trance87 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Satan.. Er billettene til sensation white utsolg allerede? Noen som vet andre måtes å skaffe de sweg på.. Jeg skal på sensation år! Macel woods Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Energy Reflect vs. Arctic Moon - Cold Planet (Arctic Moon Original Mix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Satan.. Er billettene til sensation white utsolg allerede? Noen som vet andre måtes å skaffe de sweg på.. Jeg skal på sensation år! Macel woods ebay/qxl, venner og kjente, dj forum etc. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Energy Reflect vs. Arctic Moon - Cold Planet (Arctic Moon Original Mix) Ahh... herlig Må si meg enig i at "remaken" av Fine Day var rimelig dårlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Er eg i rett tråd no? Nokon som kan gi meg nokre anbefalingar i gata Daft Punk, Justice osv.? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Edit)DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Shogs2Faces Mix) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Duderstadt Remix) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Inpetto Remix) Disse låtene kan varmt anbefales, deilige vokaler og melodi - allerede i min topp 10 liste (2008) Er de ute på Beatport enda? Nei, men snart regner jeg med. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har nå alle mixene jeg, så de må jo være gitt ut ett sted? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har nå alle mixene jeg, så de må jo være gitt ut ett sted? Vinylrip elns? Lenke til kommentar
W Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har nå alle mixene jeg, så de må jo være gitt ut ett sted? Vinylrip elns? Vinyl er ute ja. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har nå alle mixene jeg, så de må jo være gitt ut ett sted? Vinylrip elns? Vinyl er ute ja. Jeg vil ha digital Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker ikke å innrømme det, men det finnes trance(?) jeg virkelig har sansen for. En kompis har sendt meg masse låter, nå sitter jeg og hører på "Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Closer (Whiteroom Remix)", og det er jo helt..wow. Har fått en del med noen som kaller seg "Above & Beyond" også, spesielt låta "Can't Sleep" var sinnssykt bra. Kanskje jeg burde kjøpe noen skiver, så får jeg dette skikkelig miksa sammen også.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bra det er enda en som har skjønt det. Den "trancen" som du ikke liker er ikke trance, men dance/handzup. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker ikke å innrømme det, men det finnes trance(?) jeg virkelig har sansen for. En kompis har sendt meg masse låter, nå sitter jeg og hører på "Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Closer (Whiteroom Remix)", og det er jo helt..wow. Har fått en del med noen som kaller seg "Above & Beyond" også, spesielt låta "Can't Sleep" var sinnssykt bra. Kanskje jeg burde kjøpe noen skiver, så får jeg dette skikkelig miksa sammen også.. Problemet er at personer liker å kategorisere Basshunter, Cascada og annet 'billig' festmusikk, som trance og techno (noe det ikke er). Closer og Can't Sleep er derimot herlige eksempler på hva trance egentlig er. Kreds til deg for å innrøme at du liker det Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Egentlig burde jeg jo vært storfan, musikkinteressen min starta med eurodance i 1994. Cappella og 2 Unlimited og alle de knallartistene der. Har en cd i en serie som heter "Renaissance", husker ikke akkurat nå hva mer den heter. Tøff. Så har jeg fått tak i noe "Delerium - Karma", knall. Tingen er at jeg syns elektronisk veldig fort blir ensformig, så artistene skal legge litt jobb i låta for at jeg ikke skal gå lei. Spesielt den Filo & Peri-saken klarer å få inn akkurat nok detaljer til at det blir spennende å høre på. En god vokalmelodi er jo heller ikke så dumt. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sitter å hører på "Dance 2 Trance - Where Is Dag?". Gammel, men fet låt Man merker at trance har utviklet seg og blitt litt mer "komplisert" opp gjennom årene hvis man hører på den låta og en låt produsert i dag. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jævelig artig å høre på sånne gamle dance låter Alt er så utrolig likt oppbygd at det er helt jævelig hehe Nesten alt går sånn at de har mekka en synth, en (merk: bare én) tromme effekt og bassline. Så har de ei dame som synger helt fram til breakdown ca. midt i sangen hvor det kommer inn en mann som rapper, og så bygger det seg opp mot klimaks og så tar dama over synginga igjen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Closer (Whiteroom Remix) den der var nice ja! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Har nå alle mixene jeg, så de må jo være gitt ut ett sted? Vinylrip elns? Vinyl er ute ja. Jeg vil ha digital DJ_Shog_-_Feel_Me_(Through_The_Radio)-(CDM)-2008-DAW [ 01 ] - Feel Me (Through the Radio) (Radio Eit) 03:32 [ 02 ] - Feel Me (Through the Radio) (Club Mix) 07:53 [ 03 ] - Feel Me (Through the Radio) (S.H.O.K.K. Vocal Remix) 06:49 [ 04 ] - Feel Me (Through the Radio) (Inpetto Vocal Remix) 07:38 [ 05 ] - Feel Me (Through the Radio) (Axel Coon Remix) 05:45 [ 06 ] - Feel Me (Through the Radio) (DJ Shog 2 Faces Mix) 06:57 [ 07 ] - Feel Me (Through the Radio) (Duderstadt Uplifting Remix) 07:10 [ 08 ] - Feel Me (Through the Radio) (Jolie Remix) 05:38 Endret 30. mars 2008 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 promo CDM ja. Noen som vet når den kommer på beatport? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå