Blåbær Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den linken skal bli oppdatert om noen dager med den offisielle lista, så du må nok smøre deg med tålmodighet noen dager til. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er tatt opp med en Nokia E51. Video opptak er tydligvis det eneste den klarer, for et mobilopptak på en konsert uten spraking i lyden er sjelden vare Min gamle nokia 6280 og den siste jeg kjøpte 6500 slide klarte også å fange 640x480 video med sprakefri lyd uansett hvor høyt det var. Tydelig nesten bare noen nokia tlf som klarer dette... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 --> Dalh pres TBA - HWLive Anthem 2008 <-- Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 svarer noen sider for sein her.. men eg likte cd2 på isos7 best... smaken er som baken.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 --> Dalh pres TBA - HWLive Anthem 2008 <-- Håper du har laget en sang vi kan pitche opp til 180 bpm, du vet hvordan det blir med alkohol og magnus i huset. Jeg hadde håpet noe litt mere hardt faktisk, når jeg hører på den. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal nok få lagd en meningsløs hardcore versjon av den og Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://blog.dance-tunes.com/en/2008/radio/...-this-saturday/ BLACK sendes LIVE!! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ok, takk for hjelp blåbær! http://blog.dance-tunes.com/en/2008/radio/...-this-saturday/ BLACK sendes LIVE!! Det er bare lyd? Hadde vært nice med video også! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kanskje et rart spørsmål men.. Hvor pleier dere å gå ut når dere drar på byen og vil høre god musikk? Leter fortsatt etter et sted som spiller bra musikk i Oslo.. Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ^Gamle PI? Eller tar jeg heelt feil nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ^Gamle PI? Eller tar jeg heelt feil nå? Korrekt. Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ^ Ok Noen andre forslag? Må være mer enn et sted i denne byen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er bare det stedet jeg kjører reklame for Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Sikamikaniko eller "Sika" har også en del house/trance/techno. The Villa har vel noe iblant også. Hausmania er vel litt opp og ned tror jeg. Men alle de stedene pleier å ha en del elektronisk musikk Sjekk www.clublife.no og under forumet "arrangementer i norge" - oslo. Der blir det posta stort sett det meste som skjer av club events i norge Men seff. Club Solstice eller gamle pi (de kjører nå omtrent bare oppe i 3de etasjen) er fortsatt min favoritt Endret 9. juli 2008 av Feh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Men seff. Club Solstice eller gamle pi (de kjører nå omtrent bare oppe i 3de etasjen) er fortsatt min favoritt Godt å høre! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hey hey, Solstice er min favoritt og! Det er dessverre ikke mange utesteder i Oslo som kjører trance, egentlig kun ett. Sika kjører mest house og minmalt. Villa kjører mange fete events, og har som regel hard og mørk musikk som drum&bass, techno etc. Club Solstice kjører house og trance på fredager med 18årsgrense, og lørdager kommer til å bestå av dypere house, techno og electro Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Marco V & Sander van Doorn - Organic Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Forsto det sånn at det skulle bli 2 låter av det samarbeidet, en gitt ut av hver. Nå hoppa jeg over intervju-delen på starten, men etter "plate-butikken" min å dømme er det kun en. Driver SVD å juger i nyhetsbrevet sitt? WuTuFu!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå