DJ_Dark Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Kveldens handler: Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Mix) Daniel Kandi - Turnmills Daniel Kandi - Soraya House house house! Endret 28. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tranz tranz tranz! Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Invisible Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Gouryella - Walhalla (Mihkku Vocal mix) Med andre ord. Vanlig sang, men Mihkku som synger. HAHAHAHAHA Endret 28. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Schappi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg skal ha et lan om et par uker nå, og lurte på om jeg kunne få noen tips til noen fete trance sanger som passer til LAN? Jeg er ikke så veldig mye på diskusjon.no, så det hadde vert fint om dere kunne sende meg en mail med listen, eller bare en mail om at du har lagt ut et svar, så jeg kan stikke en tur innom. Litt info: Lanet skal holdes i et passe stort lokale, med helt syke høytalere. Det skal vare i ca 48t, men det blir nok ikke konstant musikk;) Mailen min er: [email protected] Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Et fett hva du spiller, bare musikken ikke er crappy 96 / 128kbs låter du får fra limewire, siden du sier det er syke høytallere... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Fra forrige ukes ASOT Mike Foyle - Pandora Bedre enn Blizzard remix'en imo. Det er vel ikke mulig å få tak i denne på diverse *host host* sider enda? PM please om noen vet noe. Endret 28. april 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
lpride Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er vel ikke mulig å få tak i denne på diverse *host host* sider enda? PM please om noen vet noe. Huff. Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gouryella - Walhalla (Mihkku Vocal mix) Med andre ord. Vanlig sang, men Mihkku som synger. HAHAHAHAHA Hva faen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Gouryella - Walhalla (Mihkku Vocal mix) Med andre ord. Vanlig sang, men Mihkku som synger. HAHAHAHAHA Hva faen? Hoho! Husker du ikke at du sang til Walhalla i helgen? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nå har jeg EKSTREMT dårlig peiling på Trance. Jeg hører 90% på Metal. Men noen kvelder har jeg skrudd på denne streamen: "D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG... we can't define it!" Fra en nettside jeg ikke kan huske hva het. Og jeg må si at det er veldig mye fint å høre her, så i det siste har det for meg gått mye i trance blandet med annen musikk. Denne er også herlig: "Dunk dunk dunk" blir veldig kjedelig, men av og til kommer det noen herlige melodier med masse energi som gir meg en god følelse, noe som jeg leter etter i musikken. Og det er herlig. Er det noen som kan anbefale noe gode greier til meg? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Radioen du sikter til er fra DI.fm, og du er ikke den eneste som hører på det. Kan anbefale A State of Trance som sendes der hver Torsdag 20:00 -> 22:00. Radioverten er Armin van Buuren, som ble stemt på som #1 DJ i hverden av bladet djmag. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, jeg har faktisk hørt dette programmet flere ganger dersom jeg har sittet med PC- en på (torsdags)kveldene. Mye bra. Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 http://afterhours.fm er også en god radio du må høre på, og i mye høyere kvalitet enn på di.fm Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 HWRadio er også en bra nettradio som spiller mye annet, om du vil ha noe annet enn Afterhours.fm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tracklist for HDM Vol 13. CD 1 1. FRIDGE vs THE HITMEN - ANGEL 2. LAZARD - I AM ALIVE (THE HITMEN RMX) 3. CHEMISTRY - WE ARE ONE 2008 (MEGARA vs DJ LEE REMIX) 4. TOPMODELZ - WHEN YOURE LOOKING LIKE THAT (ROB MAYTH REMIX) 5. THE REAL BOOTY BABES -PLAYED-A-LIVE 6. SPEAKERZ - TIME AFTER TIME 7. DDA - SPRING FORWARD AND FALL BEHIND 8. BARACUDA - I WILL LOVE AGAIN 9. PULSEDRIVER - KOMA (BACKSLASH vs MIKKAS REMIX) 10. DE-GREES vs. REAL BOOTY BABES - APOLOGIZE (TI-MO REMIX) 11. SOLAR PATROL - SHAME (PULSEDRIVER REMIX) 12. ULTRABEAT - SURE FEELS GOOD 13. BULDOZER - FEEL THE VIBE (MANOX REMIX) 14. ERIK VEE - FAR AWAY (RAINDROPZ! REMIX) 15. 89ERS - HOLD ME NOW 16. DEDICATED FREQUENCY - POISON LIKE SWEAT 17. AZORA - THE HEARTACHE CD 2 1. DEEPFORCES - WAKE UP 2. DJ LEE - BITCH (CLUB MIX) 3. DJ SHOG - FEEL ME THROUGH THE RADIO (AXEL COON REMIX) 4. ANDY JAY POWELL - YESTERDAY BECOMES TOMORROW 5. FERRY CORSTEN - BRAIN BOX 6. PIMP!CODE - RAISE YOUR HEAD UP 7. MARCO VAN BASSKEN - THE RIDDLE (TOPMODELZ REMIX) 8. CLUBBTICKET - BELIEVE IN LOVE (DJ GOLLUM REMIX) 9. SPRINGSTIL - SPRINGSTIL (JECKYLL & HYDE REMIX) 10. SKIPMODE - EVERY SINGLE DAY 11. TOPMODELZ - WERE GOING ON DOWN 12. RIO & JULIANO - INTO THE NIGHT (DE-GREES REMIX) 13. LIZ KAY - TRUE FAITH (CYRUS REMIX) 14. OLE VAN DANSK - YOUR FRIEND 15. LIZ MEYER - ALL I WANT 16. PUNK FREAKZ - THE REBEL 17. MA.BRA vs KLUBNOIZE - ACTION 18. WEZZ & FISHER - ULTRABLUE Så tøff Ferry er . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva faen i helvete i satan gjør Brain Box på den CD-en.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 1.13 - OMG, bulldozer! Det er Buldozer da . En l. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva faen i helvete i satan gjør Brain Box på den CD-en.. Because BB haz über bazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå