Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blank & jones-perfect silence (martin roth hard trance mix)

 

En sweet mix av en allerede herlig sang, men dog rimelig annerledes :)

 

Må si jeg liker youtube bedre og bedre nå om dagen, da det er en rekke brukere som legger ut god trance i rimelig høy kvalitet og at det er såpass tilgjengelig.

 

Et utrolig godt eksempel: Mike Shiver & Ashkan Fardost pres. A.M. - Arise (Hammer & Funabashi remix) :love:

 

Ufattelig herlig sang.. denne og Mike Shiver & Ash F Vocal Mix bør sjekkes ut. (begge ligger på youtube)

Lenke til kommentar
Seal - The Right Life (Tiësto Remix)

 

CHOOON!

 

Nei vent, den suger :nei:

Tiesto er jo helten!!111 Han er skjempekul!

 

Lolz ja. Elements of Life : Remixed kommer den 28 April (tror jeg). Da forandrer jeg mening :D

 

Btw: mau5 skal ikke spille på Dance Valley alikevel etter episoden vi alle vet om

 

Deadmau5 will not be playing The Dance Valley 08 festival as it has originally been promoted. This show was confirmed prior to a major change in Deadmau5's live show and plans for summer touring. After further review management and his new agents have decided that this year's festival will not be possible. Deadmau5 looks forward to playing for his fans in the Netherlands very soon, and appreciates everyone's understanding with these difficult changes.
Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Vil først bare si hvor imponert jeg er over at denne tråden har vært i live så lenge!

Var artig å høre gjennom sanger fra postene i 2004 :)

 

MEN! Jeg sitter med ett lite problem, jeg er på jakt etter en trance sang.

Det er Spor 3, 4 eller 5 på en CD lansert av EMI rundt 2000-tallet som het "100% Trance vol.1".

Jeg hadde CD-en for en stund tilbake, men har mistet den. :(

Fantastisk om noen kunne hjelpe meg!

 

Forresten,

Lange feat. The Morrighan - Follow Me (Unknown Mix) - du finner den på Kevin And Perry Go Large Soundtrack

G-Spott vs DJ Jose - House of Justice (slager)

 

Edit: Fant sangen jeg lette etter! :D

J & R Project - Keep It Up

Endret av flettial
Lenke til kommentar

Dæven, haha. Jeg som nå har gått rundt i 4-5 år og tenkt at jeg måtte ha en av de særeste musikksmakene og så finner jeg dette forumet spekket med norske folk som har ramset opp mange av mine tidligere og nåværende favoritter, dæven:)

 

Kan jeg bare spørre; hvordan får dere tak i musikken deres?

Det er jo så lite av trance og alle dens undersjangere som er å høre om og det ekke så lett å få med seg noe nytt for utenom ASOT osv.

 

Personlig streamripper jeg og laster ned en del torrents her og der. Betaler dere på si feks beatport.com?

Lenke til kommentar
Dæven, haha. Jeg som nå har gått rundt i 4-5 år og tenkt at jeg måtte ha en av de særeste musikksmakene og så finner jeg dette forumet spekket med norske folk som har ramset opp mange av mine tidligere og nåværende favoritter, dæven:)

 

Kan jeg bare spørre; hvordan får dere tak i musikken deres?

Det er jo så lite av trance og alle dens undersjangere som er å høre om og det ekke så lett å få med seg noe nytt for utenom ASOT osv.

 

Personlig streamripper jeg og laster ned en del torrents her og der. Betaler dere på si feks beatport.com?

De fleste på dette forumet er vel pirater, men ellers brukes det www.beatport.com og www.trackitdown.net for meg hvertfall, de gangene jeg får utnytte VISAet til faren min (er ikke over 18 selv)

 

Uansett: Førstkommende lørdag: Under The Sun vs. Armin Only

 

Begge streames også. Hvem skal jeg velge? :hmm:

Lenke til kommentar

Armind:

Jeg ville tatt en titt på play.com da de faktisk har en del bra musikk der, og heller ikke til en værst penge. Om du ikke finner det der bør du nok lete hos cdjshop.com

 

Hvordan vi får tak i musikk? Kjøper så og si all musikken jeg vil ha, men har aldri råd til alt jeg vil ha. Prøver å samle meg opp en repsektabel mengde klassikere, samt nyere album som også kommer.

Lenke til kommentar

Okei, bruker selv di.fm og streamripper derifra. Vært borti et par andre nettradioer, men di.fm har best utvalg, og mest, men har jo så og si all musikken som spilles fra tranceradioen dems.

 

btw: Duderstadt & Kirsty Hawkshaw - Beatitude (Marcus Schossow Remix)

Dette var vel den som fikk meg til å like slik musikk: James Holden - Nothing (93 Returning Mix)

 

Denne kvinnen har jo værdens flotteste stemme.

Lenke til kommentar

Armind: Det er ikke så mange av oss her i lille Norge, det er helt sikkert.

 

Kan jeg bare spørre; hvordan får dere tak i musikken deres?

Vel, jeg en ganske så aktiv torrentbruker på ganske så ikke-lovlige sider, men jeg kjøper i tillegg CD-er ofte. Det er jo så mye deiligere å ha et album i hylla, enn på dataen. Har tenkt å begynne å kjøpe låter på nettet, men jeg er dessverre bare 17 og mor og far er ikke så begeistret over at jeg kjøper ting på nettet med deres Visa, såeh... Da liker jeg å se på det som at jeg ikke har annet valg enn å laste ned. ;)

___

Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...