akristina92 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Wow: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Wow Sjekk ut Gareth Emery's 5AM remix. Mye 'tøffere' __________ Sensation White videostream!!! Check it out Endret 5. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvordan var White i går? Var på fylla jeg.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dro da laidback luke begynte, men det var bra! Megamixen var konge og djene spillte ganske hardt egentlig, til house å være. Lite sånn kjip minimal piss som det pleier å være, mye mere driv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Bra da! Har du noen tracklists? Orker ikke finne selv. Og hvorfor dro du tidlig? Fant et "summary" på 3 timer her. Haha. http://www.bnn.nl/page/sensation Endret 6. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sunshine blei dårlig fordi hu drakk for mye Flügel så hu konka helt så dro a hjem og jeg fant ingen av de andre norske lenger så jeg tusla rundt aleine et par timer så dro jeg hjem Megamix tracklist: 1. Daft Punk - Around the world 2008 (electro mix) 2. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (original) 3. Funkerman - Speed Up 4. Ida Engelberg - Disco Valante 5. Soul Providers - Rise 6. Paul Johnson - Get Get Down (Laidback Luke Remix) 7. Greg, Jeroenski & Roog - Your Mind Is Twisted 8. Fedde Le Grand & Funkerman - 3 Minutes To Explain 10. STFU - Thriller 11. Dave Spoon - Take Off vs. Justice vs. Simian - We Are Your Friends 12. Bob Sinclair - Feel For You 13. Pryda - Pjanoo (må bare si hele stadion LØFTA seg til den her. Kveldens vinnersang for min del Helt SINNSYKT å høre den pumpe ut av sensation anlegget) 14. "Your Music Is Calling" pause i megamixen... 15. Robin S - Show Me Love 16. Sander Van Doorn - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Remix) 17. Sebastien Leger - Hit Girl 18. Mr. Sam - Dominator 19. Sander Van Doorn - Riff 20. Benjamin Bates - Lost Myself 21. Marcel Woods - On Fire 22. The Subs - Kiss My Trance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du ble eid med andre ord! Eller begge. Også Flügel da, som er så digg!! EDIT: Må si at tl til megamixen så litt kjedelig ut. Endret 6. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe. Eid ja. Megamixen var faktisk ganske fet. Den var litt mer "dj miksa" enn vanlig. Ikke så sinnsykt brå overganger som vanlig og ikke like stor takeoff faktor, noe som gjorde at den fikk mye bedre flyt. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Takk for livestream link dalh! Titta igjennom megamixen inatt, ganske heftig den. Rimelig sykt show også, syntes det var råere enn tidligere whites. Mulig å finne hele white på video idag? Er vel noen som har tatt opp streamen? Endret 6. juli 2008 av theck1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Scene riggen var jo gigantisk. Gikk jo tverrs over hele salen. Det ble sendt livestream fra 22-05 men har ikke sett den ute på nett enda, men den kommer vel. Alle seta untatt Marco V og Tocadisco har jeg finni på div. torrent sider. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fett med stor scene da. Men greia med megamixen er jo ofte at den skal være brå liksom. 1-4 sanger på 1 min osv. Det er jo det som har vært gleden med den imo. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Beklager for å misbruke tråden litt her, men jeg må vite navnet på denne sangen! Føler jeg har litt bedre sjangser her enn i tråden som er ment for slike spørsmål. Håper ikke dere blir sinte på meg. :< Noen som har peiling? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Høres en smule ut som Airbase. Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Et par av mine favoritter for tiden Thrillseekers featuring Fisher - The last time (Club Mix) Se filmen hos Youtube Kaskade - 4AM (Adam K & Soha Remix) Se filmen hos Youtube Majai - Phoria (Elevation remix) Se filmen hos Youtube Mirco de Govia - Evolution Part II (Stoneface & Terminal RM) Se filmen hos Youtube Endret 6. juli 2008 av magio Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som har peiling? Se filmen hos Youtube Tiësto - Elements of Life (Airbase Remix) Du finner den på sider som trackitdown.net Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tusen takk, Dalh! Min redningsmann. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så enig så enig Magio. Fantastiske låter Noen funnet noe video av sensation noe sted enda? *mase* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dark listet opp en sammendrag på 3 timer http://www.bnn.nl/page/sensation Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 min yngling idag er DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix) nummer 13 på cd2 In Search Of Sunrise 7 Asia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå