mihkku Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Disc 1 1. Offdate - Always Want 2. Gap4 - Royal Flush 3. Marc Vedo - Fast Track 4. Terranova & Leeds - This Is What You Need 5. Supersub & Bas Thomas feat. Stanford - Get Down (Club Mix) 6. Carnival Junkie - After Dark 7. Dj Simi & Marotta - My House (David Tort Mix) 8. South Beach - Kid Chris 9. Steve Mulder - Electronik 10. Angello & Ingrosso - 555 11. Dero - i Retro 12. Tattoo Detectives - il saltu fuori 13. Funkagenda - What The Fuck 14. Bob Sinclar pres. Fireball - What I Want / Solar Sun - Underground Tel Aviv 15. Solar Sun - Underground Tel Aviv (Sharp & Smoth Back 2 drums mix) 16. Dirty South & Paul Harris feat Rudy - Better Day (TV Rock Remix) 17. Lange vs Gareth Emery - Another You Another me 18. A&N Project - Just When I Think There's An Answer 19. Gareth Wyn - La Galeria 20. Jon Rundell - Taking Time 21. Phunk Investigation vs Mephisto - State Of Mind (Darkness Mix) 22. Houseplayerz - Hipnotize 23. Dinka - The Temptation 24. EDX - Premiumline 25. Steve Angello & Laidback Luke - Be (Masi & Mello Re-Work Mix) 26. R-Tem - Met-R 27. T-Rek - Fuck House 28. TuneBrothers - Dirty Nasty (Micha Moor Remix) 29. Paul van Dyk feat. Ashley Tomberlin - New York City (Cream Ibiza Nights Mix) Disc 2 1. Nitrous Oxide - Waves 2. Derelict - Voice of Hope 3. Super8 & Tab - Elektra 4. Technosquirrels - Love Comes First (Styrofoam Kid Remix) 5. Paul van Dyk - Let Go 6. David Shaw - Digital Prostitute (Flash Brothers Remix) 7. Tom Colontonio - Xtreme Tactics 8. Majai - Phoria (Elevation Remix) 9. Jose Amnesia - Follow Me (Giuseppe Ottaviani Mix) 10. Giuseppe Ottaviani - No More Alone 11. Paul Webster - Engaged 12. Paul Trainer - Totally 13. Mekk - Resistance 14. Robbie Riviera - Back To Zero 15. Reaves & Ahorn - Shifting Lives 16. Stoneface & Terminal - Pictures 17. DJ Dazzle - Chaos Theory 18. Kascade & Deadmau5 - Move For Me (Instrumental Mix) 19. Kuffdam - Burn It Up 20. Alex Morph - Spirit - Dub 21. Jon OBir - Ways & Means (Paul van Dyk Mix) træææns! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) DJ Eco & Martin Roth - Tonight Forever (Martin Roth Edit) http://www.youtube.com/watch?v=_xqKgBlRFVM Satan for en kraftig sang. Sykt nice take off på låta og utrolig chill og høre på samtidig som den har stor tyngde. Endret 1. juli 2008 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) DJ Eco & Martin Roth - Tonight Forever (Martin Roth Edit) http://www.youtube.com/watch?v=_xqKgBlRFVM Satan for en kraftig sang. Sykt nice take off på låta og utrolig chill og høre på samtidig som den har stor tyngde. Paris Nova & Martin Roth remixen er også dritnice! _______ HW-Live Fredag den 18. og Lørdag den 19. hos Matsern som bor på Lillestrøm - hvem er med? Det blir mixing av kvalitetsmusikk og drikking. Hittils påmeldte: Matsern (Fredag, Lørdag) DJ_Dark (Fredag) Dalh (Fredag, Lørdag) Magio (Fredag, Lørdag) Endret 1. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kanskje skrive hvem som kommer hvilken dag? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Åhhh, må si jeg har undervurdert hele trance-sjangeren kraftig! http://www.youtube.com/watch?v=AZN2cMm2JFo Kan godt hende "ekspertene" synes dette er forferdelig, men fytte! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Åhhh, må si jeg har undervurdert hele trance-sjangeren kraftig! Det er nok mange som forhåndsdømmer Trance-sjangeren. Vi siterer Paul van Dyk: Trance have become a dirty word. Thanks to Cascada, Basshunter, Pulsedriver and DJ Cammy, the new generation of kids thinks trance is the worst music since country and western Bare se på sukker.no, der skal man si åssen musikk man liker, valgene man har innenfor EDM er: Electronica House Tekno/Dance For det første, legg merke til hvordan de har skrevet Techno , for det andre - Å skrive Tekno/Dance blir som å skrive hiphop/metal. Eller snarerer hippetihopp/metal om vi skal fortsette den fantastiske skrivetrenden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 For det første, legg merke til hvordan de har skrevet Techno , for det andre - Å skrive Tekno/Dance blir som å skrive hiphop/metal. Eller snarerer hippetihopp/metal om vi skal fortsette den fantastiske skrivetrenden. Hahahaha! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er åpenbart folk som ikke har peiling, ja! Ah, forresten! Sist løradg satt jeg oppe og hørte på Liquid.fm, og da var det en dansk DJ der som spilte så utrolig mye bra! Det var rett og slett helt fantastisk! Jeg er nesten helt målløs, det var rett og slett så bra at jeg satt der og gliste og flirte for meg selv. Må ha vært den beste "musikkopplevelsen" jeg har hatt på lenge! Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg falt litt av trance bølgen siste årene men jeg glemmer aldri Trance To Dance samlingen som jeg tror nærmest spilt i filler i bilen. Da spesielt disc 2 med låter som - Airbase - Genie [Michael Splint vs. F&W Remix] - Skydive - Any Day Now - Michael Parsberg - Evolution Det var gode tider *savne* Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er åpenbart folk som ikke har peiling, ja! Ah, forresten! Sist løradg satt jeg oppe og hørte på Liquid.fm, og da var det en dansk DJ der som spilte så utrolig mye bra! Det var rett og slett helt fantastisk! Jeg er nesten helt målløs, det var rett og slett så bra at jeg satt der og gliste og flirte for meg selv. Må ha vært den beste "musikkopplevelsen" jeg har hatt på lenge! Gratulerer, du har sett lyset. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 • Aurosonic Feat Tiff Lacey - I Wish • Teya feat Tiff Lacey - Only You ( Omnia Remix ) Ikke akkurat fantastisk, men to god sanger med vocals av Tiff Lacey, da er de verdt å laste. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er åpenbart folk som ikke har peiling, ja! Ah, forresten! Sist løradg satt jeg oppe og hørte på Liquid.fm, og da var det en dansk DJ der som spilte så utrolig mye bra! Det var rett og slett helt fantastisk! Jeg er nesten helt målløs, det var rett og slett så bra at jeg satt der og gliste og flirte for meg selv. Må ha vært den beste "musikkopplevelsen" jeg har hatt på lenge! Gratulerer. Du er vel en av de få som har fått en slik opplevelse sånn til å begynne med. Ser du liker Inpetto, og da kan jeg anbefale deg følgende: Deadmau5 - Jaded Se filmen hos Youtube Second Life - Supernatural (Darone Remix) Se filmen hos Youtube Mango - Handelskai Se filmen hos Youtube DJ Shog - Feel Me (Inpetto Remix) Se filmen hos Youtube DJ Ton T.B. - Dream Machine (Choonhau5's 'Almost a Balearic Version' Intro Mix) Egenprodusert remix Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vi har jo selvsagt Toca også Fragma - Toca's Miracle (Inpetto 2008 Remix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Daniel Kandi - Make Me Believe (Original Rise Mix) Daniel Kandi - I Found The Way (Original Bangin' Mix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Lasta opp min nyeste mixede (og u-mastrede) CD for Matsern, og kan jo likegjerne dele den her og. Dette er CD1 av 2 discer. Disc 1 er mer 'balearic' og sommerlig, mens disc 2 vil bli full-on trance! Tracklist: 01. Artificial Angel - Grenada 02. DJ Ton T.B. - Dream Machine (Choonhau5 Remix) 03. Jose Gonzalez - Crosses (Tiësto Remix) 04. Darone - The Time Has Come 05. Dobenbeck ft. Joanna - Please Don't Go (Chris Reece Remix) 06. DJ Shog - Feel Me (In Petto Remix) 07. Max Graham - Turkish Delight 08. Luke Dzierzek - Echo 09. Mike Foyle - Pandora (The Blizzard Remix) 10. Envio - For You (The Blizzard Remix) 11. Zoo Brasil - Crossroads 12. Nadia Ali - Crash and Burn (DJ Shah's Magic Island Remix) 13. Glenn Frantz - Space Bar 14. Sundriver - Feel Link --> Link <-- Skal dele den endelige versjonen og. Da med cue og cover-design Endret 3. juli 2008 av Dalh Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=AZN2cMm2JFo Elsk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Haha Så Ferry med watch out på MTV Låta var bad, videoen også forresten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg ignorerte det du sa der... Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) • Aurosonic Feat Tiff Lacey - I Wish• Teya feat Tiff Lacey - Only You ( Omnia Remix ) Ikke akkurat fantastisk, men to god sanger med vocals av Tiff Lacey, da er de verdt å laste. Tiff Lacey har en fin stemme. Liker Runaway (Mat Zo vocal remix) - Keenane & Anderson feat. Tiff Edit: Driving to Heaven (mat Zo remix) av Tiësto er herlig! Endret 5. juli 2008 av Ida2806 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå