Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dere ikke spoiler alt, da jeg ikke har planer om å sjekke ut ISOS7 før det kommer i postkassa...

Japp, de kuleste kjøper albumet. Gleder meg litt selv kjenner jeg, gjør ikke meg noe om det er litt cheesy.. Sommertrance skal jo være litt det..

Lenke til kommentar

dagens teknologi har tilrettelagt muligheten for en obligatorisk tjuvlytt av album man er skeptisk til i utgangspunktet. hvis albumet er dårlig, eller at man ikke f.eks. liker artisten særlig mye, kjøper man det ikke om ikke det oppstår faktorer som gjør at man skifter mening.

jeg ser iallefall ikke noen grunn til å "støtte" tiesto...

Endret av TheTiestoHater
Lenke til kommentar

Helt enig med deg der!

Før i tiden kunne jeg gjøre so called "safe buys", it ufra hva artisten hadde produsert før, og ut ifra anmeldelser, men idag spys det ut så mye søppel at jeg (nesten) aldri tar kjangsen.

Skulle f.eks aldri kjøpt de 4 Global Underground platene mine.. *sutre sutre*

Lenke til kommentar

Skjerprings er på plass nå folkens. Les førsteinnlegget og få med dere reglene for tråden. Så slipper jeg å bruke pisken (som jeg for ordens skyld stjal fra Indy). :)

Ikke svar på dette innlegget, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm.

Lenke til kommentar
Mikkhu: Fin lineup det der. Du var også heldig med spilling mellom Shah og Cosmic Gate!

Lil-H: Hvilke GU album er det snakk om?

TheTiestohater: Ta deg 1 bolle

Global Underground: 006, 007, 014, 019

Alle John Digweed, utenom 007, som er Paul Oakenfold.

Dotten: Ganske morsom du :p

Lenke til kommentar

Klar over at dette ikke helt er trance-relatert, men det går i alle fall på elektronisk musikk. "Lurer du på hva sangen eller artisten heter?" kunne ikke hjelpe meg, så jeg spør her.

I bildet ser man Daft Punk og Justice, men hvem er tredjemann?

f8e49a5618.gif

Lenke til kommentar
Er ett fett for meg om det er radioshow eller live. Jeg er jo for liten uansett :!:

Joa, men tenkte for oss som faktisk har fått litt mellom bena.

Kom på Pi i helgen, eller det vil si Club Solstice som det heter fra nå. Første event på den "nye" klubben!!

EDIT: Nei faen, der er du og for liten! :!:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...