Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er tatt opp med en Nokia E51. Video opptak er tydligvis det eneste den klarer, for et mobilopptak på en konsert uten spraking i lyden er sjelden vare

Min gamle nokia 6280 og den siste jeg kjøpte 6500 slide klarte også å fange 640x480 video med sprakefri lyd uansett hvor høyt det var. :p Tydelig nesten bare noen nokia tlf som klarer dette...

Lenke til kommentar

Sikamikaniko eller "Sika" har også en del house/trance/techno. The Villa har vel noe iblant også. Hausmania er vel litt opp og ned tror jeg. Men alle de stedene pleier å ha en del elektronisk musikk :) Sjekk www.clublife.no og under forumet "arrangementer i norge" - oslo. Der blir det posta stort sett det meste som skjer av club events i norge :)

Men seff. Club Solstice eller gamle pi (de kjører nå omtrent bare oppe i 3de etasjen) er fortsatt min favoritt :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hey hey, Solstice er min favoritt og! ;)

Det er dessverre ikke mange utesteder i Oslo som kjører trance, egentlig kun ett.

Sika kjører mest house og minmalt. Villa kjører mange fete events, og har som regel hard og mørk musikk som drum&bass, techno etc. Club Solstice kjører house og trance på fredager med 18årsgrense, og lørdager kommer til å bestå av dypere house, techno og electro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...