2bb1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Er det noen som har laget en "topp"-liste en plass her, eller er det bare å gå gjennom sidene og se på sangene folk har lagt ut? Endret 11. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis du går tilbake et par sider mener jeg at du kan finne et par lister av sanger folk liker. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på reglene for tråden. Useriøse innlegg som drittkasting om trance blir ansett som ikke annet enn provokasjoner og slettes deretter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Når det gjelder ATB: Renegade, Justify og Desperate Religion er alle veldig gode sanger, og bør også sjekkes ut. Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det noen som har laget en "topp"-liste en plass her, eller er det bare å gå gjennom sidene og se på sangene folk har lagt ut? La til en liste jeg over de jeg liker aller best: Kan finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11003204 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Noen som har gode forslag til sommer-trance? Poster noen av mine egne favoritter. Oscar De La Fuente - The Sun Is Out Ron Van Den Beuken - Sunset 4 Strings - Summer Sun 4 Strings - Sunrise (Radio Edit) Armin Van Buuren - Back In The Sun (Saint Rush Remix) Altitude - Sunray Whirpool - Under the Sun [solar Stone Remix] ATB - Sunset Girl Daniel Kandi - Breathe (Sunny Lax Remix) Diver & Ace - It's Not Over Now Fonzerelli - Moonlight Party (ikke helt trance, men fin sommerlåt uansett) Tiësto - Told You So DT8 - The Sun Is Shining Duderstadt - Sunrise Estuera - Tales From The South Kyau vs. Albert - Made of Sun Petter - These Days Rank 1 - Airwave Accuface - Your Destination Alle disse sangene minner meg mye om sommeren, og jeg ser for meg sene sommerkvelder med mye moro og kos når jeg hører på de, pluss at de framkaller fine minner... Og ja, jeg er klar over at mange heter noe med "sun", men det er vel kanskje ikke så rart. Så, flere forslag? Endret 13. mai 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Armani & Ghost - Airport David West - Make U Mine (Dub Mix) DJ Tatana - Sunset Beach FPI Project - Everybody (DJ Jean Remix) New Energy - Take Your Air 2003 (Nu NRG Extended Mix) Ohmna - The Sun'll Shine (Sunrise Mix) Safri Duo - Played-A-Live (Airscape Remix) Sunblind - Believe (Nu NRG Remix) The Future Sound Of London - Papua New Guinea (Marco V Remix) Tomonari & Tommy Pi - C Sharp 2005 (Alphazone Mix) Viframa - Cristalle Off the top of my mind ATM... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen sommerlåter jeg kom på i farta: Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte Light The Sidechain Remix) Armin van Buuren - Sail (Original Mix) Trans Balear - Crosses (B1 Mix) Armin Van Buuren feat. DJ Shah feat Chris Jones - Going Wrong Fragma - Deeper (Duderstadt Uplifting Vocal Edit) Richard Durand - Sunhump Pryda - The Gift Black Pearl - Bounty Island (DJ Shahs San Antonio Harbour Mix) Envio - For You Sunlounger - White Sand Sunny Lax - Mira (Daniel Kandi Remix) A/B Project - Eternal Optimism (Original Mix) FB feat. Edun - Whos Knocking (Ferry Corsten Remix) 8 Wonders - 8th Wonder (Alt+F4 Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sunlounger - White Sand DJ Shah remix! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ingen Darren Tate - Echoes? Og Randy Katana - In Silence? Skuffa. Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) Coast to Coast feat. Discovery - Home P.O.S. - Remember (Summer sun) Alcuard feat Solarstone - Late Summer Field (Solarstone Deeper Dub) Above & Beyond - Home Vincent de Moor - Fly Away (Havanna remix) er så digg iforhold til 2007-releasene . Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Above & Beyond - Home WHAT!!! Er hvert å sjekke ut Late Summer Fields og Echoes hvertfall. Andre sommerlåter jeg vil "hammre" i år, blir bla. DJ Shog - Feel Me (In Petto Remix), Sundriver - Feel, Arnej - People Come People Go (Maor Levi Remix), Dalh pres. Van Hanson - Underneath the Summer Sun ( ) og DJ Eremit - Tanz der Seele (Y.O.M.C. Club Mix) Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvem er det som har denne låten? Er det Cerf, Mitiska & Jaren? Hva er evnt navnet? Så på AvB-podcast at det var Mark Shulz som hadde en mix med den. Er så forvirrende noen ganger med de samme låtene og forskjellige artister. http://dump.no/files/7a1f30caabe6/Min_sang_9.mp3 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Markus Schulz ft. Daubey - Perfect (Agnelli & Nelson Remix) er det! Lenke til kommentar
Ida2806 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Markus Schulz ft. Daubey - Perfect (Agnelli & Nelson Remix) er det! Takk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sunlounger - White Sand DJ Shah remix! Orginalen er evig mye bedre. Shah fjerner jo den enormt digge fiolinen eller hva det nå er. ___ Oceanlab - Beautiful Together (Nitrous Oxide Remix) <3<3<3 Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er nå ikke det originalen da, den heter jo egentlig "Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)"? Forøvrig inneholder både den og "Highnoon At Salinas" mixen et eller annet strenginstrument. Av nyere dato vil jeg anbefale: Adrian Ivan - No One Else Fast Distance - Heavens Melody Marninx pres. Monogato - Calling You Heatbeat - Nebula Lens - Beyond the Shadows (Moonbeam Remix) Siste er vel definert som house, men det vet jeg ikke om jeg er helt enig, synes den har vel mange trance elementer. Det gjelder i alle fall remixen jeg satte i parentes. Originalen er helt annerledes, og etter min mening mye dårligere. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er nå ikke det originalen da, den heter jo egentlig "Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)"?Forøvrig inneholder både den og "Highnoon At Salinas" mixen et eller annet strenginstrument. Jo, det er vel det. Tenkte på Envio - For You av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 For meg kommer alltid "Allure - No More Tears" til å være en klassiker Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ang sommertrance blir det jo selbstklar: DJ Shah feat. Adrina Thorpe - Who Will Find Me (Original Summer Sunrise Remix) Sunlounger - Another Day On The Terrace Sunlounger - White Sand (Dj Shah's Original Remix) ATB - Desperate Religion (Joshua Cunningham Remix) Above & Beyond - Alone Tonight Chicane - Offshore Orjan Nilsen - La Guitarra (Balearic Mix) Mike Foyle - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix) Envio - For You (The Blizzard Remix) Alex Bartlett ft. Anthya - Touch The Sun (Duende Vocal Mix) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Alex Bartlett ft. Anthya - Touch The Sun (Duende Vocal Mix) Huff nei, dub-mixen any day. The Thrillseekers - Waiting Here For You (Night Music Vocal Edit) Super8 & DJ Tab - Helsinki Scorchin' Matt Darey - From Russia With Love (Solarstone's Red City Remix) P.O.S. - Remember (Summer sun) Leon Bolier - Summernight Confessions Karen Overton - Your loving arms Andain - Beautiful things Kamaya Painters - Endless Wave 4 Strings - Daytime (lolol ripoff av Rank 1 - Airwave) Hi Jackers Space - I can feel Fake Soul - Oversense (Binary Finary's Dusk Maker Mix) Vadim Soloviev - Dash (Binary Finary Remix) Gidder ikke sette original i parantes, det var da noen fler . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå