Lil-H Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi kan sikkert drøye det, null stress for meg egentlig. Får en Sony XA3000ES. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Trodde det var mer 'DJ CD spiller' jeg da . Hadde væært stas med en CDJ1000/800. Natt til 1. Mai, anyone? Lenke til kommentar
krize Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Klassiker med stor K! Gammel Astral Projection er gull oldschool goatrance! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nyeste til Oceanlab er Blir kalt for Miracle, men jeg vet ikke om det er det egentlige navnet på låta. Sample Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nyeste til Oceanlab er Blir kalt for Miracle, men jeg vet ikke om det er det egentlige navnet på låta. Sample Første jeg tenker på når jeg hører ordet 'Miracle' er Cascada. Huff huff Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Første jeg tenker på når jeg hører ordet 'Miracle' er Cascada. Huff huff Hehe, prøv å tenk på noe annet. Låta er hvertfall dritfet! Noen som var på Pi i går eller? Kimito Lopez vs Lars Holte i trance-avdelingen. Var sykt fett egentlig, bortsett fra at Lars ikke kunne mikse i det hele tatt. Føkka opp låtene helt. Men han spilte en del fete låter da, blant annet Binary Finary - 1998, Spoiled & Zigo - More & More og Paul van Dyk - Another Way (tror det var den låta hvertfall), i tillegg til en drøss andre Endret 13. april 2008 av WonderBjarne Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lars Holte og DJ Stigma hadde sin storhetstid ved rundt årtusenskiftet. De burde slutta da... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lars Holte og DJ Stigma hadde sin storhetstid ved rundt årtusenskiftet. De burde slutta da... Ja, men jeg synes allikevel at det var tøft av Lars å stille opp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Digger fortsatt The First Summer CD-en til lars holte, klarer fint å mixe der. Så rart at han slet så mye på pi, mulig for mye innabords? Klubbheads har mixa tiesto - adagio for strings. Råfet! Endret 13. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, The First Summer-CD-en er dritfet Grunnen til at han miksa så dårlig tror jeg rett og slett var at han ikke hadde gjort det på flere år. Sikkert 4-5 år siden han sist stod bak decksa på en nattklubb Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, The First Summer-CD-en er dritfet Grunnen til at han miksa så dårlig tror jeg rett og slett var at han ikke hadde gjort det på flere år. Sikkert 4-5 år siden han sist stod bak decksa på en nattklubb Vil ikke tro en høyt respektert DJ ikke rører en plate på 4/5 år!. Hva har han gjort på fritiden liksom The First Spring var bedre IMO. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nyeste til Oceanlab er Blir kalt for Miracle, men jeg vet ikke om det er det egentlige navnet på låta. Sample Steike å jeg gleder meg til Oceanlab albumet! Er release dato satt enda? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 klubbheads har mixa tiesto - adagio for strings. Råfet! Så kjedelig. Satt hele tia og venta på den kjente klubbheads-bassen skulle komme. Det kunne vært dritrått! ___ Oceanlab-album blir konge! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vil ikke tro en høyt respektert DJ ikke rører en plate på 4/5 år!. Hva har han gjort på fritiden liksom The First Spring var bedre IMO. Vet ikke jeg, men han kan umulig ha miksa mye for å si det sånn, det kunne man lett høre! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 klubbheads har mixa tiesto - adagio for strings. Råfet! Så kjedelig. Satt hele tia og venta på den kjente klubbheads-bassen skulle komme. Det kunne vært dritrått! ___ Oceanlab-album blir konge! Fet remix. Akkurat slik type musikk jeg liker for tiden Klubheads - Dubbfunking = choon btw! Nyeste låta dems Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Njaa vet ikke helt, synes Dubbfunking er passe kul men litt kjedelig i lengden. Likter adagio for strings remixen mye bedre. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Klubbheads slik det skal være! Mulig jeg lever i fortiden, men Klubbheadsgutta var et av idolene mine før så den sounden dems ligger hjertet nært. Untz untz! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Klubbheads slik det skal være! Mulig jeg lever i fortiden, men Klubbheadsgutta var et av idolene mine før så den sounden dems ligger hjertet nært. Untz untz! Det der er jo på grensa til scouse Endret 13. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Slike geniale låter tror jeg ikke kan man få lengre. Husker det var en periode alle giddet denne låta http://uk.youtube.com/watch?v=fhqoNU2g5hQ, låta er merket feil på youtube, er klubbheads mix. Kan jo nesten blir gæren av den låta. How to Be a Devoted Lover of Scouse/Hard House Music Endret 13. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bom Da De!! Haha, konge! Husker jeg digget den! For ikke snakke om denne. Merker begeistringen ikke er like stor i dag, men gøy å høre slike gamle "slagere". Hadde stor inflytelse på meg i hvert fall. Rart jeg ikke forguder Scouse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå