DJ_Dark Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Siden mange digget Aly & Fila så er de bekreftet til Norge den 30 August! NEEEEEEEEEEI!!!!!! Da er jeg i Tyskland!! Skjer med at ALLE events i år (i Norge og utlandet) er på tidspunkt jeg ikke kan! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Siden mange digget Aly & Fila så er de bekreftet til Norge den 30 August! Hvor? Hvilken by? Ferry Corsten er trance av noe slag, right? Ja, Ferry Corsten produserer trance. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan ikke utsette noen bookings til neste år da, Mikkhu, slik at de som er under 18 i år har noe å glede seg til Lenke til kommentar
W Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ferry Corsten er trance av noe slag, right? Ja, Ferry Corsten produserer trance. Produserte trance... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan ikke utsette noen bookings til neste år da, Mikkhu, slik at de som er under 18 i år har noe å glede seg til Eller bare en annen dato Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Gief instrumental + en Mat Zo remix av denne, så ville den vært knall! (Ja, jeg er seriøs) Endret 3. mai 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) KLF - What Time I Love D-mob - We Call it Acieed Blue Oyster Cult - (Dont Fear) The Reaper Og dette er bare de låtene de har misbrukt i løpet av de første 55 sekundene av låta. Det at Fatman Scoop i det hele tatt vil røre det rælet der forundrer meg. Scooter - Lass Uns Tanzen (Hardwell & Greatski Late At Night Remix) er dog av akseptabel kvalitet, hadde det bare ikke vært noe av den platinablonde fjottens preik på den. Møkkafolk! Endret 3. mai 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Aah.. PETIBONUM - Little Planet (Fred Baker vs. Vincent Gorczak remix) Ganske nydelig uplifting låt. Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan ikke utsette noen bookings til neste år da, Mikkhu, slik at de som er under 18 i år har noe å glede seg til Eller bare en annen dato Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Oslo Woohoo, 18 år, amirite? Kan ikke utsette noen bookings til neste år da, Mikkhu, slik at de som er under 18 i år har noe å glede seg til U Suuk igjen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H B2B Woody Van Eyden Mix) Er vel ikke den eneste når jeg sier at dette er en av årets låter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Nydelig låt der ja, skulle kanskje sett en peaktwins remix som de hadde av Y68 som var bortimot helt perfekt. stygg vokal forresten edit: Jerry Ropero Feat. Cozi - The Storm. Original/Inpetto Endret 4. mai 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H B2B Woody Van Eyden Mix) Er vel ikke den eneste når jeg sier at dette er en av årets låter? Helt klart en bra sang, men personlig så har jeg forelsket meg i "Turn it On". (både original og sean tyas utgaven) Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Er ikke særlig trance-fan så kunne noen av dere gi meg noen navn på "kremen" innenfor trance, som f.eks. Beatles er i popmusikk? Endret 4. mai 2008 av ErlendPerlend Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er ikke særlig trance-fan så kunne noen av dere gi meg noen navn på "kremen" innenfor trance, som f.eks. Beatles er i popmusikk? Delerium - Silence (Tiësto's In Search of Sunrise Remix) Skal du finne denne på P2P programmer, heter den som oftest "Paul Oakenfold - Silence" Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Da vil jeg si at Original mixen er like god =) Forøvrig kan du sjekke ut Conjure One - Extraordinar Ways (både albumet og singelen) Dahl: Nå må vi få fikse et get-together snart! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Da vil jeg si at Original mixen er like god =) Forøvrig kan du sjekke ut Conjure One - Extraordinar Ways (både albumet og singelen) Dahl: Nå må vi få fikse et get-together snart! Ja, det ble jo ikke noe av det denne gangen Lutzenkirchen - Paperboy (D Nox And Beckers Remix) Lutzenkirchen - Paperboy (Original Mix) For de som liker... tja, hva skal jeg kalle det? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Sitter og lurer på hvilke album jeg skal bruke penger på nå fremover. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå