W Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Oceanlab suger Hører jeg på Oceanlab - Miracle blir jeg bare sur... Martin Roth Vocal Remix ftw! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 men, i forhold til 5 og 6, så er jeg skuffa. 5 mener jeg er det beste ISOS som har kommet ut Helt enig.. Var ikke like mye trøkk som på nr 5 og 6.. Men likte den fordet, hadde bare høyere forventninger Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mamma liker ISOS7 Ikke du? Liker CD1 ganske godt Ja, CD1 er helt grei ; ) men, i forhold til 5 og 6, så er jeg skuffa. 5 mener jeg er det beste ISOS som har kommet ut Helt enig.. Var ikke like mye trøkk som på nr 5 og 6.. Men likte den fordet, hadde bare høyere forventninger Det er vel de høye forventningene som har ødelagt litt ja =/ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Spax: Er fra Sandefjord, men jobber på Shell ved Torp lufthavn, som spiller Radio Tønsberg - og ble småskuffet av ISOS 7. Mulig jeg hadde for store forventinger etter 6'ern tho'. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da har SEnsation White videoen begynt å finne veien ut på nettet i sin helhet. Fant den på en usenet side ihvertfall, torrent sider kommer nok ganske så snart Michael Tsukerman & Robert Gitelman - Bolivia (Oceania Remix) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Spax: Er fra Sandefjord, men jobber på Shell ved Torp lufthavn, som spiller Radio Tønsberg - og ble småskuffet av ISOS 7. Mulig jeg hadde for store forventinger etter 6'ern tho'. Å, såpass:p er fra Tønsberg, og jobber faktisk på flyplassen Det er nok forventningene ja=/ 5 og 6 var ekstremt bra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Spax: Er fra Sandefjord, men jobber på Shell ved Torp lufthavn, som spiller Radio Tønsberg - og ble småskuffet av ISOS 7. Mulig jeg hadde for store forventinger etter 6'ern tho'. Å, såpass:p er fra Tønsberg, og jobber faktisk på flyplassen Det er nok forventningene ja=/ 5 og 6 var ekstremt bra Du får hilse på han kule karen bak kassa etter jobb i fremtiden da ___ Fast Distance - Last Night Without You - Herlig uplifter Alex M.O.R.P.H. and Woody van Eyden - Hybrid Harm (Talla 2XLC Remix) - Lurer på om Ace da Brain har noe med denne og gjøre og, da han har vært med på mange Talla-produksjoner tidligere! Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 The Whitest Boy Alive - The Golden Cage (Fred Falke remix) link her: sinnsykt chill sang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Bare synd dere ikke får sett Black på videostream da.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg filmet en time med Nokia telefon på sensation, resultatet ser du under Ganske overrasket over lydkvaliteten faktisk Sensation White Amsterdam 2008 (Part 1/6) - Laidback Luke Sensation White Amsterdam 2008 (Part 2/6) - Laidback Luke Sensation White Amsterdam 2008 (Part 3/6) - Laidback Luke Sensation White Amsterdam 2008 (Part 4/6) - Tocadisco Sensation White Amsterdam 2008 (Part 5/6) - Tocadisco Sensation White Amsterdam 2008 (Part 6/6) - Tocadisco Endret 8. juli 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lyden var veldig bra for å være mobil! ______________ OG FOLKENS!! Må minne om HWRadioLIVE hos Matsern 18+19 juli! Bare å melde seg på her! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 OG FOLKENS!! Må minne om HWRadioLIVE hos Matsern 18+19 juli! Bare å melde seg på her! Yupyup Hittils 'påmeldte': Matsern himself aka. Flatmat5 Dalh aka. han lille Magio aka. bergenseren DJ_Dark aka. generell tard Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg filmet en time med Nokia telefon på sensation, resultatet ser du under Ganske overrasket over lydkvaliteten faktisk Herlig!!! Lasta ned en 3 timers høykvalitet film fra årets Sensation, får bare mer og mer lyst til å dra dit. Overraskende med så mye daft punk-inputs Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg filmet en time med Nokia telefon på sensation, resultatet ser du under Ganske overrasket over lydkvaliteten faktisk Herlig!!! Lasta ned en 3 timers høykvalitet film fra årets Sensation, får bare mer og mer lyst til å dra dit. Overraskende med så mye daft punk-inputs Det morsomme er at min video tar over der den sluttet hadde flaks med den Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har blitt så utrolig glad i tech trance av en eller annen grunn. Catchy greier. Abel Ramos & Matt Correa - Heaven girls (Raul Cremona remix) og sjekk ut låtene på Robert Burians Myspace http://www.myspace.com/robertburian Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Jeg filmet en time med Nokia telefon på sensation, resultatet ser du under Ganske overrasket over lydkvaliteten faktisk Herlig!!! Lasta ned en 3 timers høykvalitet film fra årets Sensation, får bare mer og mer lyst til å dra dit. Overraskende med så mye daft punk-inputs Det morsomme er at min video tar over der den sluttet hadde flaks med den Hvilken Nokia mobil er dette tatt opp på, ypperlig kvalitet da? Fy faen for en sykt svær scene, og lysene er jo helt sinnsykt stilige. Endret 8. juli 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er tatt opp med en Nokia E51. Video opptak er tydligvis det eneste den klarer, for et mobilopptak på en konsert uten spraking i lyden er sjelden vare Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen som har tracklist til Future Sound Of Egypt 38? En låt der som er sinnsykt digg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) På hvilken kanal spiller de på i Di.fm? Er vel bare å søke opp den tråden og finne den da. edit: I ettertid viser det seg at det var litt værre å finne tracklisten. http://www.crystalclouds.com/forum/modules...opic&t=5587 01.-ID 02.-ID 03. Phillipe El Sisi - Never After Smile 04.-ID 05. Aly & Fila - Dynasty 06.-ID 07.-ID 08. DNS Project - Airbourne (Aly & Fila Remix) Endret 8. juli 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk for hjelpa Blåbær Fryktelig mye ID da :S Men den låta blir nok mye spillt fremover, for den var digg! 20 Minutter ut i settet kommer den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå