Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
radivx: Ok, Bubble og Vibe Tribe var fantastisk! Er fullstendig hektet, og de to artistene er stort sett det eneste jeg har hørt på siden du anbefalte dem.

Jeg må ha mer. Har du noe som likner på Bubble og VT du kunne anbefalt? :p

Er klar over at last.fm tilbyr muligheten til å kunne høre på én sang fra flere liknende artister, men jeg liker ikke helt å gå igjennom hundrevis av sanger, der jeg kanskje vil like to av dem. Dessuten så kan det hende at akkurat den sangen de har fra den og den artisten er dårlig, men albumet året før kan være midt i blinken.

Fikk ikke tak i Violet Vision, men skal se om jeg finner de i dag. Håper de er av samme kaliber som VT og Bubble! :)

Siterer meg selv, jeg. Likte ikke helt at den forsvant så kjapt. :(

Lenke til kommentar
synes denne er genial http://www.youtube.com/watch?v=lmALuDVrcA4 og denne er ganske bra

foresten, hvor pleier dere å laste ned musikken deres? itunes eller noe?

er det itunes som har sånn teit beskyttelse som gjør at man ikke kan brenne ut eller ha på andre mp3 spillere enn ipod?

Bruker ikke iTunes Store selv, men tipper at de ikke har like mye trance som Trackitdown.net, Beatport.com, Junodownload.com for å nevne noen.

Lenke til kommentar
synes denne er genial http://www.youtube.com/watch?v=lmALuDVrcA4 og denne er ganske bra

er det itunes som har sånn teit beskyttelse som gjør at man ikke kan brenne ut eller ha på andre mp3 spillere enn ipod?

Bruker ikke iTunes Store selv, men tipper at de ikke har like mye trance som Trackitdown.net, Beatport.com, Junodownload.com for å nevne noen.

er det mye beskyttelse og dritt på de musikk filnene som man laster ned fra de sisdene og itunes osv? at man ikke kan brenne ut eller noe?

Lenke til kommentar

er det mye beskyttelse og dritt på de musikk filnene som man laster ned fra de sisdene og itunes osv? at man ikke kan brenne ut eller noe?

Tror filene fra sidene jeg nevnte er ganske greie. Er ikke sikker hva slags beskyttelse filer fra iTunes Store har.

Lenke til kommentar

Richard Durand live @ Colourfest, Glasgow

01. Art Of Trance - Madagascar (Richard Durand Rework)

02. Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Richard Durand Rework) with Blur - Song 2

03. Planet Funk - Chase The Sun (Richard Durand Rework)

04. Richard Durand - Weep (Dub Mix)

05. Veracocha - Carte Blanche (Richard Durand Rework)

06. Audio Bullys - We Don't Care (Richard Durand Rework)

07. Snow Patrol - Chasing Cars (Richard Durand Rework)

08. Richard Durand - Cha Cha

08. Alex O'Rion - Release The Beast

09. Ronald van Gelderen - Embrace Me (Richard Durand Remix)

10a. Orjan - Artic Globe

10b. Richard Durand - ID

11a. Way Out West - The Fall (Richard Durand Rework)

11b. Prodigy - Smack My Bitch Up

12. U2 - Beautiful Day (Pascal Feliz Rework)

Trolig nok et av de feteste livesettene jeg har hørt noensinne. En 59 minutter lang orgamse :D

PM for link

Lenke til kommentar
OK, har hørt på litt Tiesto nå, ikke sangene uten vokal var ikke så gærn't, noen som kan anbefale noe i samme gate? Har gått i Vibe Tribe og Bubble i en uke nå (totalt 3 album), og jeg hører MYE på musikk!

Tiësto - Parade of the Athletes (Artist Album)

Tiësto - In Search of Sunrise 1 (Mixet Album)

Tiësto - In Search of Sunrise 3: Panama (Mixet Album)

Tiësto - In Search of Sunrise 6: Ibiza (Mixet Album)

Tiësto - Nyana (Mixet Album)

Der har du alt du trenger. Resten er ikke nødvendigvis verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...