gnrlover Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg linket til en tråd som heter "Den store dance- og handz up tråden" Hva tror du sjangeren du er ute etter heter da? Så altså den type musikken jeg hinta til heter " Hands up and hard dance " Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg linket til en tråd som heter "Den store dance- og handz up tråden" Hva tror du sjangeren du er ute etter heter da? Så altså den type musikken jeg hinta til heter " Hands up and hard dance " Ja. Det du spurte om var hands up Hvorfor må du høre på slik drittmusikk uansett, når det finnes så mye annen fantastisk elektronisk musikk der ute...? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Om han liker den type musikk, så synes jeg han skal få lov til det uten å bli kritisert for det. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg ser ingen kritikk, kun et spm. Mange som hører på HDM osv. gjør det fordi de ikke vet bedre(mener nå jeg). Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Choonhau5 - Clockwork (Original Mix) DJ Ton T.B. - Dream Machine (Choonhau5's 'Almost a Balearic Version' Intro Mix) Hva syns dere?. Er bare noe jeg har gjort denne helga, og syns de ble litt småtøffe. Hvertfall sistnevnte Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg ser ingen kritikk, kun et spm. Mange som hører på HDM osv. gjør det fordi de ikke vet bedre(mener nå jeg). Du tar feil. Dance og trance går fint ilag. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Mange som hører på HDM osv. gjør det fordi de ikke vet bedre(mener nå jeg). Jeg hører ofte på HDM, SDM, ADMYB etc, hovedsaklig når det passer bedre til humøret mitt enn trance gjør. Fy faen så sinnsykt bra Thrillseekers feat Fisher - The Last Time er! Desidert den beste låta jeg har hørt hittil i år! Edit: Hva faen er det med innleggseditoren? Endret 22. juni 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som har forslag til sanger som er lignende 'Bright Morningstar' av Tiësto? (Tenker på begynnelsen/introen av sangen) Den type sang er så god å slappe av til, men blir litt lei den ene i lengden Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix) Ace da Brain - Sunrise Ace da Brain - Magic Waters Alle 3 har de deiligste midtpartiene / breakdownsa man kan høre! Wow... niceness. Noen sanger i samme gate som de du nevnte der? Lenke til kommentar
W Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvorfor må du høre på slik drittmusikk uansett, når det finnes så mye annen fantastisk elektronisk musikk der ute...? Hvorfor heie på ett fotballag, når det finnes så mange andre fantastiske lag? Choonhau5 - Clockwork (Original Mix) DJ Ton T.B. - Dream Machine (Choonhau5's 'Almost a Balearic Version' Intro Mix) Hva syns dere?. Er bare noe jeg har gjort denne helga, og syns de ble litt småtøffe. Hvertfall sistnevnte Clockwork var helt grei, men synes ingen av de hører hjemme i denne tråden. Favoritten for øyeblikket: Kiholm - Fragile (Daniel Kandi's Emotional Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Choonhau5 - Clockwork (Original Mix) DJ Ton T.B. - Dream Machine (Choonhau5's 'Almost a Balearic Version' Intro Mix) Hva syns dere?. Er bare noe jeg har gjort denne helga, og syns de ble litt småtøffe. Hvertfall sistnevnte Weird, jeg begynte på en remix av 'Electronic Malfunction' i går. Skal høre låtene når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fytte. Sitter og hører på Liquid.fm som spiller Patrick delsine - power overloading nergy tune 038, jeg er rett og slett overrasket! Hadde fullstendig null peiling på at trance kunne være så bra, ettersom jeg alltid har sett ned på trance (hele sjangeren er misrepresentert av mainstream drittsanger). Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Fytte. Sitter og hører på Liquid.fm som spiller Patrick delsine - power overloading nergy tune 038, jeg er rett og slett overrasket! Hadde fullstendig null peiling på at trance kunne være så bra, ettersom jeg alltid har sett ned på trance (hele sjangeren er misrepresentert av mainstream drittsanger). Det er det jeg nevnte tidligere i tråden. Hvorfor "støtte" den drittmusikken som drar trance ned i gjørma, når man kan høre på så mye annen bra elektronisk musikk... Tracklist for det settet finner du her og utifra tracklisten, ser den ganske bra ut! ___ DJ Shah - Don't Wake Me Up (San Antonio Harbour Vocal Mix) DJ Shah - Don't Wake Me Up (San Antonio Harbour Dub Mix) Vocalen er noe spesiell, men er absolutt noe å sjekke ut til sommeren! Endret 23. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 mine favoritter fra Scooter nessaja The Night Weekend Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Fint, men det er fortsatt ikke trance. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 for noen år tilbake husker jeg et band som het galaxy eller lignende, er det noen som vet om et album eller en sang fra dem? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tror nok du også passer bedre inn i dance-tråden.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 http://www.galaxee.no/ Låter finner du på musikkonline.no Nye låta deres, these are the days er ganske fet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 http://www.galaxee.no/Låter finner du på musikkonline.no Nye låta deres, these are the days er ganske fet. Ny låt fra Kai og gjengen?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Å hjelp! Trodde de var ferdige for år og dag siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå