DanielvanSand Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 min yngling idag er DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix) nummer 13 på cd2 In Search Of Sunrise 7 Asia Dritfet låt!. Hørte den for første gang for rundt 1 år siden, og har likt den siden.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Min oppsummering av Sensation White Genrelt: alle Djs klarte å holde publikum i bevegelse igjennom hele sine sett, uvanlig bra til å være så langt party. Chuckie - Overraskende bra 7/10 Felix da Housecat - Veldig bra i forhold til hva jeg har sett før 8/10 Fredde le Grand - God gammel stil, litt nytt med live sangere 8/10 Megamixen - Sykt skuffende sammenlinget med tidligere år. Langt i fra høydepunktet på kvelden, som det faktisk burde være og alltid har vært 3/10 Laidback Luke - Spilte rimelig hardt til å være Sensation White, passet meg perfekt 9/10 Tocadisco - Fulgte opp laidback med litt hardere stil enn vanlig, falt godt i smak og hadde en pen tracklist 8/10 Marco V - Spilte i gammel kjent stil, litt småplukk her og der, men generelt bra. Jeg dro i midten av settet hans, men gir han 7/10 for første halvdel ettersom det er alt jeg kan dømme han på Overall 7/10 og en MYE MYE MYE fetere opplevelse enn 2007 som var uberskuffende. Men det var ikke bra nok til å overgå flere av de tidligere partyene jeg har vært på, både Sensation og andre. det var i alle fall verdt pengene, det er det viktigste Endret 7. juli 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Selv om jeg stoooorkoste meg på sensation i år, skulle jeg ha sammenlignet det med 2006 sist gang jeg var i amster ville jeg gikk dette års sensation 3/10 mot 10/10 i 2006 (Tiesto, steve angello og ferry corsten sørget for det...) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Der ser dere, bedre med trance der! Nei, gi meg BLACK sier jeg bare! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Der ser dere, bedre med trance der! Nei, gi meg TRANCE ENERGY sier jeg bare! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Der ser dere, bedre med trance der! Nei, gi meg Q-BASE sier jeg bare! Endret 7. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sier meg enig med han som postet på forrige side; Thrillseekers featuring Fisher - The last time (Club Mix) og Majai - Phoria (Elevation remix) er virkelig nice! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 CDJshop har sånn "LTD signed copy" på nyeste Oceanlab plata Verdt å sjekke ut for de som liker signaturer :] Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 CDJshop har sånn "LTD signed copy" på nyeste Oceanlab plata Verdt å sjekke ut for de som liker signaturer :] Oi sann, takk for tipset Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Oceanlab suger Hører jeg Above & Beyond - Home eller Oceanlab - Miracle blir jeg bare sur... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Oceanlab suger Hører jeg Above & Beyond - Home eller Oceanlab - Miracle blir jeg bare sur... *ringe Dalh* Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 ...eller bare ring inn til Radio Tønsberg og spør om en av de låtene kan bli spilt iløpet av kvelden. Skal vi se en som blir pissed på jobb Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 ...eller bare ring inn til Radio Tønsberg og spør om en av de låtene kan bli spilt iløpet av kvelden. Skal vi se en som blir pissed på jobb Det var faktisk en veldig god ide! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hmm, flere fra tønsberg her ja? Noen flere som synes ISOS 7 ikke er så bra som det skulle vært? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hmm, flere fra tønsberg her ja? Noen flere som synes ISOS 7 ikke er så bra som det skulle vært? Litt skuffet i forhold til tidligere ISOS, men det er forsatt nice chill musikk. Kjøpte jaggu vinylen også jeg Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hmm, flere fra tønsberg her ja? Noen flere som synes ISOS 7 ikke er så bra som det skulle vært? Litt skuffet i forhold til tidligere ISOS, men det er forsatt nice chill musikk. Kjøpte jaggu vinylen også jeg Ja, er fortsatt mye chill og sånt. men, i forhold til 5 og 6, så er jeg skuffa. 5 mener jeg er det beste ISOS som har kommet ut Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hmm, flere fra tønsberg her ja? Noen flere som synes ISOS 7 ikke er så bra som det skulle vært? Tøsnberg her, og ISOS7 var sugde ræv :] Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mamma liker ISOS7 Ikke du? Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mamma liker ISOS7 Ikke du? Liker CD1 ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå