Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Hva svarte skal man med aliaser? Tragisk.

Først for et par dager siden oppdaget jeg at M.I.K.E. og Push var samma fyren :mad:

Hehe... På tide å oppdage det ja! Liker egentlig låtene han har laget som Push mye bedre en M.I.K.E.-låtene.....

 

 

skjønner ikke hvorfor karen ikke bare gir opp med å skrive seg opp som produsent på de fleste låter som kommer ut av blackhole recordings. tijs eier jo ikke talent, det vet alle, men problemet er jo også blitt at produsentene hans sliter med det samme...har ikke hørt en mer rævva låt enn driving to heaven, samt suger ride så inni gamperaua, og da helt sikkert denne allure låta han er creditert for også. han svikter jo trance fullstendig, når han velger å servere kaffe og kaker til pop-produsenter som lager slikt hestepiss som dette!!!!??!! tiesto du er 40 år, ta å rull deg inn i et i gammelt teppe og la noen andre ta over scenen nå...

Når ble det bestemt at bare de under 40 år kunne drive med trance?

Tiesto var kanskje en bedre produsent før for mange, men det er jo egentlig bare smak og behag. Selv synes jeg låtene han produserte før var generelt fetere, men han har da noen gode låter nå også. Dessuten er ISOS-cd'ene skikkelig digg sommermusikk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe... På tide å oppdage det ja! Liker egentlig låtene han har laget som Push mye bedre en M.I.K.E.-låtene.....

Universal Nation woot?

 

Og ikke glem plastic boy. Men han har en egen særegen stil så det burde vært mulig å høre det.

Tenker ikke noe over at stilen til folk er så veldig unik, bortsett fra et par som er relativt lette å legge merke til (Gabriel Batz er vel en av få som jeg finner noe lette å gjenkjenne). Liker jeg sangen, og den er produsert av Allah skal den søren meg høres på.

Lenke til kommentar

Tijs var helten min før, nå lager han bare musikk.

Elements of Life plata var egentlig ganske tragisk, så den driving to heaven sangen håper jeg er like god som du sier Dalh :)

Ny Allure låt blir uansett koselig, og gleder meg veldig til den låta med JES.

 

Kommer til å kjøpe uhørt uansett, ISOSplatene holder ganske høy kvalitet.

Lenke til kommentar

ok jeg trekker tilbake det utsagnet, carl cox er 45 btw, og det var ikke helt rettferdig. i det minste respekterer jeg disse dj'ene 500 ganger mer enn tijs verwest. btw det er ikke alderen som er poenget mitt, om hvorfor han bør legge opp, iallefall som produsent. (som ligger i at produksjonsnavnet Tiesto faktisk mest sannsynlig ikke omfatter produksjoner av hovedpersonen selv, men kombinasjoner av Cor Fijneman, Tony Montana, Dennis Waakop Reijers/Denzel D, Hans Willem Mallon, Gert Huinink & Alco Lammers og Ronald Van Gelderen)

Endret av Neuchatel
Lenke til kommentar

Hvorfor hakker alle på tiesto. Regner med at de fleste andre produsenter hadde takket ja om de fikk lov til å mikse en kjent popartist, gir mer penger og man blir hørt av flere. Ikke noe galt i det.

 

Mye av den kritikken kan jo også sies om paul van dyk, armins nyeste singel er jo ren pop osv. Men det er vel tiesto som er størst og derfor får høre mest støy.

Lenke til kommentar

er ikke den absolutte grunnen til at jeg disser Tijs...som nevnt i det endrede innlegget mitt lenger oppe, er det fordi tijs sannsynligvis ikke har så mye snøring på trancemekking, men betaler andre great cash for å produsere og remixe under hans alias Tiesto.

 

les dette blant annet:

http://www.uktrancealliance.com/forums/lof...php/t26387.html

Endret av Neuchatel
Lenke til kommentar
er ikke den absolutte grunnen til at jeg disser Tijs...som nevnt i det endrede innlegget mitt lenger oppe, er det fordi tijs sannsynligvis ikke har så mye snøring på trancemekking, men betaler andre great cash for å produsere og remixe under hans alias Tiesto.

Så du synser med andre ord? Joda, flink gutt.

Lenke til kommentar

Tiesto får ikke hjelp, fordi han trenger vel ikke hjelp når det meste er ferdigprodusert når han kommer hjem til blackhole 1 uke i året...men jeg skal ikke si at det er feil, eneste feilen er at Tiesto bør fremstå som en gruppe der alle medlemmene er kreditert istedet, og ikke bare som EN mann som driver med et enkeltmannsforetak, når han egentlig bare står og smuler kake i keyboardet når han først har tid til å være hjemme de få dagene...

Lenke til kommentar
Tiesto får ikke hjelp, fordi han trenger vel ikke hjelp når det meste er ferdigprodusert når han kommer hjem til blackhole 1 uke i året...men jeg skal ikke si at det er feil, eneste feilen er at Tiesto bør fremstå som en gruppe der alle medlemmene er kreditert istedet, og ikke bare som EN mann som driver med et enkeltmannsforetak, når han egentlig bare står og smuler kake i keyboardet når han først har tid til å være hjemme de få dagene...

Min teori:

 

Tiësto er mer hjemme enn 1 mnd av gangen, og de gangene har er i studio, lager han / kommer han med ideer til utkast av låter. Når han er ute på tour, mastres så disse av Dennis Waakop Reijers (om ikke flere).

Man må også ikke glemme at Tijs sikkert har med seg laptoper på sine turer. I dødtiden mellom gigsa, så tror jeg han også prøver seg på noe produsering, utenom planlegging av neste gig.

 

Men syns man ikke bør hate en "artist", bare fordi han eller hun ikke produserer sin egen musikk. De idiotene som liker 50 Cent, liker han sikkert mye selv om de vet at han ikke skriver sine egne tekster eller produserer sin egen musikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...