Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal alle se ned på Hardhouse?

Det egner seg jo veldig bra til partys (Hvis du har flinke DJs seff)

Jeg hører masse på Hardhouse, og jeg har gjort det i snart 2 år tror jeg.. Er enda ikke lei. (Jeg hører mest fra Tidy Trax, Nukleuz og Hotwax osv.) Selfølfelig er det mye dritt hardhouse også.. Men mesteparten av det jeg har hørt er bra, og jeg har hørt mange album/vinyler.

 

Edit:

For å ikke spore HELT av her..

Er det noen som har noen litt gammle (fra 97'-98'tallet) trance anbefalinger? Husker rundt det året hadde jeg en kammerat, broren hans hadde mye digg trance som jeg fortsatt kan huske i hodet som jeg har fryktelig lyst til å høre litt av på nytt :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
@fragmaster Jay: Nei den har jeg ikke hørt dessverre. Vet du hvilket label som har gitt den ut? og evt. hvem som har mixet den (om den mixet da)

 

Imorgen reiser jeg til N.Y., får se om jeg finner no digg hardstyle der da :)

Det er Deca Dance som har gitt den ut. Det er 2 av CD'ene som er mixa, husket ikke av hvem. Jeg kjøpte den vertfall i England. Finner den sikkert i N.Y.

Lenke til kommentar
FY faen til primitiv dritmusikk...

Huff...

Jaja... My opinion

Ja, herregud trance er primitivt. Har jo vært siden steinalderen. :roll: Liker du ikke trance, poster du ikke i denne tråden. Så enkelt er det. Jeg vet ikke hvilken musikktype du hører på, men kommer ikke å tråder om musikk jeg ikke liker og whiner om det. My opinion...

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle se ned på Hardhouse?

Det egner seg jo veldig bra til partys (Hvis du har flinke DJs seff)

Jeg hører masse på Hardhouse, og jeg har gjort det i snart 2 år tror jeg.. Er enda ikke lei. (Jeg hører mest fra Tidy Trax, Nukleuz og Hotwax osv.) Selfølfelig er det mye dritt hardhouse også.. Men mesteparten av det jeg har hørt er bra, og jeg har hørt mange album/vinyler.

 

Hardhouse er jo bare best!!

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...