W Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Onz onz onz onz! Sensation White billettsalget starter 29. mars klokken 10.00 CET, dvs ca kl 11 her i gåren elns (?). Stod ingenting om hvem som kommer, du har vel ikke noe info om dette også? Den infoen blir som regel sluppet etter billettsalget... Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Billettene blir lagt ut kl 10 norsk tid og du trenger strengt tatt ikke være 18 for å komme inn da det er mikroskopisk sjangs for at dem skjekker ID Ja, men litt nedtur å komme helt ned dit, og bli nekta Hvilket dato er Sensation på foresten?. I sommer? Når 40000 folk skal inn på arenaen har dem ikke akkurat tid til å skjekke ID på folk De tar som regel billetten, scanner og kaster deg videre i full fart Sensation er i høst.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Så jeg er ignorant fordi jeg synes det er likheter mellom Buuren og Jarre? Trå litt forsiktig nå...Nei, du er ignorant/du hører dårlig for du ikke hører ulikhetene. Tar vi Jarre og Van Buuren som eksempel så er Jarre mye mykere og har lite til ingen perkusjon. Han bruker også mye snodige synther for snodighetens skyld(What can you say, he's french). Van Buuren lager låter som har klare dans-bare rytmer, enklere melodi-linjer og et noe hardere(om det nå kan kalles hardt i det hele tatt) lydbilde enn Jarre. Øystein Sunde er ikke metall bare fordi han spiller gitar fort. Ser ut som om vi får være enige om å være uenige da. Det finnes ingen fasit i musikk og musikksmak, men vær litt forsiktige med å være for bastante. Jeg får gå tilbake til den elektroniske musikken min jeg da. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har de døpt Sensation White om til Sensation og droppa Black? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Billettene blir lagt ut kl 10 norsk tid og du trenger strengt tatt ikke være 18 for å komme inn da det er mikroskopisk sjangs for at dem skjekker ID Ja, men litt nedtur å komme helt ned dit, og bli nekta Hvilket dato er Sensation på foresten?. I sommer? Når 40000 folk skal inn på arenaen har dem ikke akkurat tid til å skjekke ID på folk De tar som regel billetten, scanner og kaster deg videre i full fart Sensation er i høst.. Damn. Jeg er keen Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tipper de fortsetter som i fjor og kjører på med house. Var der i 06 og 07. 06 spilte både Tiesto og Ferry trance, mens i 07 var det så og si bare en trance-låt som ble spilt (Rank 1 - Awakening) og det var da det tok av mest Trance er tingen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Et fett for meg egentlig. Hadde vært fett å hatt følgende lineup: David Guetta Marcus Schossow Steve Angello DJ Dalh Gareth Emery Tiësto Erick Morillo Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Et fett for meg egentlig. Hadde vært fett å hatt følgende lineup: David Guetta Marcus Schossow Steve Angello DJ Dalh Gareth Emery Tiësto Erick Morillo Er seff fett nesten uansett hvem som spiller. Hvertfall første gang man er der. Da er alt bare helt sykt. Også klarer ID&T alltid å tune anlegget sitt slik at det blir skikkelig deilig lyd! Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Super8 & Tab på Sensation hadde gjort seg. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Super8 & Tab på Sensation hadde gjort seg. Haha, da hadde jeg tatt turen! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Einar & Lemon K er oppløst =/ Men en god venn av meg skal starte noe nytt med Lemon. Blir spennende Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Andrelli & Blue Feat. Hilla - Imagine (Mike Nichol Remix) Herregud så Niiice!! Endret 27. mars 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Andrelli & Blue Feat. Hilla - Imagine (Mike Nichol Remix) Herregud så Niiice!! De som ønsker kan høre den her. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Einar & Lemon K er oppløst =/ Men en god venn av meg skal starte noe nytt med Lemon. Blir spennende Damn. Var ikke så veldig stor fan av dem (Anticipation likte jeg aldri. Hope var fet tho'), men er aldri gøy når duoer splittes... EDIT: Hva med noen detaljer? Endret 27. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Andrelli & Blue Feat. Hilla - Imagine (Mike Nichol Remix) Herregud så Niiice!! wub.gif De som ønsker kan høre den her. det der er nok ikke den sangen, her har du den jeg mener.. http://www.youtube.com/watch?v=wdiMM-EUpeI EDIT: ser nå download linken, heh, trodde du mente sangen som begynte å spille når man gikk inn på siden, min feil. sorry Endret 27. mars 2008 av Simkin Lenke til kommentar
MindB Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Einar & Lemon K er oppløst =/ Triste nyheter, likte produksjonene deres Kan du gi oss mer informasjon rundt splittelsen? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kjipt med Lemon & Einar K Syntes alle produksjonene var fete, men Hope var kanskje hakket bedre enn de andre. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bah, så dårlig norge er på trance. Altså utvalget. Hjelper ikke akkurat når Lemon & Einar K splittes. Autumn Radicals er en meget, meget bra låt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Andrelli & Blue Feat. Hilla - Imagine (Mike Nichol Remix) Herregud så Niiice!! Den blir spilt såpass ofte på AH.fm at jeg nesten begynner å bli lei Men for all, en god sang, men jeg ser virkelig ikke det helt fantastiske med denne sangen. Endret 27. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Imogen Heap - Hallelujah (Royal Sapian's Crobar Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå