Blåbær Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå er jeg ikke helt sikker på at dere har helt rett, Lil louise med French Kiss skal nok være av eldre dato enn KLF sin låt. For nye trance fan så er vel kanskje dj scot project sin remix kanskje mest kjent? http://youtube.com/watch?v=16ptVfD4uGk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 French Kiss er House. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jøss, er ikke bare meg som ikke har øre for musikk . Uansett, har store problemer med å sjangerfeste House, Trance, og noe Dance. Og så underkategorisere. Nei, alt for mye jobb... Progressive, tech, epic, vocal osv osv. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 'The Power of American Natives'?. Var vel 'The KLF - What Time Is Love' som satt standaren for hva trance var i '88 (?) (2 år før jeg ble født )Men det var vel ikke før rundt 98 / 99 at sjangeren ble brakt opp av undergrunnen og ble mer kommersiell med litt hjelp av Ferry. Er vel Age of Love - The Age of Love, fra 1990, som regnes som den første trance-utgivelsen? Når det gjelder Ferry så var det vel ikke bare han som gjorde trance kommersielt. Tror han hadde god hjelp fra blant annet dj Tiesto, Gielen, Solarstone osv. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Er vel Age of Love - The Age of Love, fra 1990, som regnes som den første trance-utgivelsen? What Time Is Love ble laget før The Age of Love, så derfor syns jeg at den passer bedre på titlen 'den låta som satt standaren for trance'. Når det gjelder Ferry så var det vel ikke bare han som gjorde trance kommersielt. Tror han hadde god hjelp fra blant annet dj Tiesto, Gielen, Solarstone osv. Jo, de fikk han, men når du tenker på hvem som virkelig forbedret lydbildet, var det Ferry. Out of the Blue er nesten 10 år gammel, og allikevel høres den fresh ut. Men noen år før det, var det nok Cosmic Baby, Taucher, DJ Dag, Mark Spoon (rip), Kid Paul og Paul van Dyk som utviklet lydbildet. Endret 26. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skjønner Må si jeg digger de gamle produksjonene til Paul Van Dyk og Mark Spoon! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Onz onz onz onz! Sensation White billettsalget starter 29. mars klokken 10.00 CET, dvs ca kl 11 her i gåren elns (?). BARE @ TicketOnline! Dere som ikke har fikset billett bør merke dere klokkeslettet, de siste åra har det jo blitt utsolgt på bare noen timer. Faen, hvis noen har et bankkort de ikke bruker... helst kort, blondt hår, noe i den duren.. PM meg. EDIT: Kilde ja... Les mer her! Endret 26. mars 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Onz onz onz onz! Sensation White billettsalget starter 29. mars klokken 10.00 CET, dvs ca kl 11 her i gåren elns (?). Stod ingenting om hvem som kommer, du har vel ikke noe info om dette også? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror faktisk ikke det er blitt bekreftet noen som helst enda. Tror det dukker opp ganske så fort i denne tråden når det skjer, så du får det nok med deg. Noen andre som vet noe mer om lineupen? Trailer her Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Faen, hvis noen har et bankkort de ikke bruker... helst kort, blondt hår, noe i den duren.. PM meg. +1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Faen, hvis noen har et bankkort de ikke bruker... helst kort, blondt hår, noe i den duren.. PM meg. +1 Underage? Vel, hva tror dere det blir? Fortsetter det i samme spor, eller blir det mer trance på Sensation White? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Faen, hvis noen har et bankkort de ikke bruker... helst kort, blondt hår, noe i den duren.. PM meg. +1 Jøss! Det er jo meg! Og sentral lokalisjon. Ser ikke ut som noen av dere skal Bare 24 dager til artigheter i Oslo. Og jeg så en av disse plakatene som annonserer Markus Schossow og Deadmau5 idag, yey. Til og med fjortisser som kommenterte det som techno. Lost case. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Til og med fjortisser som kommenterte det som techno. Lost case. Bruk paintball geværet neste gang Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Faen, hvis noen har et bankkort de ikke bruker... helst kort, blondt hår, noe i den duren.. PM meg. +1 Jøss! Det er jo meg! Og sentral lokalisjon. Ser ikke ut som noen av dere skal Bare 24 dager til artigheter i Oslo. Og jeg så en av disse plakatene som annonserer Markus Schossow og Deadmau5 idag, yey. Til og med fjortisser som kommenterte det som techno. Lost case. Vi gjør bare slik. Husker memories fra i fjor, da jeg så flyeren til Under The Sun med Above & Beyond, Marcel Woods og Sebastian Leger som headliners på et gatekjøkken. Jeg døde Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Husker memories fra i fjor, da jeg så flyeren til Under The Sun med Above & Beyond, Marcel Woods og Sebastian Leger som headliners på et gatekjøkken. Jeg døde Ble litt sånn "aaaw, wannagowannagowannago!" og fikk en liten tåre i øyekroken. True story. Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Billettene blir lagt ut kl 10 norsk tid og du trenger strengt tatt ikke være 18 for å komme inn da det er mikroskopisk sjangs for at dem skjekker ID Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Billettene blir lagt ut kl 10 norsk tid og du trenger strengt tatt ikke være 18 for å komme inn da det er mikroskopisk sjangs for at dem skjekker ID Ja, men litt nedtur å komme helt ned dit, og bli nekta Hvilket dato er Sensation på foresten?. I sommer? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi gjør bare slik. Husker memories fra i fjor, da jeg så flyeren til Under The Sun med Above & Beyond, Marcel Woods og Sebastian Leger som headliners på et gatekjøkken. Jeg døde Hahaha, så jævlig genialt! Det er jo faktisk nesten en god idé da. Kunne sikkert lett kommet inn på PI i Oslo eller lignende. Blir litt verre på Sensation muligens. Btw Dalh, var i Tunisia i fjor. Omtrent verdens kjipeste land. Dagen etter vi drar spiller Maor Levi på en eller annen miniklubb like ved hotellet. Skulle seriøst ønske jeg ikke så plakaten ... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi gjør bare slik. Husker memories fra i fjor, da jeg så flyeren til Under The Sun med Above & Beyond, Marcel Woods og Sebastian Leger som headliners på et gatekjøkken. Jeg døde Hahaha, så jævlig genialt! Det er jo faktisk nesten en god idé da. Kunne sikkert lett kommet inn på PI i Oslo eller lignende. Blir litt verre på Sensation muligens. Btw Dalh, var i Tunisia i fjor. Omtrent verdens kjipeste land. Dagen etter vi drar spiller Maor Levi på en eller annen miniklubb like ved hotellet. Skulle seriøst ønske jeg ikke så plakaten ... Been there, done that. DJ Zany hadde spilt dagen før jeg dro ned til Tyrkia en gang, og Andy Moor spilte den samme natta jeg dro... Lineupen til Sensation er confirmed!!!!! DJ Mangoo Peter Hook DJ Rankin Hassbunter Abba MC Soulja Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå