Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Hehe, takk for velkomstene. Fort folk svarte på dette forumet må jeg også bare si. Heldigvis er jeg 18, har jobb og eget visa-kort så betalt flere ganger for låter over nett, men det beste i livet er gratis som det sies.

 

Men er det en låt jeg absolut må ha og ikke får tak i den med mindre jeg må ut med 10kr eller no så kjøper jeg den som regel.

Endret av Armind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

John O'Callaghan - Subculture 019

 

Playlist:

01. Embrace - Embrace (Ferry Fix)

02. Stoneface & Terminal - Pictures

03. Simon Patterson - Smack

04. Timmy & Tommy - Full Tiltin (Joint Operations Centre Remix)

05. Sia - The Girl You Lost to Cocaine (John O'Callaghan Rework)

06. Tom Colontonio - Brazen Intellect

07. David Newsum - From Dubai With Love

08. Jose Amnesia - Follow Me (Giuseppe Ottaviani Mix)

09. OceanLab - Sirens Of The Sea (Above & Beyond Club Mix)

10. Andy Tau - The Path (Neal Scarborough Remix)

11. Alex MORPH, Woody van Eyden - Turn It On (Sean Tyas Remix)

12. Mojado - Kaktus (John O'Callaghan Rework)

 

Herlig tracklist med mange fete låter. Anbefales!

Lenke til kommentar

Ikke glem å still inn på www.underthesun.no kl 21:00 på Lørdagen folkens!

For dere som ikke kan komme, som vurderer å komme eller som kommer sent så streamer vi det hele LIVE på www.underthesun.no! Video + radio inkludert ;)

Det hele starter som skrevet 21.00!

 

Spilletider er som følger:

21:00-22:45 Kimito Lopez

22:45-00:15 Richard Durand

00:15-01:45 Sean Tyas

01:45-03:15 Lisa Lashes

 

Sørg for at du og dine venner kommer tidlig denne kvelden!

 

Jeg repeterer meg selv....

www.underthesun.no - For livestreaming av radio og video!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette er til noen hjelp eller nytte for noen ettersom mange kanskje allerede får til dette. Men uansett, hvis det finnes folk der ute som hører låter på youtube som dere bare ikke klarer å få tak i så finnes det et program som heter "vixy converter".

 

Dette gjør at du får låten og til og med videon på pcn hvis det frister. Kvaliteten på lyden blir rikitg nok ikke no bedre enn den er på youtube.

 

Finnes kanskje flere slike programmer, men dette må desidert være det enkleste og beste programmet å bruke.

Endret av Armind
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dette er til noen hjelp eller nytte for noen ettersom mange kanskje allerede får til dette. Men uansett, hvis det finnes folk der ute som hører låter på youtube som dere bare ikke klarer å få tak i så finnes det et program som heter "vixy converter".

 

Dette gjør at du får låten og til og med videon på pcn hvis det frister. Kvaliteten på lyden blir rikitg nok ikke no bedre enn den er på youtube.

 

Finnes kanskje flere slike programmer, men dette må desidert være det enkleste og beste programmet å bruke.

Men da blir jo låtkvaliteten på lengde med 96kbs da...

Lenke til kommentar
Men da blir jo låtkvaliteten på lengde med 96kbs da...

Men det funker jo fett på mine suckage macbook høytalere. Headsett derimot går dårlig. Har blitt så hore av 320k at jeg dessverre hører forskjell fra det og 192. Er nok mest psykisk tho... Er det ikke bare på større annlegg det faktisk spiller noen rolle? Uansett så liker jeg å ha alt i 320.

 

Anyways thx for tips, Armind!

Lenke til kommentar
Men da blir jo låtkvaliteten på lengde med 96kbs da...

Men det funker jo fett på mine suckage macbook høytalere. Headsett derimot går dårlig. Har blitt så hore av 320k at jeg dessverre hører forskjell fra det og 192. Er nok mest psykisk tho... Er det ikke bare på større annlegg det faktisk spiller noen rolle? Uansett så liker jeg å ha alt i 320.

 

"HQ" på Youtube.com kan virkelig ikke være 96kb, det høres bedre ut enn som så.

 

Har du et kvalitets-headset og godt innebydg lydkort/eksternt lydkort, ja da vil du høre forskjell på 192 og 320kbs. Dette varierer selvsagt på kildefilen.

 

Time to Rest var gode saker, men ikke akkurat helt på høyde med Nyctalopia.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...