Armind Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hehe, takk for velkomstene. Fort folk svarte på dette forumet må jeg også bare si. Heldigvis er jeg 18, har jobb og eget visa-kort så betalt flere ganger for låter over nett, men det beste i livet er gratis som det sies. Men er det en låt jeg absolut må ha og ikke får tak i den med mindre jeg må ut med 10kr eller no så kjøper jeg den som regel. Endret 16. april 2008 av Armind Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ønsker deg velkommen jeg og. Lenke til kommentar
W Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Til dere som ikke har visa: Lag en paypal-konto, så overfører dere bare penger fra brukskontoen deres til den. Man kan handle på f.eks beatport med paypal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Paypal er din gode venn! Fant ut her om dagen at jeg hadde 150kr innpå der Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 John O'Callaghan - Subculture 019 Playlist: 01. Embrace - Embrace (Ferry Fix) 02. Stoneface & Terminal - Pictures 03. Simon Patterson - Smack 04. Timmy & Tommy - Full Tiltin (Joint Operations Centre Remix) 05. Sia - The Girl You Lost to Cocaine (John O'Callaghan Rework) 06. Tom Colontonio - Brazen Intellect 07. David Newsum - From Dubai With Love 08. Jose Amnesia - Follow Me (Giuseppe Ottaviani Mix) 09. OceanLab - Sirens Of The Sea (Above & Beyond Club Mix) 10. Andy Tau - The Path (Neal Scarborough Remix) 11. Alex MORPH, Woody van Eyden - Turn It On (Sean Tyas Remix) 12. Mojado - Kaktus (John O'Callaghan Rework) Herlig tracklist med mange fete låter. Anbefales! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ikke glem å still inn på www.underthesun.no kl 21:00 på Lørdagen folkens! For dere som ikke kan komme, som vurderer å komme eller som kommer sent så streamer vi det hele LIVE på www.underthesun.no! Video + radio inkludert Det hele starter som skrevet 21.00! Spilletider er som følger: 21:00-22:45 Kimito Lopez 22:45-00:15 Richard Durand 00:15-01:45 Sean Tyas 01:45-03:15 Lisa Lashes Sørg for at du og dine venner kommer tidlig denne kvelden! Jeg repeterer meg selv.... www.underthesun.no - For livestreaming av radio og video! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 I'm soooo there Mihkku! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg kommer helt garant.... Nei vent, jeg er jo under 18 Da blir det stream / video på meg... Endret 17. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hahahaha! Du blir så eid du! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke livet surt? :!: . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Enda surere når man hører "Daniel er for liten, haaahaaa" på streamingen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hahahaha! Du blir så eid du! Ja, men du er så 1337, så jeg må det... Mind X - Sensation Seekers (Club Mix) Mind X - Sensation Seekers (Martin Roth Nu Style Mix) Mind X - Sensation Seekers ---- SL2 - On A Ragga Trip (Klubbheads Remix) Endret 17. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Armind Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg vet ikke om dette er til noen hjelp eller nytte for noen ettersom mange kanskje allerede får til dette. Men uansett, hvis det finnes folk der ute som hører låter på youtube som dere bare ikke klarer å få tak i så finnes det et program som heter "vixy converter". Dette gjør at du får låten og til og med videon på pcn hvis det frister. Kvaliteten på lyden blir rikitg nok ikke no bedre enn den er på youtube. Finnes kanskje flere slike programmer, men dette må desidert være det enkleste og beste programmet å bruke. Endret 17. april 2008 av Armind Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vet ikke om dette er til noen hjelp eller nytte for noen ettersom mange kanskje allerede får til dette. Men uansett, hvis det finnes folk der ute som hører låter på youtube som dere bare ikke klarer å få tak i så finnes det et program som heter "vixy converter". Dette gjør at du får låten og til og med videon på pcn hvis det frister. Kvaliteten på lyden blir rikitg nok ikke no bedre enn den er på youtube. Finnes kanskje flere slike programmer, men dette må desidert være det enkleste og beste programmet å bruke. Men da blir jo låtkvaliteten på lengde med 96kbs da... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men da blir jo låtkvaliteten på lengde med 96kbs da... Men det funker jo fett på mine suckage macbook høytalere. Headsett derimot går dårlig. Har blitt så hore av 320k at jeg dessverre hører forskjell fra det og 192. Er nok mest psykisk tho... Er det ikke bare på større annlegg det faktisk spiller noen rolle? Uansett så liker jeg å ha alt i 320. Anyways thx for tips, Armind! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 By teh way: Andy Blueman - Time To Rest (Original Mix) Andy Blueman - Nyctalopia Skikkelig uplifting kos. www.myspace.com/perceptiverecs Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 By teh way: Andy Blueman - Time To Rest (Daniel Kandi's Bangin Mix) Andy Blueman - Nyctalopia Fixed Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fixed Fixed som i fucked up? Orginalen er jo så mye bedre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Men da blir jo låtkvaliteten på lengde med 96kbs da... Men det funker jo fett på mine suckage macbook høytalere. Headsett derimot går dårlig. Har blitt så hore av 320k at jeg dessverre hører forskjell fra det og 192. Er nok mest psykisk tho... Er det ikke bare på større annlegg det faktisk spiller noen rolle? Uansett så liker jeg å ha alt i 320. "HQ" på Youtube.com kan virkelig ikke være 96kb, det høres bedre ut enn som så. Har du et kvalitets-headset og godt innebydg lydkort/eksternt lydkort, ja da vil du høre forskjell på 192 og 320kbs. Dette varierer selvsagt på kildefilen. Time to Rest var gode saker, men ikke akkurat helt på høyde med Nyctalopia. Endret 17. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fixed Fixed som i fucked up? Orginalen er jo så mye bedre. Du er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå