DanielvanSand Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Blir aldri gammel den Enigma - Return to Innocence (380 Midnight Mix) <-- Til de som liker downtempo big beat ambient stuff! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Top 3 så langt i år blir noe sånt som: 1. OceanLab - Miracle (Above & Beyond Club Mix) 2. Alex Morph - Walk The Edge (Morph Woody van Eyden Remix) 3. Armin Van Buuren feat Cathy Burton - Rain Miracle er en utrolig digg låt. Aldri gledet meg så mye til et album før, som jeg gjør med OceanLab albumet! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Meh. Aldri vært en stor Oceanlab fan, så planlegger ikke å kjøpe det albumet. A&B har i det siste vært for cheesy Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Meh. Aldri vært en stor Oceanlab fan, så planlegger ikke å kjøpe det albumet. A&B har i det siste vært for cheesy Har sett mange bruke ordet cheesy til å beskrive at musikken til noen ikke er bra, eller passer med ens smak. Hva betyr egentlig cheesy i sammenheng med trance og/eller andre sjangre? Har aldri skjønt meg på dette ordet. Hvorfor ikke bare si at man ikke liker den type trance/musikk? Må da være mye enklere enn å kalle det cheesy som er et så vidt og for meg, uforståelig begrep Please, do explain Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Blir aldri gammel den Når du blir gammel nok Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 I denne sammenhengen brukte jeg hvertfall cheesy som noe dårlig som ikke skiller seg ut. Begynner å bli drittlei alle vocallåtene A&B / Oceanlab slupper ut. Syns ingen av de skiller seg ut; alle har lik oppbygning og ingen spesielle særpreg. Men igjen; jeg er kresen på vocaler... Ellers bruker jeg cheesy som 'ostete'; noe mellodramatisk og klisjéfullt. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 I denne sammenhengen brukte jeg hvertfall cheesy som noe dårlig som ikke skiller seg ut.Begynner å bli drittlei alle vocallåtene A&B / Oceanlab slupper ut. Syns ingen av de skiller seg ut; alle har lik oppbygning og ingen spesielle særpreg. Men igjen; jeg er kresen på vocaler... Ellers bruker jeg cheesy som 'ostete'; noe mellodramatisk og klisjéfullt. Hehe, da skjønner jeg greia Tja, kan være enig at det er mye av det samme. Får se hvor variert OceanLab albumet er da. Dog syntes jeg miracle var utrolig digg. Leste et sted at alle låtene til det nye oceanlab albumet var relativt chilla, slik at above and beyond måtte lage club mixer til de fleste låtene i tillegg? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, de fleste låtene er ganske rolige. Samples finner du her. Lenke til kommentar
W Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mener man ikke også at hvis en sang er "cheesy", så minner den veldig mye om dance? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 "Cheesy" er for min del noe som er uorginalt. Jeg ville f. eks kalt "run of the mill" dance (Cascada etc) for cheesy. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ATA - Blue Skies Herlig låt!! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som har forslag til sanger som er lignende 'Bright Morningstar' av Tiësto? (Tenker på begynnelsen/introen av sangen) Den type sang er så god å slappe av til, men blir litt lei den ene i lengden Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Battleship Grey og Close To You Begge på 'In my Memory' albumet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Noen som har forslag til sanger som er lignende 'Bright Morningstar' av Tiësto? (Tenker på begynnelsen/introen av sangen) Den type sang er så god å slappe av til, men blir litt lei den ene i lengden Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix) Ace da Brain - Sunrise Ace da Brain - Magic Waters Alle 3 har de deiligste midtpartiene / breakdownsa man kan høre! Endret 21. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei Jeg har ikke peiling på Trance / techno i det hele tatt, kan noen gi meg eksempler på noen kule sanger som feks: Cj Stone - Satisfy My Love (Dj Shog Remix) BassHunter - Russia Privjet Dj Satomi - Castles In The Sky BeatraXx - Project Well Dj Sona - House Baby The Hitmen - Like I Love You Håper på svar ! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det der er like mye trance som en bolle med suppe. Sjekk denne tråden Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det der er like mye trance som en bolle med suppe. Sjekk denne tråden Hehe, Takk ! Som sagt har jeg ikke peiling på have trance eller techno er. Hva kalles for eks den musikken jeg spurte om ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette er noen av mine favoritter: Airbase - Sinister Solar Stone - Solarcoaster (Airbase Remix) Airbase - Medusa Jamaster A - Bells Of Tiananmen (Airbase Remix) Airbase er den eneste av trance som virkelig har klart å ta meg bort fra virkeligheten når jeg hører på. Har vel kanskje ikke sjekket ut så mye annet... Skal sjekke noen anbefalninger. Lurte egentlig på hva andre synes om Airbase. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg linket til en tråd som heter "Den store dance- og handz up tråden" Hva tror du sjangeren du er ute etter heter da? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Dette er noen av mine favoritter: Airbase - Sinister Solar Stone - Solarcoaster (Airbase Remix) Airbase - Medusa Jamaster A - Bells Of Tiananmen (Airbase Remix) Airbase er den eneste av trance som virkelig har klart å ta meg bort fra virkeligheten når jeg hører på. Har vel kanskje ikke sjekket ut så mye annet... Skal sjekke noen anbefalninger. Lurte egentlig på hva andre synes om Airbase. Airbase er en av de beste trance-produsentene der ute. Ingen tvil om det. Airbase - Escape og Envio - Touched By The Sun (Airbase Remix) er etter min mening noe av det beste han har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå