dot_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Recluse - Isle Dauphine Disc 1 A1. Probspot Mix B1. Intro Mix Disc 2 C1. Original Mix D1. 8 Wonders Remix Anbefales Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Southside Spinners - Luvstruck (marco v vs benjamin rmx) Jonah - Sssh..Listen Justin K & Dj Prince - Northern Lights KLASSIKERE En liten til på tampen av alt som er pukk ny! G-Spot - City Streets! Sjefslåt! Dj Arild Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Prime Mover - Here's Johnny (Andy Farley rmx) Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 alle in trance we trust CD'ene: In trance we trust 1 In trance we trust 2 In trance we trust 3 In trance we trust 4 In trance we trust 5 In trance we trust 6 In trance we trust 7 In trance we trust 8 In trance we trust 9 alle Magik CD'ene: magik 1 - first flight magik 2 - story of the fall magik 3 - far from earth magik 4 - a new adventure magik 5 - heaven beyond magik 6 - live in amsterdam magik 7 - live in la alle forbidden paradise CD'ene: forbidden paradise 1 - the garden of evil forbidden paradise 2 - the beauty and the beat forbidden paradise 3 - the quest for atlantis forbidden paradise 4 - high as a kite forbidden paradise 5 - artic expedition forbidden paradise 6 - valley of fire forbidden paradise 7 - deep forest forbidden paradise 8 - mystic swamp forbidden paradise 9 - waves forbidden paradise 10 - djunggi forbidden paradise 11 - face the wild forbidden paradise 12 - changing colours in search of sunrise CD'ene: in search of sunrise 1 in search of sunrise 2 in search of sunrise 3 Gatecrasher CD'ene: Gatecrasher: Live Gatecrasher: Discotech Generation Gatecrasher: Disco-Tech Gatecrasher: Red Gatecrasher: Global Sound System Gatecrasher: Wet Gatecrasher: Resident Transmission 2 Gatecrasher: Experience (Australian Edition) Gatecrasher: Resident Transmission Gatecrasher: Digital Trance Gatecrasher: Digital Gatecrasher: The Next Wave Gatecrasher: Experience Gatecrasher: Black Gatecrasher: The Summer Sound System 2002 Gatecrasher: National Anthems Global Underground CD'ene: 1-26 dette var mine anbefalinger.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 alle Magik CD'ene:magik 1 - first flight magik 2 - story of the fall magik 3 - far from earth magik 4 - a new adventure magik 5 - heaven beyond magik 6 - live in amsterdam magik 7 - live in la Har alle Magik CD'ene, og de eier sterkt! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 er ikkje alle ITWT cd'ane som er heilt topp Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 eh har bare de tre siste magik cd'ne... hvor kan jeg skaffe de første? Lenke til kommentar
W Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Mauro Picotto - Lizard Mauro Picotto - Komodo Guyver - Possibly Alphazone - Revelation Ed Real & The Coalition - 20000 Hardcore Members Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Shane 54 VS Abel Ramos - Kippenvelmeter (Mat Silver & Tony Burt Remix) Jan Johnston & Serge Devant - Transparent (Outback Remix) Fictivision - Out Of Orbit (Phynn's Jet Propulsion Mix) Endret 6. januar 2005 av _crs_ Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 okå... jeg har 2 sanger som jeg har null peiling på artistnavn eller tittel... lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg?men her legger jeg ut en liten del av hver sang: Sang1 Sang2 Vær så snill og hjelp meg ;p lurt lenge på dette, synes de er bra #1 = noe happy hardcore opplegg #2 Ole van Dansk - Shining Star (SVEN-R-G vs. Bass-T Remix) ....og please: IKKE spør meg hvorfor jeg vet dette! (Dvs stikkord -> 2 år siden, annen smak) Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 så og si ALT av SASH! og min favorittlåt: ayla - sun is coming out (intrance single mix) Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 så og si ALT av SASH! og min favorittlåt: ayla - sun is coming out (intrance single mix) Sash faller uten tvil under kategorien dance, da med unntak av et par mixer. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Dumonde Live @ Q-Base 19-09-2004 ahhh evig SA.VEE.OH - Nohacker.exe (Original Mix) / (Tech Town RMX) SA.VEE.OH - Loop hole Pro Tech - Cosmic Vision (DJ Wag Mix) Dj Greenhead Pres. Yoko M - No Fate (Original Mix) Lodge 68 - Monument* Dave 202 meets DuMonde - Singularty 2005* JamX & De Leon vs New Order - Blue Monday 2005* - Den tracklisten din ser litt feil ut. Siste sangen er Dumonde - Ich will raus, og sang nr.2 er ikke SA.VEE.OH - Loop hole. Jeg har ikke fulle tracklisten, og jeg har ikke hørt mange av de andre sangene, så ikke spør meg. Endret 7. januar 2005 av danger_of_death Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 så og si ALT av SASH! og min favorittlåt: ayla - sun is coming out (intrance single mix) Sash faller uten tvil under kategorien dance, da med unntak av et par mixer. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hørte nettop en remix av låten Depeche Mode - I feel loved... den var rå! Og seff da, Mike Koglins versjon av The Silence (Mike Koglin - The Silence (2005 remake), original: Depeche Mode - The Silence) Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Des Mitchell - Welcome To The Dance Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Des Mitchell - Welcome To The Dance Visste du at den faktisk er laget av Svenson & Gielen? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Des Mitchell - Welcome To The Dance Visste du at den faktisk er laget av Svenson & Gielen? Nei. Er den? Edit: Den er bra forde. Endret 9. januar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har funnet en happy hardcore sang som faktisk er ganske bra: Deejay Bee feat. Overflow - Sunrise (Dougal & Gammer Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå