Alkjeks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Armin blir kreditert som CO-producer på Discogs i alle fall. Ser ut som om den er ganske sjelden på CD, leste at den dukket opp nå og da på ebay. Og så skulle den snart komme til en ukjent polsk nettbutikk Uansett, jeg må få tak i denne en gang. Hvis dere har hørt "Jan Vayne og Armin Van Buuren - Serenity" så skjønner dere hvor skuta seiler Og vår egen Edvard Griegs (Åse's Death) er også remixed! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Etter litt rydding på loftet istad, fant jeg min første DANCE CD! Jeg husker jeg ELSKET den cden her da jeg fikk den av min fetter Jeg selv er født i 1986, og denn cden ble gitt ut på Arcade Records Norway i 1994 altså har jeg vært ihugga EDM fan i snart 14 år hehe (Legg merke til teksten nederst i høyre hjørnet! ) Plata er en miks av Dance, House og Trance. Very Nice! Tracklist: 1. Intro - Change Your Brains 2. 2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone 3. Cappella - U Got 2 Let The Music 4. 2 Unlimited - Let The Beat Control Your Body 5. CB Milton - It's A Loving Thing 6. Trancemission - Keep This Party Slammin' 7. Fun Factory - Groove Me 8. Flip Da Scrip - Smack It, Flip It, Rub It Down 9. K-7 - Come Baby Come 10. Splash feat. Asher D - Tell Me Why 11. Fixxit - Funk Dat 12. Musketeers - All For Love 13. Trivial Voice - Movin' Over 14. Dynamic Base - Africa 15. Tony Di Bart - The Real Thing 16. Doop - Doop 17. Mount Rushmore - I've Got The Music In Me 18. F.P.I. Project - Come On (And Do It) 19. Twenty 4 Seven - Take Me Away 20. D.J. Bobo - Take Control Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ah, en klassiker Mye snacks på den plata! Ble mye brukt på disco'n på barneskolen Andy Tau - The Path (Rozza vs. Daniel Kandi Remix) : En herlig låt fra ASOT 261. Lite med tilbakemeldinger fra Oceanlab albumet, vad tycks? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Andy Tau - The Path (Rozza vs. Daniel Kandi Remix) : En herlig låt fra ASOT 261. Mener du ikke 361?. Fet låt uansett! Lite med tilbakemeldinger fra Oceanlab albumet, vad tycks? Husk at jeg er den som spammer mest her, og når jeg misliker det siste av Oceanlab / A&B, blir det ikke mye feedback Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mener du ikke 361?. Fet låt uansett! Selvsagt, skrivefeil Husk at jeg er den som spammer mest her, og når jeg misliker det siste av Oceanlab / A&B, blir det ikke mye feedback Hehe, syntes da flere enn 1 person kunne gitt lyd fra seg Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Et helt album med Oceanlab / A&B blir aaltfor cheesy for meg, men en låt her og en låt der er helt ok Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hehe, tror jeg faktisk har den samme selv, Feh. Rart det der, på starten av 90-tallet danset ingen til noe under 120BPM...what happend?! Doop - Doop er forsåvidt den villeste låten jeg har hørt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hehe, tror jeg faktisk har den samme selv, Feh. Rart det der, på starten av 90-tallet danset ingen til noe under 120BPM...what happend?!Doop - Doop er forsåvidt den villeste låten jeg har hørt Yeah Den er faen meg rå. Her er en "jumpstyle" versjon anno 2007 : Looney Tunez vs. Doop - Doop 2007 Fant noen andre gode gamle cder også. En serie kalt Yabba-Dabba-Dance! Med bilde av Fred Flintstone på fremsiden De er litt mer kommærse, med artister som Scatman John, Scooter, N-Trance, Catalana (the summer of love), Whigfield, DJ Bobo, De'Lacy (forresten så har den låta her, De'Lacy - Hideaway vært remixed XXXXXX ganger Originalen kom ut i 1994). Blanding av Trance, Dance, House, Rap og Pop på de platene, men syns de er verdt å nevne uansett da på den tiden ble jo datidens Trance ofte gitt ut på slike cder i en god blanding med all slags party musikk. Ikke slik det er i dag da den "gode" trancen omtrent kun er til spesielt interesserte og dukker så og si aldri opp blant annen musikk ment for allmennheten. Slik jeg ser det hvertfall. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Et helt album med Oceanlab / A&B blir aaltfor cheesy for meg, men en låt her og en låt der er helt ok Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 OceanLabs album var ikke så veldig bra akkurat. Helt middels, med unntaket av Sirens of the Sea og Miracle. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ajaj, Long at last! Da var albumet i boks, og skal bruke tiden fremover til å høre på albumet. Kommer med feedback når det er ferdighørt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hmm, noen som kan anbefale noe trance i samme gate som Saltwater - The Legacy (Alphazone remix)? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Saltwater - Strange (Alphazone remix) Kongelåt Albumet til Oceanlab er greit nok. Mange av låtene har stort potensial, men det blir fort mye av det samme i hver låt, lite variasjon, det fenger rett og slett ikke like mye som tidligere produksjoner Sirens of the Sea er knall, men selv på den blir hovedmelodien fort gjentagene. Det er altså ingen slagere som Satelite, Sky Falls Down, Beautfil Together, Clear Blue Water, meen, disse finnes på CD-kvalitet på '100'-skiva. Fikk også Nightmusic Volume III, og kommer til å poste synspunkter rundt det når jeg har hørt litt på det. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Maor Levi - Lital [Daniel Kandi Remix] herlig Endret 23. juli 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) så på video av sette til felix the housecat og fredde le grand fra sensation white nå... det er var bare maks slapt :skuffet: eneste høyde punktet var vel at felix the housecat hadde ganske fet stil EDIT: glemte å si at det var mange bra damer der Endret 23. juli 2008 av Exentler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hmm, noen som kan anbefale noe trance i samme gate som Saltwater - The Legacy (Alphazone remix)? Alt annet av Alphazone Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 så på video av sette til felix the housecat og fredde le grand fra sensation white nå... det er var bare maks slapt :skuffet: eneste høyde punktet var vel at felix the housecat hadde ganske fet stil EDIT: glemte å si at det var mange bra damer der Hva forventa du?. Det var jo bare house DJs, og mtp at du hører på trance må du bli skuffet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Må bare nevne at hvis du hadde vært der, tilstede, på sensation og stått foran scenen, så opplevdes ikke settene til FLG og Felix som slappe... Det var helt KONGE! Anyways Sander van Doorn - Apple (Marcus Schossow Remix) TJOOOOOOOOOOOOOOOON! Se filmen hos Youtube Fler enn meg som synes "Apple" er noe av det mer geniale SvD har laget i det siste? Definitivt blandt top 5 tech i år hos meg. Digger den beaten som er i starten på låta Kongelåt både originalen og Marcus sin. Bart B More Remixen var slapp. Endret 24. juli 2008 av Feh Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 er drum n bass å banne i kjerka? kunne hatt en tråd på det også, men trur ikke interessen er så stor så på video av sette til felix the housecat og fredde le grand fra sensation white nå... det er var bare maks slapt :skuffet: eneste høyde punktet var vel at felix the housecat hadde ganske fet stil EDIT: glemte å si at det var mange bra damer der Hva forventa du?. Det var jo bare house DJs, og mtp at du hører på trance må du bli skuffet. Er det nesten bare house det går i på sensation eller? virker på meg som det er sånn Lenke til kommentar
W Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) er drum n bass å banne i kjerka? kunne hatt en tråd på det også, men trur ikke interessen er så stor Drum'n'Bass, dine favoritter! De siste årene har det gått over til bare house på Sensation White. Før var det trance, men så ble det bare mer og mer house. Endret 24. juli 2008 av W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå