seff) Jeg hører masse på Hardhouse, og jeg har gjort det i snart 2 år tror jeg.. Er enda ikke lei. (Jeg hører mest fra Tidy Trax, Nukleuz og Hotwax osv.) Selfølfelig er det mye dritt hardhouse også.. Men mesteparten av det jeg har hørt er bra, og jeg har hørt mange album/vinyler. Edit: For å ikke spore HELT av her.. Er det noen som har noen litt gammle (fra 97'-98'tallet) trance anbefalinger? Husker rundt det året hadde jeg en kammerat, broren hans hadde mye digg trance som jeg fortsatt kan huske i hodet som jeg har fryktelig lyst til å høre litt av på nytt Endret 24. februar 2005 av Stish Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hvor kjøper dere musikk da kara ? Endret 24. februar 2005 av crawford Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Hvis du mener finne de sangene så laster de vel det ikke ned fra Kazaa, eMule eller andre programer.. Har du tenkt på at de kanskje har sangene på et album? Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Hvorfor skal alle se ned på Hardhouse? Jeg ser ikke ned på Hardhouse. Jeg synes Hardhouse er diggbart. Har du denne: "Bangin' The Ultimate Album"? 6 CD'er med konge Hardhouse. Åssen program bruker dere kara ? Vi laster da ikke ned musikk. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Jaron Inc - Nothing to Lose (airbase remix) Scott Bond vs Solar Stone - Naked Angel (jussi polet rmx) To av favorittlåtene mine akkurat nå... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 @fragmaster Jay: Nei den har jeg ikke hørt dessverre. Vet du hvilket label som har gitt den ut? og evt. hvem som har mixet den (om den mixet da) Imorgen reiser jeg til N.Y., får se om jeg finner no digg hardstyle der da Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Så crawford redigerte innlegget sitt, så jeg svarer: Der hvor de selger musikk Platekompaniet, CDON, Free Record Shop osv osv. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 FY faen til primitiv dritmusikk...Huff... Jaja... My opinion Ååååååååååååh herregud, for en L-U-S-A Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 @fragmaster Jay: Nei den har jeg ikke hørt dessverre. Vet du hvilket label som har gitt den ut? og evt. hvem som har mixet den (om den mixet da) Imorgen reiser jeg til N.Y., får se om jeg finner no digg hardstyle der da Det er Deca Dance som har gitt den ut. Det er 2 av CD'ene som er mixa, husket ikke av hvem. Jeg kjøpte den vertfall i England. Finner den sikkert i N.Y. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 FY faen til primitiv dritmusikk...Huff... Jaja... My opinion Ja, herregud trance er primitivt. Har jo vært siden steinalderen. Liker du ikke trance, poster du ikke i denne tråden. Så enkelt er det. Jeg vet ikke hvilken musikktype du hører på, men kommer ikke å tråder om musikk jeg ikke liker og whiner om det. My opinion... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 FY faen til primitiv dritmusikk...Huff... Jaja... My opinion Ååååååååååååh herregud, for en L-U-S-A Hehe, for en drittsekk... Huff... Min mening altså...... np: Spring Break - Shut Up (Club Edit), nice s0ng Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 The Freak - Rising Angel (Original Mix) Mannen som har laget den heter faktisk Freek Fontijn Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Stish <--- Kan jeg glede deg med at jeg har kjøpt "Diverse artister - Venn" ? Lenke til kommentar
W Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Hvorfor skal alle se ned på Hardhouse?Det egner seg jo veldig bra til partys (Hvis du har flinke DJs seff) Jeg hører masse på Hardhouse, og jeg har gjort det i snart 2 år tror jeg.. Er enda ikke lei. (Jeg hører mest fra Tidy Trax, Nukleuz og Hotwax osv.) Selfølfelig er det mye dritt hardhouse også.. Men mesteparten av det jeg har hørt er bra, og jeg har hørt mange album/vinyler. Hardhouse er jo bare best!! Endret 25. februar 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå