Tordenflesk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kanskje fordi melodien er som revet it fra en hvilken som helst "hard"dance låt, og "instrumentet" som er brukt er prikk likt alle låtene på hver eneste HDM-plate? Just sayin' Lenke til kommentar
lpride Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dagens handel: Armin van Buuren - Imagine (albumet) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dagens handel: Armin van Buuren - Imagine (albumet) Står i hylla her og. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dagens handel: Armin van Buuren - Imagine (albumet) Godt kjøp Kjøpte det i Amsterdam dagen etter armin only imagine. Smooth å høre låtene live! Angående live, så er ASOT 350 igang for fullt nå. John O'Callaghan som spiller akkurat nå ! Lenke til kommentar
lpride Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Står i hylla her og. Godt kjøp Kjøpte det i Amsterdam dagen etter armin only imagine. Smooth å høre låtene live! Angående live, så er ASOT 350 igang for fullt nå. John O'Callaghan som spiller akkurat nå ! ASOT 350 her og Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Settet til aly & fila var bare helt sinnsykt Gleder meg til settet blir lagt ut! Når kommer albumet til Airwave? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei, hører lite på trance. Men tenkte jeg skulle komme inn her og promotere for noe bror min lagde for endel år siden. Myspace Positivt om dere kan gi feedback, negativ eller positiv. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 mtp at det ikke er trance, er det litt vansklig. Minner meg noe om Autechre Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Settet til aly & fila var bare helt sinnsykt Gleder meg til settet blir lagt ut! Når kommer albumet til Airwave? ""The 5th of May this album will be in the digital shops, but you can also preorder at the Bonzai website. No matter what, no matter how, get this album to remember what trance was all about: emotion, passion and quality! Full score 5/5!"" - Trance.nu Limited DVD og 2CD kommer 6. may. http://www.bonzaimusic.com/shops/recordsto...s/cdalbums.html Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Drev å sjekka litt rundt på discogs.com og kom inn på en av "Dear Jessie"-releasene til Rollergirl. Må si jeg fikk litt sjokk da det stod "Written by Madonna"!! :!: Hadde jeg aldri trodd..... Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ah, rollergirl - dear jessie er en låt jeg aldri blir lei ;D Men det er jo Madonna som har orginallåten. En rolig balladelignende låt som ikke akkurat knuser et dansegulv Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ah, rollergirl - dear jessie er en låt jeg aldri blir lei ;DMen det er jo Madonna som har orginallåten. En rolig balladelignende låt som ikke akkurat knuser et dansegulv Madonna som har orginalen ja, det forklarer saken litt bedre Green Court remixen av Dear Jessie er heftig! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Haha, elska den sangen når jeg var yngre. Så simpel, men så fet! DJ Eremit - Tanz der Seele (Y.O.M.C. Club Mix)!! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lagde meg nok en mix i dag av nytt og gammelt, det meste anbefales. Steve Allen & Ben Alonzi Featuring Tiff Lacey - Wildfires (Original Mix) Albert Keyn - Save One Love (Paul Miller Presents Contraption Remix) Facade - Know Yourself (Crystal Sun Remix) Genix Presents Outbound - Switched (Akira Kayosa Remix) Higher Ground - Always (Ben Nicky Rework) Andy Blueman - Time To Rest (Daniel Kandi Bangin' Remix) Toonpaz - Waterdrops (Astuni & Manuel Le Saux Remix) Above & Beyond - Volume One (7 Skies & Static Blue Remix) Paul Miller - Fruit, Vegetables & Miller (Original Mix) Adam Nickey - Shift (Original Mix) Carl B - Deliverance (Original Mix) Dan Stone Presents Aruba Flow - Watchful Eye (Abbott & Chambers Remix) Manuel Le Saux - Waterfall (Original Mix) Paul Miller - Call Me Miller (Original Mix) Eliran Haliva Featuring Anna Basel - Fallen Angels (Original Mix) Airillusions - Profeta Cinque (Oliver Carr Remix) Singularity - Epica (Original Mix) Erik De Koning - Dream Flight (Mike Nichol Remix) Manuel Le Saux - Season (Original Mix) Sebastian Brandt Presents Guised - Never Alone (Onova Remix) Activa - Daydream (Original Mix) Sequentia Presents Sunshade - Vertigo (Original Mix) Talla 2XLC & Ace Da Brain - Redrum (Carl B Remix) Amex Featuring Anna Basel - Komarna (Reconceal Remix) John Huijbers - Bittersweet (Oxid Project & Tragida Remix) Antheya - High (Paul Miller & Dima Krasnik Vocal Mix) Haris C - Morning Sun (Digital Nature Remix) Preijers & Hercules - After 87 (Original Mix) Andy Hawk Meets DJ Space Raven VS Soulcry - Devotion (Se.Ra.Phic VS XB Vocal Mix) Sequentia Presents Sunshade - City Of Glass (Mark Versluis Remix) Darude - In The Darkness (Mike Shiver's Catching Sun Dub) Ronski Speed Featuring Aruna - All The Way (Paul Miller Remix) Kiholm - Welcome Home (Club Mix) Andy Blueman - Time To Rest (Mystery Islands Remix) Front - Causing Desire (Original Mix) Transformer On Maui - Haleakala (Rene Ablaze Remix) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har en kompis som liker vocal trance og som spurte om jeg kunne anbefale ham noe, men jeg er ikke helt sikker på hva det er og spør heller her. Har dere noe vocal trance å anbefale kompisen min? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Di.fm -> vocal trance kanalen. Spilles mye bra der. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Siden mange digget Aly & Fila så er de bekreftet til Norge den 30 August! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ferry Corsten er trance av noe slag, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå