Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Edit)

DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Shogs2Faces Mix)

DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Duderstadt Remix)

DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Inpetto Remix)

 

Disse låtene kan varmt anbefales, deilige vokaler og melodi - allerede i min topp 10 liste (2008) :love:

Er de ute på Beatport enda?

Nei, men snart regner jeg med.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å innrømme det, men det finnes trance(?) jeg virkelig har sansen for. En kompis har sendt meg masse låter, nå sitter jeg og hører på "Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Closer (Whiteroom Remix)", og det er jo helt..wow.

 

Har fått en del med noen som kaller seg "Above & Beyond" også, spesielt låta "Can't Sleep" var sinnssykt bra.

 

Kanskje jeg burde kjøpe noen skiver, så får jeg dette skikkelig miksa sammen også..

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å innrømme det, men det finnes trance(?) jeg virkelig har sansen for. En kompis har sendt meg masse låter, nå sitter jeg og hører på "Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Closer (Whiteroom Remix)", og det er jo helt..wow.

 

Har fått en del med noen som kaller seg "Above & Beyond" også, spesielt låta "Can't Sleep" var sinnssykt bra.

 

Kanskje jeg burde kjøpe noen skiver, så får jeg dette skikkelig miksa sammen også..

Problemet er at personer liker å kategorisere Basshunter, Cascada og annet 'billig' festmusikk, som trance og techno (noe det ikke er). Closer og Can't Sleep er derimot herlige eksempler på hva trance egentlig er. Kreds til deg for å innrøme at du liker det :)

Lenke til kommentar

Egentlig burde jeg jo vært storfan, musikkinteressen min starta med eurodance i 1994. Cappella og 2 Unlimited og alle de knallartistene der. ;)

 

Har en cd i en serie som heter "Renaissance", husker ikke akkurat nå hva mer den heter. Tøff. Så har jeg fått tak i noe "Delerium - Karma", knall.

 

Tingen er at jeg syns elektronisk veldig fort blir ensformig, så artistene skal legge litt jobb i låta for at jeg ikke skal gå lei. Spesielt den Filo & Peri-saken klarer å få inn akkurat nok detaljer til at det blir spennende å høre på. En god vokalmelodi er jo heller ikke så dumt. :)

Lenke til kommentar

Jævelig artig å høre på sånne gamle dance låter :D Alt er så utrolig likt oppbygd at det er helt jævelig hehe :p Nesten alt går sånn at de har mekka en synth, en (merk: bare én) tromme effekt og bassline. Så har de ei dame som synger helt fram til breakdown ca. midt i sangen hvor det kommer inn en mann som rapper, og så bygger det seg opp mot klimaks og så tar dama over synginga igjen :p

Lenke til kommentar
Har nå alle mixene jeg, så de må jo være gitt ut ett sted?

Vinylrip elns?

 

Vinyl er ute ja.

Jeg vil ha digital :)

 

DJ_Shog_-_Feel_Me_(Through_The_Radio)-(CDM)-2008-DAW

 

[ 01 ] - Feel Me (Through the Radio) (Radio Eit) 03:32

[ 02 ] - Feel Me (Through the Radio) (Club Mix) 07:53

[ 03 ] - Feel Me (Through the Radio) (S.H.O.K.K. Vocal Remix) 06:49

[ 04 ] - Feel Me (Through the Radio) (Inpetto Vocal Remix) 07:38

[ 05 ] - Feel Me (Through the Radio) (Axel Coon Remix) 05:45

[ 06 ] - Feel Me (Through the Radio) (DJ Shog 2 Faces Mix) 06:57

[ 07 ] - Feel Me (Through the Radio) (Duderstadt Uplifting Remix) 07:10

[ 08 ] - Feel Me (Through the Radio) (Jolie Remix) 05:38

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...