melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Energy 52 - Cafe Del Mar - Klassiker Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Energy 52 - Cafe Del Mar - Klassiker Marco V remixen er vel egentlig bedre... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dj Dream - Hoppesangen.mp3 den er litt bra. noen som har hørt den Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Energy 52 - Cafe Del Mar - Klassiker Marco V remixen er vel egentlig bedre... Ja, det kan godt hende..har ikke hørt den...Hvem CD ligger den på? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har den vertfall på "Bangin' The ultimate hardhouse album" . Men vet ikke om den er i salg i norge... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg har den vertfall på "Bangin' The ultimate hardhouse album" . Men vet ikke om den er i salg i norge... Finnes det ikke noe album som fyrn har lagd? Endret 9. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Fant ikke noe album, bare en saftig bunke med remixer... EDIT: mitt skip er lastet med leif's Endret 9. januar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Oki, men du sier at man ikkefår kjøpt den i Norge? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Des Mitchell - Welcome To The Dance Visste du at den faktisk er laget av Svenson & Gielen? feil http://www.discogs.com/artist/Des+Mitchell Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Des Mitchell - Welcome To The Dance Visste du at den faktisk er laget av Svenson & Gielen? feil http://www.discogs.com/artist/Des+Mitchell Stemmer! Des Mitchell er en produsent som lager låtene sine selv, i motsetning til Tiësto som stjeler samples fra alle mulige andre -< sjekk: "Parade Of The Athletes" albumet, samt "Theme From Norefjell" -> produsert av Cor Fijneman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Var det sånn år DJ Cor Fijneman var med på å lage Theme From Norefjell? Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Var det sånn år DJ Cor Fijneman var med på å lage Theme From Norefjell? NEI, han lagde den og Tiësto fikk all kreden! Lenke til kommentar
Clubmaster Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 okå... jeg har 2 sanger som jeg har null peiling på artistnavn eller tittel... lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg?men her legger jeg ut en liten del av hver sang: Sang1 Sang2 Vær så snill og hjelp meg ;p lurt lenge på dette, synes de er bra Sang1 = Dj Dream - Hoppesangen... Få tak i Sir Drink-A-Lot Remix... den er bedre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er bare fordi Dougal & Gammer har rmixet den. Fungus Funk - Future is mine V.A. - Psycho Cell V.A. - Lhiannon Sidhe V.A. - The Secret of the thirteen crystal skulls V.A. - The Mystery of the thirteen crystal skulls V.A. - Zen 2 KinDzaDza - Waves from outer space Seroxat - Brutal Beats Cd'ene kan kjøpes fra psyshop.com (og wirikuta distribution samt saikosounds.com) og samples kan høres samme sted. De fleste som deltar i denn tråden vil troligvis sette mest pris på V.A. - The Secret of the thirteen crystal skulls, men alle av dem er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Owz Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) du har vel Alice Deejay - Better of alone? EDIT: gidda ikke å lese listen så jeg vet ikke! Endret 10. januar 2005 av Owz Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 du har vel Alice Deejay - Better of alone? Kan vel ikke akkurat kvalifiseres som trance det, da. Mer dance... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Comanova - Wishful Thinkin er ganske bra Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Mario Lopez - The Sound Of Nature Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) du har vel Alice Deejay - Better of alone? Kan vel ikke akkurat kvalifiseres som trance det, da. Mer dance... Den blir faktisk klassifisert som TRANCE av så å si alle trance-kjennere enn så rart det høres ut. Når folk spør "What tracks got you into trance?" på trance.nu svarer svært mange "Better Of Alone" som en av låtene, og den var definitivt en av dem som gjorde utslaget for meg og, sammen med "Don't Stop", "9PM (Till I Come)", "Hitman's Paradise", "Walhalla" og "Theme From Norefjell". Kan nok kanskje si at "Better Of Alone" er en euro-trance låt, så er vi midt i mellom Endret 10. januar 2005 av Calcuta Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå