mihkku Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kommerst heter det. Tiesto og David Guetta har kommet langt med det Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hawk - Out Of Nowhere (Joonas Hahmo Remix) Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 akkurat nå misliker jeg både united og tiesto relativt mye... Hawk - Out Of Nowhere (Joonas Hahmo Remix) Hawk - Out Of Nowhere (Joonas Hahmo Remix) sånn skal det gjøres Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da vet vi det... Er det noe du i det hele tatt liker? Arturo Silvestre - Tektuyo (Klubbheads Remix) Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Da vet vi det...Er det noe du i det hele tatt liker? Arturo Silvestre - Tektuyo (Klubbheads Remix) Den sangen er vel strengt tatt ikke trance. Anyways: Tiesto - Olympic Flame <3 http://youtube.com/watch?v=_A3nwHrZNqU Have fun Endret 21. mai 2008 av Live4Trance Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Tektuyo er tech trance Sander van Doorn style Når man først er inne på techy saker: Walt Jenssen - Waltstreet Desuten Lascodi / TheTiestoHater: Hvorfor remixe Lethal Industry om du hater Tiësto så mye?. Kom deg tilbake til TA og diss Mau5, Tyas, Tiësto og TranceBoss der... Endret 21. mai 2008 av Dalh Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Vibrasphere-Autumn Lights Andy Blueman - Nyctalopia Orjan Nilsen - La Guitarra Abbott & Chambers feat. Tiff Lacey - Strange Liaison (Cressida Remix) sikkert både gammelt og nytt...dette er iallefall noe jeg har hørt i det siste og fant bra Endret 21. mai 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater Chris har fått seg en ny bestevenn. Søtt! Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tektuyo er tech trance Sander van Doorn style Når man først er inne på techy saker: Walt Jenssen - Waltstreet Desuten Lascodi / TheTiestoHater: Hvorfor remixe Lethal Industry om du hater Tiësto så mye?. Kom deg tilbake til TA og diss Mau5, Tyas, Tiësto og TranceBoss der... sssssh, dont blow my cover. Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater som det meste annet liker jeg ikke deg:P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater som det meste annet liker jeg ikke deg:P Den er grei... Jeg vet ikke hvorfor, men ok. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater som det meste annet liker jeg ikke deg:P HATE HATE HATE HATE HATE!! Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater som det meste annet liker jeg ikke deg:P HATE HATE HATE HATE HATE!! hater sarkasme, og mange quotes inni quotesen... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har dere noen bra låter å anbefale? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nå quota du enda en til da... Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker navnet ditt Tiësto-hater som det meste annet liker jeg ikke deg:P HATE HATE HATE HATE HATE!! hater sarkasme, og mange quotes inni quotesen... Nå quota du enda en til da... gjorde jeg ikke... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lascodi: Følg dette formularet: Dissing av Tiësto på TA = WIN! Dissing av Tiësto på HW = Fail Damien Rice - Delicate Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Har dere noen bra låter å anbefale? værsågod! http://youtube.com/watch?v=0TT8_mCT-bc&feature=related ny av uken! Endret 21. mai 2008 av TheTiestoHater Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har dere noen bra låter å anbefale? værsågod! http://youtube.com/watch?v=0TT8_mCT-bc&feature=related ny av uken! Ikke glem CHOOON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå