TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Måtte prøve meg på å lage en remix av den djay tiass2 låta - no more heroes. Utfallet ble slik. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vet du hvordan det er med royalties etc. på remixer etc.? Er det fritt å remixe sanger eller må man inngå noen avtaler med Tono etc.? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vet du hvordan det er med royalties etc. på remixer etc.? Er det fritt å remixe sanger eller må man inngå noen avtaler med Tono etc.? Så lenge remixen ikke er til kommersiellt bruk, og ikke blir spredd rundt omkring på nett, så skal det gå ganske greit tror jeg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Daniel sin OMFG-remix av Postgirobygget - Idyll er i hvert fall sinnsykt populær her i vennegjengen. Tar av like mye på fest hver gang. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men uanz ... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Daniel sin OMFG-remix av Postgirobygget - Idyll er i hvert fall sinnsykt populær her i vennegjengen. Tar av like mye på fest hver gang. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men uanz ... Haha, wtf? Lascodi: Gief midi av Heroes! EDIT: Prøv å bytt ut acid-sounden med noe mer uplifting, så ville jeg likt det! Endret 3. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har ikke hørt 'No More Heroes', men er det samme låten som gikk under navnet 'Heroes' på Parade of the Athletes? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har ikke hørt 'No More Heroes', men er det samme låten som gikk under navnet 'Heroes' på Parade of the Athletes? Yup. Er en mer trancy versjon, som har en 4/4 kick og ikke breaks. Kan jo også nevnes at Heroes er min favorittlåt av Tiësto Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 finner alt av trance midis her på http://www.nonstop2k.com/. Den midien jeg bruker har jeg faktisk skrivi skjøl. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det noe som helst offisielt i de filene? Eller er det bare folk med godt gehør som har puslet dem sammen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Parade of the Athletes er nok mitt favoritt Tïesto album etter Just Be, men begge er veldig gode. Endret 3. juni 2008 av Xtra Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det noe som helst offisielt i de filene? Eller er det bare folk med godt gehør som har puslet dem sammen? godt gehør, stort sett. men mange versjoner ute av hver fil, så man kan finne mye forskjellig. bra side da, de har det meste. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 radivx: Skaffa Wise Cracks-albumet til Vibe Tribe, og dette likte jeg svært godt! Skal høre Bubble og Hallucinogen etterpå. Mange takk! Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 EDIT: Prøv å bytt ut acid-sounden med noe mer uplifting, så ville jeg likt det! mener du kun 303-lyden, eller høres alt bare helt syre ut? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 mener du kun 303-lyden, eller høres alt bare helt syre ut? Begge deler. 303 var kult i 2000. Ikke nå Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 greitt at det var en skikkelig klisje 303, men 303 er jo i bunn og grunn udødelig. its still alive as ever!!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du vil ha en mer fresh sound, burde du enten mestre 303-lyden, eller velge et litt annet lydbilde. Føler også at det blir litt feil valg av lyder i "dun-donn" partiene Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ok. Nytt forsøk på please Dahl med en liten overhaul på den eksisterende remixen av No More Heroes. Ny kick, ny dooh-duh lyd (mer lik originalen), mer driv og ting som skjer + 303 bassen har kommet mer til sin rett. Tiesto ft. Blue Man Group - No More Heroes (Neuchatel Darker Remix) Endret 4. juni 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) PM en midi!! Høres ganske så fet ut nå . Ganske så mørk, men allikevel fet. Et tips: Prøv et lengre breakdown. Melodien introduseres for fort. Hva å ha noen pads som spiller en flat melodi mens du fader ut andre elementer elns, før du starter på melodien med de samme padsene Endret 4. juni 2008 av Dalh Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ok en helt ny versjon er ute, antagligvis den siste av denne remixen. Sjekk ut!!! Jeg skal pm deg en hjemmelagd midi jeg. Click her Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Får ikke konvertert txten. Hadde du giddi å PMa en dump.no link eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå