magio Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Topher Jones feat. Meredith Call - Benediction Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som har noen tips til bra goa-, evt psy-, trance med litt melodiske trekk? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 trance med litt melodiske trekk? All uplifting trance...? Men er redd for at ingen her vil komme med noen goa/psy-trance anbefalinger, da dette ikke er så stort her i Norge... Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skal til Nederland i slutten av juni, noen som vet om noen events i tidsrommet 25-30, evt. en side med en oversikt over hva som skjer rundt om kring? Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skal til Nederland i slutten av juni, noen som vet om noen events i tidsrommet 25-30, evt. en side med en oversikt over hva som skjer rundt om kring? Det er ikke blitt annonsert så mye i det tidsrommet enda men det kommer nok etterhvert http://partyflock.nl/party/day/2008/6/28/ Der kan du se hva som er der foreløpig, så kan du velge dag og slik Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Takker! Det var akkurat noe slikt jeg lette etter. Noen andre her som har planer for sommeren? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Storm - Time to Burn (Arctic Quest Remix) Storm - Time to Burn (Original Mix) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 trance med litt melodiske trekk? All uplifting trance...? Goa-trance eller psy-trance med melodiske trekk.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sånt som skjer når folk ikke har lært seg å søke, er flere tråden som omhandler det du leter etter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891777&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840928&hl= Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sånt som skjer når folk ikke har lært seg å søke, er flere tråden som omhandler det du leter etter.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=891777&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840928&hl= Hvis du hadde lest igjennom hva som diskuteres i de to trådene så tror jeg du ganske fort finner ut at det ikke er det jeg leter etter i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Uansett er psy- og goatrance så langt fra trance-genrene her i tråden at det ikke passer inn, så du tror du får lage din egen Psy- og Goatrance tråd. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Uansett er psy- og goatrance så langt fra trance-genrene her i tråden at det ikke passer inn, så du tror du får lage din egen Psy- og Goatrance tråd. Hvis du tenker på full on goa og psy så ja, men det jeg er ute etter er goa og psy som er nærmere uplifting/melodic trance, så derfor håpet jeg på at noen i denne tråden kanskje visste om noe.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Om du absolutt skal ha tips om noe goa/psy, Machius, burde du heller sjekke noen internasjonale forum, da psy/goa-scenen her er på størrelse med Polsk tubacore-scenen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan jo lytte på Psy og goatranceradioen til DI.fm og sjekke om noe der faller i smak. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Heatbeat - Spindash noe så rått!! Sean Tyas - The Wednesday Whistle 27.02.2008 kansje det beste settet fra Sean hitill spør du meg, NYDELIG! Endret 13. mars 2008 av Simkin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvis du tenker på full on goa og psy så ja, men det jeg er ute etter er goa og psy som er nærmere uplifting/melodic trance, så derfor håpet jeg på at noen i denne tråden kanskje visste om noe.. Vibrasphere, generelt sett . Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fikk ATB skiva Seven Years i dag. Koser meg med den nå.^^ Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vært kult å dratt på Deadmau5.. Men skal på "Lime" på PI den kvelden. Skal DU på PI ? Hva har skjedd med verden? Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 sett igjennom Tiesto DVD-en nå, og må si jeg fikk ålreit med shivers under Bulldozer. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) sett igjennom Tiesto DVD-en nå, og må si jeg fikk ålreit med shivers under Bulldozer. + fucking 1! Her er klippet for dere som ikke har sett det: Se filmen hos Youtube Endret 13. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå