DanielvanSand Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 44 sider med bashing av mau5 pä t.nu... Vet ikke om det er en ja- eller nei-sak. Alt jeg vet er at jeg kommer hjem fra Tyskland i morgen, og det förste jeg skal gjöre er ä kose meg i senga med laptopen, mens jeg sjekker musikken som har blitt sluppet ilöpet av uka mens jeg sjekker ut mine nye vinyler <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Faar ikke sjekker noe foer om lenge jeg : (((((((( Lenke til kommentar
bricee Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Orket ikke å lese gjennom alle sidene, eheh, så jeg vet ikke om den har blitt nevnt allerede, men jeg kan anbefale "Time of your life" av Cosmic Culture (både den originale versjonen samt OHM boys' versjon). I tillegg har jeg "Carry me (Martin Roth full on trance remix)" av Talla 2XLC nesten konstant på på mp3-spilleren... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseacti...logID=375147174 Marcus som sier hei til deadmau5 Og deadmau5 tilbake her http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=300419995 Endret 8. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) The promoter also tried to find another club for my performance at the same date. Han kunne gjerne stukket innom meg Og hvor mange Dead(nanana)(#) er det ikke på Myspace? Endret 8. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Deadmoe's :!: I'm home bitches Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Svenson & Beam - Vida Nova Hva syns folket?. Syns personlig at det oser ost av breakdownet, men takeoffen er utrolig barsk. Skulle hatt en remix av Arctic Moon, Aly & Fila, Ben Brown eller kanskje Airbase Endret 8. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Icone joins Arpegia - Fatal Beauty (Arpegia edit) Fy fader, for en sang Endret 8. april 2008 av Xtra Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.tranceaddict.com/forums/showthr...319#post8726319 Jeg klarte bare ikke å dy meg, måtte skrive inn et svar til alle nerdene der ute Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 bare alt går glatt den 19 er vi fornøyde =D Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) bare alt går glatt den 19 er vi fornøyde =D Nei, Sean Tyas og Richard Durand har allerede hatt en krangel. Tyas sier at han ikke vil spille på samme scene som Durand, om han forsetter å remixe låter enn det han selv klarer... Endret 9. april 2008 av Dalh Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er det en ting vi KAN bekrefte, så er det at Lisa Lashes dukker opp! Lenke til kommentar
W Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Greit nok det, men mest gira på å se Tyas igjen! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva skal man med alle disse kranglefantene når man har armin den 19 istedet Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Radiohead - House of Cards (Solarstone Subterranean Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nytt kjøp: Tracklist ser uberfet ut, hatt den på dataen i lange tider, men når jeg ikke får fiksa cue, ja, da orker jeg ikke høre på. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disc 1 Young Parisians feat Ben Lost `Jump The Next Train' White Room `White Room' Age of Love `Age of Love' Marco V remix Stephen J Kroos `Phantazmz' Ronski Speed `Eos' Robert Nickson `Spiral' F Massif `Somebody' Ferry Corsten Remix Matt Hardwick V Smith & Pledger `Connected' Agnelli & Nelson feat. Aureas `Holding Onto Nothing' Paul van dyk `Crush' PVD remix Cohen Vs Deluxe `Just Kick!' Carl Cox remix Jon The Dentist `Global Phases' Agnelli & Nelson Remix Envio `Time To Say Goodbye' Endre `Kallocain' Robert Nickson Remix Rapid Eye `Santa Cruz' Disc 2 Hybrid `Higher Than A Skyscraper' Epic Orchestral mix Gwill Morris feat kyla `Time' Fire and Ice `Para Siempre' Original Solar Stone Vs Scott Bond `Naked Angel' Jussie Pollet remix Lange presents Firewall `Kilimanjaro' Usual Aspects `Mr Blue' Thrillseekers Remix Whirlpool `Under the sun' Solar stone Corderoy `Deeper' Armin van Buuren feat. Justine Suissa `Burning with desire' Ronski Speed mix Red Karma feat Tom Wolff `Dying To Survive' Mike vs John OO Fleming `Dame Flambe' Woody Van Eyden `Si-N+R-JE' Arc In The Sky `Vainqueur' 7am at Heavens Gate Mix david forbes + Mallorca lee `Quadra' Oakenfold `Mortal' Play har salg på et fåtall gode tranceskiver, slenger opp 3 jeg fant for ikke lenge siden In My Memory Elements of Life Right of Way £5 for hver av disse er sykelig billig o_O Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er rimelig lett å lage din egen CUE-fil, link finnes her. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Var det ikke noen her som digga Nu Nrg? Kom i hvertfall over denne klassikeren her om dagen: New Energy - Take Your Air Sinnsykt med føleser i låta. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Gårsdagens ASOT var herlig. Anbefales til alle Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Gårsdagens ASOT var herlig. Anbefales til alle Liker det jeg leser Dalh Skal innvie helgen med ASOT senere idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå