Feh Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dukket opp enda en ny godbit i dag tidlig gitt Orkidea - Metaverse 1. Orkidea - Metaverse 2. Andy Moor & Orkidea - Year Zero 3. David West & Orkidea - God's Garden 4. Solarstone & Orkidea - Slowmotion 5. Orkidea - Stretching Time 6. Lowland & Orkidea - Masochrist 7. Way Out West - Killa (Orkidea vs. Dallas Superstars Remix) 8. Orkidea - Requem 9. Nightwish - Bye Bye Beautiful (Orkidea Remix) Hvis alle kunne laget (artist) album like bra som Orkidea og Ernesto vs. Bastian ville verden vært et bra sted tror jeg Ikke like sterkt dette som E vs. B sitt album, men er et par meget fengende låter på det albumet her og. God's Garden har vi jo hørt på ASOT allerede så det sier sitt om den. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Dukket opp enda en ny godbit i dag tidlig gitt Orkidea - Metaverse 1. Orkidea - Metaverse 2. Andy Moor & Orkidea - Year Zero 3. David West & Orkidea - God's Garden 4. Solarstone & Orkidea - Slowmotion 5. Orkidea - Stretching Time 6. Lowland & Orkidea - Masochrist 7. Way Out West - Killa (Orkidea vs. Dallas Superstars Remix) 8. Orkidea - Requem 9. Nightwish - Bye Bye Beautiful (Orkidea Remix) Hvis alle kunne laget (artist) album like bra som Orkidea og Ernesto vs. Bastian ville verden vært et bra sted tror jeg Ikke like sterkt dette som E vs. B sitt album, men er et par meget fengende låter på det albumet her og. God's Garden har vi jo hørt på ASOT allerede så det sier sitt om den. Ernesto vs. Bastian - Authenticity var et likbart og et godt produsert album, men jeg kan ikke si jeg ble fryktelig imponert av albumet. Metaverse derimot, niiice album. Har allerede hørt igjennom det 3 ganger nå. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Tune of the year! Ellers; Orkidea - Metaverse (Gareth Emery remix) Mike Foyle - Pandora Paul Miller - Galaxy Aly & Fila - Key Of Life Rafael Frost - Minimum Cold Blue - Red Cat Georgia - Ode To '99 Dobenbeck - Please Don`t Go (Shawn Mitiska Remix) Destination X - Dangerous (Gareth Emery Remix) Ben Jelen - Pulse (System 22 Remix) Akesson - Sunchaser (Ruben de Ronde Remix) Lost Witness vs. Sassot - Sin Mas Leon Bolier & Sied van Riel - With The Flame In The Pipe Her har vi musikk for resten av måneden Endret 23. februar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
MindB Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 TRANCE ENERGY LIVE http://true.nl/streams/dancetunes.pls Line Up: 22:00 - 23:00 Kyau and Albert 23:00 - 00:30 Ferry Corsten 00:30 - 02:00 Marco V 02:00 - 03:30 Marcel Woods 03:30 - 04:30 Ernesto vs. Bastian (dj-set) 04:30 - 06:00 Sander van Doorn 06:00 - 07:00 Mark Sherry Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ferry Corsten live @ Trance Energy 2008 Tracklist: 01. Ferry Corsten & Howard Jones - Into The Dark (Ferry Corsten Intro Dub Fix) 02. Seth Hutton feat. Judie Tzuke - Don't Look Behind You (Mike Shiver's Catching Sun Mix) 03. Georgia - Ode To '99 04. Majai - Phoria (Jorn van Deynhoven Remix) 05. Activa - Remember (Club Mix) 06. Alan M - Famicom (Original Mix) 07. Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix) 08. Breakfast - The Horizon 09. Lemon & Einar K - Anticipation 10. System F - Out Of The Blue (Full On Ferry Violin Edit) 11. ID 12. ID 13. Gouryella - Gouryella Dette må være et av de sykeste settene jeg har hørt på lang tid!!! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Dumt jeg bare fikk med meg siste tredjedelen. Endret 24. februar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kommer de til å legge ut alle settene fra TE på TMB o.l.? Late night alumni-empty streets (seamus haji & paul emmanuel remix) Denne er snasen Georgia - Ode To '99 og Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix) var kremsanger, det må sies. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kommer de til å legge ut alle settene fra TE på TMB o.l.?Antageligvis. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ernesto vs. Bastian, Kyau & Albert, Marcel Woods, Marco V og Ferry ligger på TMB. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Ben Gold - 10 - 4 (Onova Mix) Endret 25. februar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Minner på en ny episode av 'The Sound of Hardware' om en halvtime! Link Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 De norske gutta klarer det igjen! The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (The Blizzard Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Steve Forte Rio - A New Dawn (Extended Version) OMG! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jobba siste dagen på min nåværende jobb (butikkmedarbeider på Rimi!). P4 står alltid på i bakgrunnen, og kl. halv 8 begynner showet "Barnas beste" som spiller cheesy musikk, som Top 20 og High School Musical musikk. PLUTSELIG hørte jeg "Give me release... Witness me" og tenkte "OMFG, Delerium!" Det var Tiësto's remix jeg hørte (bare en radio versjon), og tenkte "Oi. Dette må være et tegn. En choon som sikkert aldri har blitt spilt på norsk kommersiell radio på min siste arbeidsdag!" "Du hørte Delerium med Silence her på barnas beste" hørte jeg rett etter sangen var slutt. "OMGNOOB" tenkte jeg "Det er jo Tiësto's ISOS Mix, lolz" Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Håper de ikke ser på det som bare barnemusikk da. Forresten, så spiller jeg på hwradio nå. Her Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jobba siste dagen på min nåværende jobb (butikkmedarbeider på Rimi!). P4 står alltid på i bakgrunnen, og kl. halv 8 begynner showet "Barnas beste" som spiller cheesy musikk, som Top 20 og High School Musical musikk. PLUTSELIG hørte jeg "Give me release... Witness me" og tenkte "OMFG, Delerium!" Det var Tiësto's remix jeg hørte (bare en radio versjon), og tenkte "Oi. Dette må være et tegn. En choon som sikkert aldri har blitt spilt på norsk kommersiell radio på min siste arbeidsdag!" "Du hørte Delerium med Silence her på barnas beste" hørte jeg rett etter sangen var slutt. "OMGNOOB" tenkte jeg "Det er jo Tiësto's ISOS Mix, lolz" hadde jeg aldri trodd Leon Bolier sine nye verk er konge, dessuten er det snart klart for Tiesto Release Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ...dessuten er det snart klart for Tiesto Release DVDA (eller DVD-audioen ~ lydsporet) er lekket på trancetraffic. Vil ikke høre gjennom det før jeg har fått ned DVDen though (Som vil være på 16gb!) Lenke til kommentar
W Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Martin Roth & Alex Bartlett - Off The World (Gareth Emery Remix) Tok sin tid, men endelig mulig å få tak i denne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Uff de valgte feil sang!! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mark Pledger Vs Matt Hardwick Feat. Melinda Gareh Fallen Tides (Original Mix) Fallen Tides (Radio Edit) Fallen Tides (12 Inch Dub) Fallen Tides (Simon Patterson Remix) Fallen Tides (Mat Zo Vocal Remix) P.H.A.T.T Shockwave (Original Mix) Shockwave (DJ Choose Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå