embark Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bare vent, en gang liker du og det til slutt. Før likte ikke jeg det heller, men så ble trancen kjedeligere, og jeg gikk til hva jeg vil kalle en bedre sjanger. Hvem gidder å høre musikk, hvor 90% av låtene bruker den samme lead'en? Fortsatt bedre enn trance. Det kan du vitterlig ikke mene? Hardstyle er jo den elektroniske musikkens ekvivalent til power metal. Jeg spår dens død i løpet av få år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg spår din død i løpet av få år. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg spår din død i løpet av få år. Du er virkelig en argumentasjonens mann, må jeg si. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Broren min liker saus! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg spår din død i løpet av få år. Du er virkelig en argumentasjonens mann, må jeg si. Disse ungdomene og deres "dunk-dunk"-musikk vet du. Det gjør noe med hjernen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Broren min liker saus! Jepp, og Audi er bedre enn BMW. Ganske tåpelig å diskutere hva som er best egentlig da det er opp til en hver enkelt å mene det han vil. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Disse ungdomene og deres "dunk-dunk"-musikk vet du. Det gjør noe med hjernen Har ikke noe i mot hardstyle, hører en del på det. Men klarer liksom ikke høre gjennom en hel CD (nyktern ), det blir på en måte for mye av det gode. Men tviler på at hardstyle-sjangeren klarer å etablere seg på samme måte som trance. Og ja, Audi er bedre enn BMW. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Conjure One - Tears from the moon (Tiesto Mix) <3 Gammel men god:P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men tviler på at hardstyle-sjangeren klarer å etablere seg på samme måte som trance. Det sier seg selv, men den er på vei oppover. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Håper det går nedover:P Lenke til kommentar
K-Lo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) A Moment of silence and "Spam" ...For de som ikke har fått det med seg allerede da... Trance to the people! Menno de Jong på Pi....(Storgt. 24) Lørdag 16. feb Happy times og vel møtt! =) Endret 4. februar 2008 av K-Lo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg sier fortsatt at det er for lenge Kim! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ben Gold feat. Senadee - Say The Words (Aly & Fila Remix) fra seneste ASOT. Aly & fila watter igjen opp med herlige saker Så forresten at tranceaddict.com (forumet) hadde en oppdatert liste på nye album slipp fremover. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ben Gold feat. Senadee - Say The Words (Aly & Fila Remix) fra seneste ASOT. Johan Ekman remixen er MYYYE bedre! Her er forsåvidt oversikten og. Endret 4. februar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Johan Ekman remixen er MYYYE bedre! Her er forsåvidt oversikten og. Hehe, jasså? Da får jeg prøve ut den da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Utrolig mye nydelig på Anjunabeats vol.5, må jeg si! Daniel Kandi - Make me believe Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Utrolig mye nydelig på Anjunabeats vol.5, må jeg si! Daniel Kandi - Make me believe Beste IMO: Adam Nickey - Never Gone (A&B Respray) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Utrolig mye nydelig på Anjunabeats vol.5, må jeg si! Daniel Kandi - Make me believe Beste IMO: Adam Nickey - Never Gone (A&B Respray) Den er utrolig bra, den også ja! Super8 ft Ben Lost - Needs to feel. En av de gamle favorittlåtene mine. Endret 5. februar 2008 av SupremeX Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ernesto vs. Bastian - Super Jupiter Gruppa kommer også med et album med den, En 2008 mix av Dark Side of the Moon og mange andre låter. Ute på High Contrast i Mars Endret 7. februar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Gruppa kommer også med et album med den, En 2008 mix av Dark Side of the Moon og mange andre låter. Ute på High Contrast i Mars ----- Temple One - Forever Searching (Orjan Nilsen Remix) Ikke brand new, men kunne ikke se at den er nevnt tidligere. Go' låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå