Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Armin van Buuren & Dj Shah feat. Chris Jones - Going Wrong (Sean Tyas Remix) !

Woody van Eyden and Alex M.O.R.P.H feat Michelle Citrin - Turn It On (Sean Tyas Remix) !

 

Ikke lenge til 19. april! :D

Så sant så sant. Så det er idag vi yngre går glipp av episk hendelse :(

 

Hvilken episk hendelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken episk hendelse?

Om jeg ikke tar helt feil besøkte Markus Schossow og Deadmau5 Oslo igår, 20-årsgrense. Om det gikk i Trance eller House vet jeg ikke.

 

Hmm, noen som har noen gode sanger med en behagelig basslinje? Tenker på sanger som Rex Mundi - Perspective, Basic Perspective - Small step on the other side og Maor Levi - Shapes :)

Lenke til kommentar

Deadmau5 ville ikke ha schossow der fordi han mente at han var "the main dj", noe han også var. Skjønner han jævelig godt jeg i grunn. Hadde kanskje ikke hatt så jævelig lyst til å spille på samme sted med en fyr som har herma etter deg og laget sanger med tullenavn bare for å provosere? Det gikk i house/minimal/progressive/electro fra deadmau5. Synes han spillte jævelig fett. Kokkos var også et ganske stilig sted imo. Mista ikke noe respekt for han av den grunn at markus ikke fikk komme. Virka som en jævelig ålreit kul fyr i grunn.

 

Props til Mikkhu for å få dratt den daue musa helt fra Canada til Norge :p Bra gjennomført.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Deadmau5 ville ikke ha schossow der fordi han mente at han var "the main dj", noe han også var. Skjønner han jævelig godt jeg i grunn. Hadde kanskje ikke hatt så jævelig lyst til å spille på samme sted med en fyr som har herma etter deg og laget sanger med tullenavn bare for å provosere? Det gikk i house/minimal/progressive/electro fra deadmau5. Synes han spillte jævelig fett. Kokkos var også et ganske stilig sted imo. Mista ikke noe respekt for han av den grunn at markus ikke fikk komme. Virka som en jævelig ålreit kul fyr i grunn.

Kan delvis skjønne det med deadrat6. At deadmau5 ikke ville ha schossow der fordi han mente at han var "the main dj" visste jeg ikke, men fy faen, da har jeg mista enda mer respekt for deadmau5. De ble jo booka for å spille samme sted, samme kveld og så plutselig vil ikke deadmau5 at schossow skal spille der!

 

Skjønner ikke at du holder med deadmau5 her. Selv om han er hoved-dj'en så kan da andre spille også ?!

De fleste steder hvor f. eks Tiesto spiller så er jo han hoved-dj'en, men han nekter ikke andre å spille.

Lenke til kommentar

Selfi5h?

 

Deadmau5 virker da som en kul kar som bør ikke ta seg nær av slike morsomheter som Deadrat6-spøkene. Altså, hvor idiot er man hvis man faktisk blir provosert av noe sånt? Jeg hadde i hvert fall sett på det som en æresak. Så det må nok ha vært andre grunner. Var også kanskje bare det at han ville ha showet alene. Uansett teit opplegg. Jeg hadde blitt forbanna hvis jeg hadde vært der og funnet ut at Markus ikke skulle spille pga. noe slikt internt piss.

Lenke til kommentar

Mixinga til Mau5 > Mixinga til Schossow

Lätvalget til Schossow > Mau5 lätvalg

 

Häper dere som var der hadde det fett uansett. Er ikke hver dag man kan se en död mus fra Cannada spille skitten electro og minimal musikk :)

 

Selfi5h?

 

Deadmau5 virker da som en kul kar som bør ikke ta seg nær av slike morsomheter som Deadrat6-spøkene. Altså, hvor idiot er man hvis man faktisk blir provosert av noe sånt? Jeg hadde i hvert fall sett på det som en æresak. Så det må nok ha vært andre grunner. Var også kanskje bare det at han ville ha showet alene. Uansett teit opplegg. Jeg hadde blitt forbanna hvis jeg hadde vært der og funnet ut at Markus ikke skulle spille pga. noe slikt internt piss.

 

Da vil vel jeg aldri fä oppleve ä spille B2B med mau5, fordi jeg har brukt Choonhau5 :(

 

Men er en stor festbrems. Hadde jeg dratt dit, hadde jeg helt klart sett frem til musikk av Schossow (elsker radioprogrammet hans), men kun fütt Mau5

Lenke til kommentar
Hmm, noen som har noen gode sanger med en behagelig basslinje?

Rex Mundi - Sunrise At Ibiza (Drive Mix)

Markus Schulz featuring Andy Moor - Daydream

Markus Schulz featuring Gabriel & Dresden - Without You Near

Markus Schulz featuring Carrie Skipper - Never Be The Same Again

Markus Schulz featuring Anita Kelsey - First Time

Andrew Bennett - Heaven Sent

Andrew Bennett & Rico Soarez - Light Of Hope

Niklas Harding presents Arcane - Ice Beach

Funabashi - Daylight

Kenneth Thomas - Ghost In The Machine

Interstate - Remember Me (Shawn Mitiska & Tyler Michaud Remix)

 

+++

Endret av MindB
Lenke til kommentar
Hmm, noen som har noen gode sanger med en behagelig basslinje? Tenker på sanger som Rex Mundi - Perspective, Basic Perspective - Small step on the other side og Maor Levi - Shapes :)

Soliquid - Music Is For The Rich People (Mat Zo Remix)

Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Remix)

 

Utenom de Rezo har anbefalt :). Coldharbour (labelen til Markus Schulz) har mye digg innen basslinjer, säkallte "Coldharbour Basslines"

Lenke til kommentar
Deadmau5 ville ikke ha schossow der fordi han mente at han var "the main dj", noe han også var. Skjønner han jævelig godt jeg i grunn. Hadde kanskje ikke hatt så jævelig lyst til å spille på samme sted med en fyr som har herma etter deg og laget sanger med tullenavn bare for å provosere? Det gikk i house/minimal/progressive/electro fra deadmau5. Synes han spillte jævelig fett. Kokkos var også et ganske stilig sted imo. Mista ikke noe respekt for han av den grunn at markus ikke fikk komme. Virka som en jævelig ålreit kul fyr i grunn.

Kan delvis skjønne det med deadrat6. At deadmau5 ikke ville ha schossow der fordi han mente at han var "the main dj" visste jeg ikke, men fy faen, da har jeg mista enda mer respekt for deadmau5. De ble jo booka for å spille samme sted, samme kveld og så plutselig vil ikke deadmau5 at schossow skal spille der!

 

Skjønner ikke at du holder med deadmau5 her. Selv om han er hoved-dj'en så kan da andre spille også ?!

De fleste steder hvor f. eks Tiesto spiller så er jo han hoved-dj'en, men han nekter ikke andre å spille.

 

Da kan du bla litt i bøkene dine, også kan du leite opp sist gang Tiesto og Armin Van Buuren spillte på samme event... Er mange mange år siden de har spillt på samme event etter de blei uvenner pga noe tullball. Husker ikke 100% hva det gikk ut på, men er noe stormannsgalskap fra begge sin side så vidt jeg har fått med meg.

 

Enig med deg dahl. Mixing skillsa til mau5 ligger i en annen verden enn Schossow, men type musikk spillt så er Schossow litt hardere og litt mer fyldig lydbilde :p

Lenke til kommentar
Da kan du bla litt i bøkene dine, også kan du leite opp sist gang Tiesto og Armin Van Buuren spillte på samme event... Er mange mange år siden de har spillt på samme event etter de blei uvenner pga noe tullball. Husker ikke 100% hva det gikk ut på, men er noe stormannsgalskap fra begge sin side så vidt jeg har fått med meg.

 

Enig med deg dahl. Mixing skillsa til mau5 ligger i en annen verden enn Schossow, men type musikk spillt så er Schossow litt hardere og litt mer fyldig lydbilde :p

Ja, men da har de vel også mest sannsynlig sagt i fra på forhånd at det ikke vil spille med hverandre. Schossow var jo i Oslo på fredagen, ble nekta adgang til Kokkos og det endte med at Schossow hang utenfor i stedet.

 

Vet ikke når Armin og Tiesto spilte på samme event sist, men begge skal hvertfall spille på Global Gathering i år.

Lenke til kommentar
Da kan du bla litt i bøkene dine, også kan du leite opp sist gang Tiesto og Armin Van Buuren spillte på samme event... Er mange mange år siden de har spillt på samme event etter de blei uvenner pga noe tullball. Husker ikke 100% hva det gikk ut på, men er noe stormannsgalskap fra begge sin side så vidt jeg har fått med meg.

 

Enig med deg dahl. Mixing skillsa til mau5 ligger i en annen verden enn Schossow, men type musikk spillt så er Schossow litt hardere og litt mer fyldig lydbilde :p

Ja, men da har de vel også mest sannsynlig sagt i fra på forhånd at det ikke vil spille med hverandre. Schossow var jo i Oslo på fredagen, ble nekta adgang til Kokkos og det endte med at Schossow hang utenfor i stedet.

 

Vet ikke når Armin og Tiesto spilte på samme event sist, men begge skal hvertfall spille på Global Gathering i år.

 

Hvis det var sånn å forstå så skjønner jeg det. Trodde mr. Zimmermann hadde klart å si fra på forhånd, ikke at markus var der og måtte stå ute liksom...

Lenke til kommentar
Tiësto announces release of Elements of Life Remixed

 

After the success of his original Elements of Life album, Tiësto returns with a brand new remixed edition.

 

All eleven tracks of the original album are presented in a remixed version, where the song 'He's A Pirate' is now replaced with the previously unavailable 'No More Heroes', a track Tiësto especially recorded for the performances of the Blue Man Group during some of his Elements of Life World Tour concerts.

 

The remixes included were made by established artists like Cosmic Gate, Dirty South and Fonzerelli to name but a few and several of these new versions have been played extensively by Tiësto during his Elements of Life World Tour.

 

 

Track listing:

 

01. Ten Seconds Before Sunrise (First State Remix)

 

02. Everything (featuring JES) (Cosmic Gate Remix)

 

03. Do You Feel Me (featuring Julie Thompson) (Roger Martinez Remix) (5:08)

 

04. Carpe Noctum (Fire Element Mix) (5:48)

 

05. Driving To Heaven (Mat Zo Remix) (7:10)

 

06. Sweet Things (featuring Charlotte Martin) (Tom Cloud Remix) (6:25)

 

07. Bright Morningstar (Andy Duguid Remix) (7:36)

 

08. Break My Fall (featuring BT) (Richard Durand Remix) (5:23)

 

09. In The Dark (featuring Christian Burns) (Dirty South Remix) (5:49)

 

10. Dance4Life (featuring Maxi Jazz) (Fonzerelli Remix) (6:17)

 

11. Elements Of Life (Alex Kunnari Remix) (6:33)

 

Bonustrack: No More Heroes (featuring Blue Man Group)

 

WEEEEEEEEEEE

 

du vet det nok du allerede dalh

Lenke til kommentar
Hvis det var sånn å forstå så skjønner jeg det. Trodde mr. Zimmermann hadde klart å si fra på forhånd, ikke at markus var der og måtte stå ute liksom...

Ja, det er i hvertfall sånn jeg har forstått det, etter hva jeg har lest og blitt fortalt.

 

Sjekk ut tråden om dette på Trance.nu. På side 6 svarer Deadmau5 på kritikken.

Og så har Marcus svart selv, vi får en offisiell svar fra Marcus imorgen. På underthesun.no finner vi også en forklaring på hva som skjedde. Stay tuned for more news from diskusjon.no

 

http://trance.nu/v4/forum/viewtopic.php?t=...c&start=167

Lenke til kommentar

Samtale @ MSN elns mellom en fyr på Trance.nu forumet (tror jeg) og Deadmau5:

 

<****> you should clash with Schössow

<deadmau5> actually

<deadmau5> nah

<deadmau5> he was supposed to play with me in Oslo

<deadmau5> but he "magically got pulled from the gig"

<****> O_o

<deadmau5> i mean... it was funny at first

<deadmau5> and i was cool with it n shit

<deadmau5> but then it kinda got outta hand when he started releasing the music

<deadmau5> not cool.

<deadmau5> so i kinda dont wanna hang around people like that

<****> hmm

<deadmau5> its not a big huge deal... was just a little bit annoying is all.

<****> just slap him in the face with a fistful of french fries

<deadmau5> lol... nah... im not one for confrontation

<****> Schössow is like a huge 12 year old... sometimes not too rational :]

<****> but a nice d00d... lotsa people like him... and his show

<deadmau5> well sure

Ganske greit barnslig gjort av han synes jeg. Han sier han bare fulgte ordre fra manageren hans, men det var trolig og mest sansynlig litt personlig grunner innbalandet også.

 

Skjønner bare ikke at han ble sur for det D6-opplegget... Herregud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...