DJ_Dark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Den er jo vill. Setter prikken over i'en på originalen. Hever den enda mer spør du meg.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Første gang jeg bruker ordet Ch00n men denne remixen fortjener det virkelig System F - Out of The Blue (Akira Kayosa's 2006 Remake) Last ned og kos dere. Den va'kke dum! Car-ch00n nå som det er så flott vær. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Håper dere ikke spoiler alt, da jeg ikke har planer om å sjekke ut ISOS7 før det kommer i postkassa... Japp, de kuleste kjøper albumet. Gleder meg litt selv kjenner jeg, gjør ikke meg noe om det er litt cheesy.. Sommertrance skal jo være litt det.. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=7XcTN3UaBGg Ch00nlau5!!! Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) dagens teknologi har tilrettelagt muligheten for en obligatorisk tjuvlytt av album man er skeptisk til i utgangspunktet. hvis albumet er dårlig, eller at man ikke f.eks. liker artisten særlig mye, kjøper man det ikke om ikke det oppstår faktorer som gjør at man skifter mening. jeg ser iallefall ikke noen grunn til å "støtte" tiesto... Endret 28. mai 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Helt enig med deg der! Før i tiden kunne jeg gjøre so called "safe buys", it ufra hva artisten hadde produsert før, og ut ifra anmeldelser, men idag spys det ut så mye søppel at jeg (nesten) aldri tar kjangsen. Skulle f.eks aldri kjøpt de 4 Global Underground platene mine.. *sutre sutre* Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Mikkhu: Fin lineup det der. Du var også heldig med spilling mellom Shah og Cosmic Gate! Lil-H: Hvilke GU album er det snakk om? Endret 29. mai 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Faen, er jo åpning av Club Solstice i Oslo når Mihkku spiller! Endret 29. mai 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
W Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hørt en del på cd 1 av ISOS 7 nå. Avslappende og god sommermusikk, men ikke så veldig mye å skryte av. Har ikke fått hørt igjennom cd 2 enda. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skjerprings er på plass nå folkens. Les førsteinnlegget og få med dere reglene for tråden. Så slipper jeg å bruke pisken (som jeg for ordens skyld stjal fra Indy). Ikke svar på dette innlegget, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Mikkhu: Fin lineup det der. Du var også heldig med spilling mellom Shah og Cosmic Gate! Lil-H: Hvilke GU album er det snakk om? TheTiestohater: Ta deg 1 bolle Global Underground: 006, 007, 014, 019 Alle John Digweed, utenom 007, som er Paul Oakenfold. Dotten: Ganske morsom du Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vanskelig å lese Afterhours.fm som står øverst på posteren? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vanskelig å lese Afterhours.fm som står øverst på posteren? Er det et sted? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Knut: Det er et maraton på afterhours.fm. Det er ingen event eller noe Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Klar over at dette ikke helt er trance-relatert, men det går i alle fall på elektronisk musikk. "Lurer du på hva sangen eller artisten heter?" kunne ikke hjelpe meg, så jeg spør her. I bildet ser man Daft Punk og Justice, men hvem er tredjemann? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Knut: Det er et maraton på afterhours.fm. Det er ingen event eller noe Aah, sløsing av DJ's da. Eller, det er ikke live? Så mongo . Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Knut: Det er et maraton på afterhours.fm. Det er ingen event eller noe Aah, sløsing av DJ's da. Eller, det er ikke live? Så mongo . Er ett fett for meg om det er radioshow eller live. Jeg er jo for liten uansett :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er ett fett for meg om det er radioshow eller live. Jeg er jo for liten uansett :!: Joa, men tenkte for oss som faktisk har fått litt mellom bena. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Er ett fett for meg om det er radioshow eller live. Jeg er jo for liten uansett :!: Joa, men tenkte for oss som faktisk har fått litt mellom bena. Kom på Pi i helgen, eller det vil si Club Solstice som det heter fra nå. Første event på den "nye" klubben!! EDIT: Nei faen, der er du og for liten! :!: Endret 29. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå