DanielvanSand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Andrelli & Blue Feat. Hilla - Imagine (Mike Nichol Remix) Herregud så Niiice!! Den blir spilt såpass ofte på AH.fm at jeg nesten begynner å bli lei Men for all, en god sang, men jeg ser virkelig ikke det helt fantastiske med denne sangen. Låta er overspilt -ja, men den er ganske bra. Foretrekker faktisk vocalmixen fremfor en evt. dub mix, noe jeg ofte ikke gjør Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Imogen Heap - Hallelujah (Royal Sapian's Crobar Remix) Cover av Leonard Cohens låt? Gief når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Imogen Heap - Hallelujah (Royal Sapian's Crobar Remix) Cover av Leonard Cohens låt? Gief når jeg kommer hjem fra skolen Yes. Finnes på Markus Schulz's "Global DJ Broadcast 2008-03-27 (Wmc Special)" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Nic Chagall: What You Need (NCs Prelectric Mic) Fra ITWT Xtra Nordic Edition 3, mixed av DJ SL. Kvalitetsplate som vanlig. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Erik De Konig - Dreamflight (Mike Nichol Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sensation White 2008 Lineup: Marcel Woods Marco V David Guetta Sebastian Ingrosso Mason Megamix Damn! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 David Guetta igjen ser jeg Marco V og Marcel Woods er jo fett da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sensation White 2008 Lineup: Marcel Woods Marco V David Guetta Sebastian Ingrosso Mason Megamix Damn! Hvor fant du ut dette? Synes den lineupen der var KONGE jeg. marcel står for trancen, marco v/mason for electroen, ingrosso og guetta for housen Perfekt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sensation White 2008 Lineup: Marcel Woods Marco V David Guetta Sebastian Ingrosso Mason Megamix Damn! Hvor fant du ut dette? Synes den lineupen der var KONGE jeg. marcel står for trancen, marco v/mason for electroen, ingrosso og guetta for housen Perfekt. ...og megamixen for stemninga Leste det på trance.nu. Trådstarteren sa han fant det på Marcel Woods hjemmeside. Tiësto's Club Life Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 dance vally line-up: http://trance.nu/v4/news/dance-valley-2008-line-up noen her: Marcus Schössow Tiësto Ferry Corsten Deadmau5 Cosmic Gate Bart Claessen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 dance vally line-up: http://trance.nu/v4/news/dance-valley-2008-line-up noen her: Marcus Schössow Tiësto Ferry Corsten Deadmau5 Cosmic Gate Bart Claessen Ja, men det der er kun flashover scenen. Tiësto skal bla. spille og vet jeg Lenke til kommentar
MindB Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 "Sirens of The Sea" av Oceanlab (aka Above & Beyond) vil endelig bli released - ventet altfor lenge på den! Vi kan vente oss remixer av Kyau & Albert, Cosmic Gate, Sonorous og kanskje Maor Levi (uoffisielt rykte). Du kan forhåndsbestille den hos cdjshop.com som vil begynne å utlevere fra 7. april, 2008. ---- DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Edit) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Shogs2Faces Mix) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Duderstadt Remix) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Inpetto Remix) Disse låtene kan varmt anbefales, deilige vokaler og melodi - allerede i min topp 10 liste (2008) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 "Sirens of The Sea" av Oceanlab (aka Above & Beyond) vil endelig bli released - ventet altfor lenge på den! Vi kan vente oss remixer av Kyau & Albert, Cosmic Gate, Sonorous og kanskje Maor Levi (uoffisielt rykte). Du kan forhåndsbestille den hos cdjshop.com som vil begynne å utlevere fra 7. april, 2008. CHEEEEEESE Lenke til kommentar
MindB Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 CHEEEEEESE Subjektiv mening Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Da var 4 billetter bestillt Faen ta deg DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Edit)DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Shogs2Faces Mix) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Duderstadt Remix) DJ Shog - (Feel Me) Through The Radio (Inpetto Remix) Disse låtene kan varmt anbefales, deilige vokaler og melodi - allerede i min topp 10 liste (2008) Er de ute på Beatport enda? The Movement - Rainmaker (Global Experience Remix) CHOOON. Ganske original vocal og! Endret 29. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fy faen... 1 time og 45 minutter tok det før alle billettene til sensation white amster var utsolgt... Mac Zimms, Randy Katana - 2 in 1 (Original Mix) Mac Zimms, Randy Katana - Bring It On (Original Mix) Kirsty Hawkshaw feat. Kinky Roland - Fine Day 2008 (Sam Ho Remake) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kirsty Hawkshaw feat. Kinky Roland - Fine Day 2008 (Sam Ho Remake) Crap remake In Progress & Omnia - Air Flower! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror du bare kan disregarde den lineupen din Dahl. Sensation Lineup 2008 Belgum: * Yves V * Mason * Sebastian Ingrosso * Mega Mix * David Guetta * Marco V * Marcel Woods Tviler MEGET Sterkt på at de skal kjøre samme lineup i belgia som i nederland........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå