Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt dette Tiesto-pratet fikk meg til å tenke på en ting

Dette er sikkert blitt diskutert tidligere i tråden en gang(eller kanskje i en annen tråd).. men siden jeg er ny så tar jeg heller sjangsen

 

Noen her som har sett It`s all gone Pete Tong?

 

Utrolig kul og morsom film(der Tiesto spiller en liten gjesterolle) En av mine alltime top 5 filmer

Endret av Cheezef
Lenke til kommentar
Alt dette Tiesto-pratet fikk meg til å tenke på en ting

Dette er sikkert blitt diskutert tidligere i tråden en gang(eller kanskje i en annen tråd).. men siden jeg er ny så tar jeg heller sjangsen

 

Noen her som har sett It`s all gone Pete Tong?

 

Utrolig kul og morsom film(der Tiesto spiller en liten gjesterolle) En av mine alltime top 5 filmer

Veldig god film, det. Men vil ikke si Tiësto hadde noen gjesterolle, de spurte han jo bare et spørsmål om "Frankie", hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Der har vi det. Techno Trance lager Tiestoen vår^^

Technotrance forkortes som tech-trance. Den sjangeren finnes allerede, og Tijs er IKKE med i denne sjangeren :)

Jaja, noen av oss har gitt opp internettdiskusjoner ang. sjanger. LYKKE TIL!

 

Huff, ikke lenge til Deadmau5 blir Schassowned :(

 

Er det ikke Andain - Beautiful things (Gabriel & Dresdens unplugged mix), eller er unplugger et fyll-innord som ikke er med?

Lenke til kommentar
Der har vi det. Techno Trance lager Tiestoen vår^^

Technotrance forkortes som tech-trance. Den sjangeren finnes allerede, og Tijs er IKKE med i denne sjangeren :)

Jaja, noen av oss har gitt opp internettdiskusjoner ang. sjanger. LYKKE TIL!

 

Huff, ikke lenge til Deadmau5 blir Schassowned :(

 

Er det ikke Andain - Beautiful things (Gabriel & Dresdens unplugged mix), eller er unplugger et fyll-innord som ikke er med?

 

Joda, du har rett. Mixen til G&D kalles Unplugged mix.

Lenke til kommentar

Hallo folkens - utrolig at jeg ikke har sett denne tråden før nå - så lenge som jeg har vært på forumet her (men mest på hardware-delen).

 

Sitter akkurat nå og hører på Ernesto vs Bastian albumet Authenticity som jeg kjøpte for noen dager siden. Rimelig bra det. :)

 

Pete Tong filmen har jeg sett en del ganger - ganske bra den. Har tatt den opp fra Canal+ for en stund siden.

 

Ellers driver jeg ikke så mye med trance-musikk nå for tiden som tidligere, men er da fortsatt admin for websiden i:Vibes som flere av dere kanskje har besøkt.

Lenke til kommentar
Jeg hører nå på ATB jeg da. Det er ihvertfall Trance.

Hører du på noe annet?

Nå hører jeg på Anjunabeats Vol 2 :whistle:

Forresten, noen som har hørt Basic Perspective - Small step on the other side? Liker basslinja inni der, eller hva søren det kalles :)

Og Gabriel Batz er ensformig og kjedelige sanger :yes:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg hører nå på ATB jeg da. Det er ihvertfall Trance.

Hører du på noe annet?

Nå hører jeg på Anjunabeats Vol 2 :whistle:

Forresten, noen som har hørt Basic Perspective - Small step on the other side? Liker basslinja inni der, eller hva søren det kalles :)

Og Gabriel Batz er ensformig og kjedelige sanger :yes:

 

Nei, men jeg liker Simon Patterson - Smack :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Stream: Opplever du noe skarp diskant på Dark Side of the Moon-sangen?

 

Generelt sett syns jeg hele plata er litt for "mastret" diskantmessig. Hva syns dere andre?

 

Nja, jeg kan vel ikke si noe objektivt akkurat på det, for anlegget mitt fremhever diskanten litt for mye over hele fjøla. Men kan ikke si jeg har merket noe spesielt til det på akkurat den sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...