Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Hmmm. Noen som har den minste peil på hvem sang jeg snakker om når jeg sier at det er trance sang jeg har fått inntrykk av er ganske mye spilt på utesteder (18-20 år for det meste vil jeg tro) nå i det siste? Det er en manns stemme som sier no greier som det ikke er så altfor lett å få med seg... Ganske fengende. Rams gjerne opp noen dance / trance sanger som er mye spilt på utesteder for tiden. Det er en sånn typisk sang som man kjenner igjen lett.

 

Takker på forbehånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm. Noen som har den minste peil på hvem sang jeg snakker om når jeg sier at det er trance sang jeg har fått inntrykk av er ganske mye spilt på utesteder (18-20 år for det meste vil jeg tro) nå i det siste? Det er en manns stemme som sier no greier som det ikke er så altfor lett å få med seg... Ganske fengende. Rams gjerne opp noen dance / trance sanger som er mye spilt på utesteder for tiden. Det er en sånn typisk sang som man kjenner igjen lett.

 

Takker på forbehånd.

Låta beskriver nå er vel egentlig 70% av all handz up...

 

Desuten er det ikke trance som spilles på utesteder. House og electro, gogo!

Lenke til kommentar

Jeg vet låta beskriver 70%, om ikke mer :p men jeg bare måtte ta en råsjangs. Tingen er at den er ekstra mye spilt nå i det siste. Nå vet ikke jeg om dette akkurat er landsdekkende, men som sagt, tok en råsjangs! hvem vet, kanskje noen kommer med et forslag og det stemmer.

 

Du har rett, house og electro. Trance er nok feil ord ja. Han snakker forresten med en veldig lav tone og ganske raskt... om dette hjelper noe.

Lenke til kommentar
Jeg vet låta beskriver 70%, om ikke mer :p men jeg bare måtte ta en råsjangs. Tingen er at den er ekstra mye spilt nå i det siste. Nå vet ikke jeg om dette akkurat er landsdekkende, men som sagt, tok en råsjangs! hvem vet, kanskje noen kommer med et forslag og det stemmer.

 

Du har rett, house og electro. Trance er nok feil ord ja. Han snakker forresten med en veldig lav tone og ganske raskt... om dette hjelper noe.

 

Blir nok bedre å spørre i dancetråden, da låta du spør om sannsynligvis ikke har noe med trance å gjøre

Lenke til kommentar

E-Wok: Du har vel preordret fra cdjshop? Er så digg når man gjør det, får man signerte kopier =] Nå har jeg opptil flere av disse gutta, så er ikke så spesielt lenger, men fy å fett det egentlig er. Selve skiva kostet bare £10 også, helt perverst billig!

CD1 er foreløpig helt fantastisk!!

 

Dahl: Bor i Tønsberg, så bare ta turen om du vil høre ;) hehe

 

 

Noen som vet et bra sted å forhåndsbestille Rain Stars Eternal? 5.mai er dagen! Jeg gleder meg SYKT!

Noe mer info ang det nye Oceanlab albumet? Det kommer til å bli helt spinnvilt. Dette året ser svært så lysende ut for syreentusiaster d(ó_Ò)b

 

Og nå heller ikke lenge til det svært så etterlengtede Elements of Life Blu-ray'en som har blitt delaya så til de grader!

Lenke til kommentar
E-Wok: Du har vel preordret fra cdjshop? Er så digg når man gjør det, får man signerte kopier =] Nå har jeg opptil flere av disse gutta, så er ikke så spesielt lenger, men fy å fett det egentlig er. Selve skiva kostet bare £10 også, helt perverst billig!

CD1 er foreløpig helt fantastisk!

Fra cdjshop, selvfølgelig. Rimelig syke priser de har, ja.

 

Så da blir dette min første signerte compilation fra de. :) Skulle vel ønske jeg hadde Worldwide signert også, men den kjøpte jeg her. Tristate hadde selvsagt vært best. :)

Lenke til kommentar
Dahl: Bor i Tønsberg, så bare ta turen om du vil høre ;) hehe

Jeg bor i Sandefjord :dribble:

 

Da burde vi def. hooke opp en kveld og høre på masse muzik! :cool:

90-modeller kan drikke alkohol, ja? Flott =]

Snakker vi meg, deg, et resturantbesøk med levende lys og noe ASOT, ja? :)

 

Det gjør vi =] i tillegg til ASOT snakker vi nok også en dash Tiësto, anjunabeats, solarstone, conjure one og masse annen godmusikk! Send meg gjerne en PM med mail, I've gotz zteh mzn!

 

E-Wok: Fikk heldigvis Worldwide og no:5 også signert, men det virker ikke som om de to kan måle seg med nyeste '100' som ble sluppet 4. april!

Lenke til kommentar
Dahl: Bor i Tønsberg, så bare ta turen om du vil høre ;) hehe

Jeg bor i Sandefjord :dribble:

 

Da burde vi def. hooke opp en kveld og høre på masse muzik! :cool:

90-modeller kan drikke alkohol, ja? Flott =]

Snakker vi meg, deg, et resturantbesøk med levende lys og noe ASOT, ja? :)

 

Det gjør vi =] i tillegg til ASOT snakker vi nok også en dash Tiësto, anjunabeats, solarstone, conjure one og masse annen godmusikk! Send meg gjerne en PM med mail, I've gotz zteh mzn!

 

Check ur mzn

Lenke til kommentar

Geert Huinink and Sied van Riel - Minimal Symphony

Geert Huinink and Sied van Riel - Minimal Symphony (The Other Mix)

 

Choons!. Mannen som står bak de klassiske stykkene i Tiësto låter (A Tear In The Open, Forever Today, Magik Journey ++) er nå med på en knall låt av en av mine favoritt tech-produsenter. Ute på beatport nå! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...