WonderBjarne Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som fikk med seg Filo & Peri's bootleg mix av themelåta til tv-serien Heroes, nå nettopp på ASOT? Var faktisk ganske fet. Fikk noen negative tanker da jeg hørte Armin si at de hadde remixa denne, men da jeg hørte den var den faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mark Pledger Vs Matt Hardwick Feat. Melinda GarehFallen Tides (Original Mix) Fallen Tides (Radio Edit) Fallen Tides (12 Inch Dub) Fallen Tides (Simon Patterson Remix) Fallen Tides (Mat Zo Vocal Remix) P.H.A.T.T Shockwave (Original Mix) Shockwave (DJ Choose Remix) Ikke dårlig Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som fikk med seg Filo & Peri's bootleg mix av themelåta til tv-serien Heroes, nå nettopp på ASOT? Var faktisk ganske fet. Fikk noen negative tanker da jeg hørte Armin si at de hadde remixa denne, men da jeg hørte den var den faktisk ganske bra. Yup. Den var faktisk ganske fet. Breakdownet var vel gjennomført, men takeoffen var ikke så mye å skryte av dessverre. En Mat Zo, Oliver Smith eller kanskje Breakfast remix hadde gjort seg! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, enig i at takeoffet ikke var noe særlig å skryte av, men det var en ganske digg låt fordet... En remix av Oliver Smith hadde vært det beste!! Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "Deja Vu - A Tribute to Trance From 1990 to 2003" på Afterhours.fm NÅ! Megaklassikere på rad og rekke, som bare venter på å bli spilt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sier meg enig med WonderBjarne, tune inn til Afterhours.fm nå Nitrous Oxide spiller atm, meget god DJ. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har hørt igjennom Meteverse og må si meg halveis fornøyd. Mye av probleme til skiva er at den preges av et par kjedelig mixer, tenker da på killa og year zero som begge faller i grus mot andre mixer. En vanlig Orkidea mix av killa hadde vært greit spør du meg. (Andy Moor's First Light Remix) av Yearzero er klart mye fetere enn den som er på skiva, men noe av poenget er nok at han skal legge frem sitt eget arbeid, og ikke Andy sitt Han drepte Requiem-sangen, trancepartiene passer overhodet ikke inn med resten av themet til requiem. synd! Så er det resten av sangene, og her syns jeg de er jevnt over gode. Problemet er bare at det ikke er godt nok, det blir aldri spektakulært, det blir bare helt greit. Mange av låtene har virkelig potensial, men meh... Jeg spør igjen, hva skjer med Conjure One? Har noen hørt noe mer siden sist? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Noel Sanger ft. Dauby - My Prayer (Probspot Mix)- nydelig vokal trance New Order - Blue Monday (DuMonde Mix) Sterbinsky & Tranzident - Gates of Mind Elles De Graaf - Circles of Why (Robert Gitelman Remix) <3 DuMonde - Tomorrow 2006 - siden jeg ikke har hørt den før Cerf & Mitiska pres Flux Capacitor - Delorean Paul van Dyk - Another Way (Bryan Kearney Perspective Mix) fet mix Van Der Vleuten - Broken Dreams JFK vs Genix - Die For You (Brisky vs Reece Elliot mix) http://youtube.com/watch?v=kPDItsTUdZo artig låt fra cosmic gate edit: mulig han holder på med delerium? Endret 2. mars 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ernesto vs. Bastian albumet vokser mer og mer på meg, etter hver lytting. Hører gjennom det for fjerde gang nå, og favoritten hittil er klart låta Ein. Hadde vært kos å høre en Sied van Riel, Re-Ward / Wardt eller kanskje en Richard Durand remix av denne Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) ****** Endret 2. mars 2008 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sykt bra sang det ja. Sean Tyas remixen er bedre. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Noen som har formeninger om Anjunabeats 100? Hvis jeg preordrer får jeg signert copy (Har dog det fra før, men greit med en til). Den bundles også med DVD. anyways, her er tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CD 1 1. Cara Dillon vs. 2Devine - Black Is The Colour [Coco & Green Remix] 2. Super8 & Tab - Helsinki Scorchin 3. Above & Beyond - No One On Earth [Gabriel & Dresden Club Mix] 4. Boom Jinx feat. Key - Eternal Reminiscence 5. Tranquility Base - Razorfish [Above & Beyond Progressive Mix] 6. Alt + F4 - Alt + F4 7. OceanLab - Beautiful Together 8. Sunny Lax - P.U.M.A. 9. Rusch & Murray - Epic [Above & Beyond Remix] 10. Daniel Kandi - Child 11. P.O.S. - Summer Sun (Remember) 12. Nitrous Oxide - North Pole 13. Aalto - Rush [super8 vs Orkidea Remix] 14. OceanLab - Satellite [Original Above & Beyond Mix] 15. Super8 - Alba 16. Above & Beyond - Alone Tonight CD 2 1. Anjunabeats -Volume One [Anjuna Deep Remix] 2. West feat Andreas Hermansson – Larry Mountains 54 3. Above & Beyond vs Andy Moor - Air For Life 4. Aalto - 5 5. Maor Levi - Reflect 6. Signalrunners - Aria Epica [bart Claessen Remix] 7. Luminary - Amsterdam [smith & Pledger remix] 8. Endre - Kallocain [Robert Nickson Remix] 9. OceanLab - Clear Blue Water [Ferry Corsten Remix] 10. Smith & Pledger - Believe [smith & Pledger 2004 Remix] 11. Nitromethane - Time To Die [seraque Remix] 12. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Surrender 13. OceanLab - Sky Falls Down [Armin van Buuren Remix] 14. Jono Grant vs. Mike Koglin - Circuits 15. Matt Hardwick vs Smith & Pledger - Day One [Above & Beyond Mix Det er virkelig et par godbiter der som jeg kunne trengt, tenker på alle Oceanlab'ene, litt smith og pledger, luminary, alt+f4, sunny lax ++. Ser ut som en rimelig heftig compilation. Release 4. april. http://www.cdjshop.com/centered.php?pagez=...MCF_anjunabeats Noen som har hørt Vadim Zhukov - Evolution ? Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01. Intro Evolution 02. Moscow Night 07:13 03. Nothing Matters 06:00 04. Exit 07:38 05. Space Connection 07:49 06. Earth's Breathing 07:21 07. Mission 7 05:43 08. Fate 05:06 09. Nothing Matters (Vadim's Weekend Mix) 06:29 10. Setting Sun 06:04 11. Evolution 06:15 12. Moscow Morning 05:17 Noen som vet hvor den kan plukkes opp? EDIT: kunne ikke dy meg, har forhåndbestilt øverste compilation wee, kom på bare £10 (sykelig billig) Endret 3. mars 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ikke glem at det blir LIVEstreaming den 19 April på www.underthesun.no Video and sound included Endret 6. mars 2008 av mihkku Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det var kule flyers! Og livestream og. Haha! Fett! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) damn seff 18 og 20 men jeg har faktisk kjøpt EOL DVD idag så da blir en hyggelig stund venligst ikke kommenter innlegget DJ Dark Endret 6. mars 2008 av Exentler Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 damn seff 18 og 20 men jeg har faktisk kjøpt EOL DVD idag så da blir en hyggelig stund venligst ikke kommenter innlegget DJ Dark Har også selv forhåndsbestilt den på CDJShop. har også lasta ned den, og skum-sett gjennom den hele. Ser virkelig bra ut, selv om den virker mer tilfeldig enn 04 konserten... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 04 konserten var rå da. 8 timer Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 04 konserten var rå da. 8 timer Den varte lenger enn det Men nå er det 04 DVDen jeg snakker om da. Sammenlikner jeg 04 med den nye, vinner helt klart 04. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå