Kaggen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Får man fortsatt signert Anjunabeats 100-albumet? Om det ikke står det hos cdjshop så tror jeg nok ikke det. sorry pal! Sikkert noen som er villige til å selge for høystbydende Okai, får sjekke. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Agnelli & Nelson feat. Aureus - Holding On To Nothing Meget digg låt o_O Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Agnelli & Nelson feat. Aureus - Holding On To Nothing Meget digg låt o_O Beste remix av denne? Spør egentlig litt generelt da jeg digger sangen, men har omtrent kun original mix. Endret 12. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg ser det er en Armin van Buuren mix ute også, så mulig den er fet? På den tiden klarte han faktisk å lage god mixer =) EDIT: JAA, AvB mixen er helt elskbar. Absolutt på høyde med • Denzil & Dwayne - Force of Habit (Armin van Buuren) • Oceanlab - Sky Falls Down (Armin van Buuren) Så vidt jeg husker er vel disse 3 noe av det beste denne karen har laget Endret 12. april 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fylleposting på HW = yay Deadmau5 - not exactly.. Tok gretit av Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ser det er en Armin van Buuren mix ute også, så mulig den er fet? På den tiden klarte han faktisk å lage god mixer =) EDIT: JAA, AvB mixen er helt elskbar. Absolutt på høyde med • Denzil & Dwayne - Force of Habit (Armin van Buuren) • Oceanlab - Sky Falls Down (Armin van Buuren) Så vidt jeg husker er vel disse 3 noe av det beste denne karen har laget Nå må du ikke glemme Universal Nation remixene hans. As The Rush Comes og Seven Cities mixene Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Mike Nichol - Lost For Words Mike Nichol - Emphase http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=57491529 Endret 13. april 2008 av Simkin Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mind X - Sensation Seekers Det refrenget, riffet, hovedmelodien eller hva man kaller det er elsk! -> ShaMple @ Youtube! Jørgen: Du kan være med på vår lille date, om du vil. Fra Røyken til Sandefjord? Hm, hvor langt er det a? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mind X - Sensation SeekersDet refrenget, riffet, hovedmelodien eller hva man kaller det er elsk! -> ShaMple @ Youtube! Den var med på ASOT treførtisju og! En skikkelig choon! Jørgen: Du kan være med på vår lille date, om du vil. Fra Røyken til Sandefjord? Hm, hvor langt er det a? Distanse har ingenting å si Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Distanse har ingenting å si Ja, men da går jeg nå da. ___ Kickin it oldschool @ bedroom speakers atm: Vanessa Mae - White Bird (Cosmic Gate Remix) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dahl: Bor i Tønsberg, så bare ta turen om du vil høre hehe Jeg bor i Sandefjord Da burde vi def. hooke opp en kveld og høre på masse muzik! 90-modeller kan drikke alkohol, ja? Flott =] Snakker vi meg, deg, et resturantbesøk med levende lys og noe ASOT, ja? Det gjør vi =] i tillegg til ASOT snakker vi nok også en dash Tiësto, anjunabeats, solarstone, conjure one og masse annen godmusikk! Send meg gjerne en PM med mail, I've gotz zteh mzn! Går det ann å snike seg med en gang jeg er på besøk hos min far i Sandefjord eller ? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Går det ann å snike seg med en gang jeg er på besøk hos min far i Sandefjord eller ? Nei? Hvem faen tror du du er? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som har hørt på teasers fra det nye albumet til Armin enda? Låtene virket sinnsykt lovende, passer min smak perfekt Hva syntes folket? (Ja, jeg vet det er mange vokal spor, so what? ) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva for en holdning er dette, Dahl? hehe Vel, jeg får ny CD-spiller (YESH) til uken så for meg hadde det passet med romantisk middag nå til lørdag. Any takers? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vel, jeg får ny CD-spiller (YESH) til uken så for meg hadde det passet med romantisk middag nå til lørdag. Any takers? Ikke faen. Da skal jeg Sean Tyas'e. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det skal du få lov til, Chokke! Jeg tenkte mest på Dahl og E-wok. Har bare plass til 4 inkl megselv :] Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Går det ann å snike seg med en gang jeg er på besøk hos min far i Sandefjord eller ? Nei? Hvem faen tror du du er? Jeg tror jeg er Marius fra Lillehammer, men det kan godt hende jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Andy Moor - Halcyon (Original mix) Definitivt en av mine all-time favoritter. Noen forslag til sanger som virker/er like "utenomjordisk"i lydbildet som Halcyon og Kalopsia? Dere som har hørt sangen(e) vet garantert hva jeg snakker om Endret 13. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Xtra: Den er helt konge den Halcyon-låta. Husker jeg hørte eksremt mye på den da jeg fikk ASOT 2005 Mulig du kan like Tilt - Explorer. Er ikke like upbeat som den du nevner, men en litt rolig versjon =) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvilken CDspiller får du?. Jeg har forsåvidt heldagsprøver fra imrogen av -> 2 uker, så count me out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå