E-wok Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heartbeat/Heatbeat JEGGIRFAEN! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heartbeat/Heatbeat JEGGIRFAEN! Hvis du er så OMGROXXORSLOL-fan av Push Over, burde du vite navnet på produsentene da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis du er så OMGROXXORSLOL-fan av Push Over, burde du vite navnet på produsentene da Kunnskap er oppskrytt. Vi ignorante har det jævlig godt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dere dødelige forstår ikke Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Daniel er bare lei seg fordi han ble rejecta i døra på UTS i helga. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde det fett der jeg. Picz0r Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Super8 & Tab With Mark Pledger - Worldwide Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er Heatbeat - Spindash og Nebula sluppet eller er de kun ute som promo? Evt. noen som vet slippdato? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er tilbake fra Armin Only, og må si det var hans beste sett noensinne. Må også legge til at showet var sinnsykt fett Albumet kom jo også denne helgen, og jeg syntes det er utrolig bra. Deilige vokaler og behagelig flyte trance! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg hadde det fett der jeg. Picz0r Hahahaha! Daniel ble vel tagget på et bilde jeg så maks drita ut på! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Super8 & Tab With Mark Pledger - Worldwide Junk Science remixen er jo 10000 ganger fetere. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ronski Speed pres. Aruna - All The Way Ronski Speed pres. Aruna - All The Way (Original Dub) Ronski Speed pres. Aruna - All The Way (Jonas Steur Mix) Ronski Speed pres. Aruna - All The Way (Jonas Steur Dub) Ronski Speed pres. Aruna - All The Way (Bissen Remix) Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fast Distance - Heavens Melody (Haris C Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=943707 Kom kom kom (Ikke deg Dalh) :!: Endret 24. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Reprise av UtS fra helga på RadioVolum nå. Merk dere at på slutten av settet til Kimito (det som spilles nå), roper Qlimax og magio "Dalh er for liten". Anbefales å sjekke ut! (Ikke deg Dalh) :!: Du ser det står Surprise DJ på flyeren?. Skal ikke spoile, men kan si at den DJen er den beste DJen i Norge atm. Han er også medlem her på HW og heter i RL Daniel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Akkurat det tviler jeg heller mye på. :!: Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Akkurat det tviler jeg heller mye på. :!: Nei, den DJen jeg sikta til tar seg fri den dagen. Er deilig å ikke være ute å spille på events hver helg. Greit å slappe av med en film og kanskje noe drikke med noen bekjente Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, den DJen jeg sikta til tar seg fri den dagen. Er deilig å ikke være ute å spille på events hver helg. Greit å slappe av med en film og kanskje noe drikke med noen bekjente Eller fullføre oppdraget mitt :!: . Venter i spenning Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Eller fullføre oppdraget mitt :!: . Venter i spenning Ja, tror DJen har dette i prioriteringene og. Men han er en idealmann som klarer mange ting på en gang, så han klarer det nok. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Ja, tror DJen har dette i prioriteringene og. Men han er en idealmann som klarer mange ting på en gang, så han klarer det nok. Han bør klare det. Diverse liv ligger på hans skuldre. Se filmen hos Youtube Endret 24. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå