DanielvanSand Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ...helt til Sean Tyas remixer det. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ...helt til Sean Tyas remixer det. HAR han gjort det? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ...helt til Sean Tyas remixer det. HAR han gjort det? Spørsmålet er vil han gjøre det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vi er ikke alle imune mot det umusikalske sølet som er hardstyle. Det er da faen ikke søl! Åjoda. Bånnslammet i bøtta. Mora di er bånnslammet i bøtta. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vi er ikke alle imune mot det umusikalske sølet som er hardstyle. Det er da faen ikke søl! Åjoda. Bånnslammet i bøtta. Mora di er bånnslammet i bøtta. Det får så være. Det gjør ikke hardstyle noe bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare vent, en gang liker du og det til slutt. Før likte ikke jeg det heller, men så ble trancen kjedeligere, og jeg gikk til hva jeg vil kalle en bedre sjanger. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare vent, en gang liker du og det til slutt. Før likte ikke jeg det heller, men så ble trancen kjedeligere, og jeg gikk til hva jeg vil kalle en bedre sjanger. Hvem gidder å høre musikk, hvor 90% av låtene bruker den samme lead'en? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare vent, en gang liker du og det til slutt. Før likte ikke jeg det heller, men så ble trancen kjedeligere, og jeg gikk til hva jeg vil kalle en bedre sjanger. Hvem gidder å høre musikk, hvor 90% av låtene bruker den samme lead'en? Fortsatt bedre enn trance. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Bare vent, en gang liker du og det til slutt. Før likte ikke jeg det heller, men så ble trancen kjedeligere, og jeg gikk til hva jeg vil kalle en bedre sjanger. Hvem gidder å høre musikk, hvor 90% av låtene bruker den samme lead'en? Fortsatt bedre enn trance. Kan si hvertfall at standaren for breakdowns i hardstyle er bedre enn i trance... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fortsatt bedre enn trance. Kan si hvertfall at standaren for breakdowns i hardstyle er bedre enn i trance... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når ble dette en hardstyle vs trancetråd? Syntes da vitterlig at tråden het trancetråden, og ikke hardstyle vs trancetråden. Trance around the world 200 var et bra sett av above and beyond gutta må jeg si Noen nye album som er kommet i det siste som er verdt å få med seg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Mens vi er inne på nye album, noen eldre som er verdt å få med seg? Sånn som Nyana og Magik 2 (er det vel?)? Endret 30. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvis vi snakker Dj Tiësto her, så er vel egentlig alle Magik-albumene verdt å få med seg. I tillegg til Dj Tiësto - Live at Innercity '99... insane bra mix-album Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Snakker generelt trance, vurderte Anjunabeats Vol 1-5 eller no, og ISOS-serien til Tiësto Men blir grusomt mye, så vil egentlig ha de som blir vurdert som best Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ville hvertfall gått for Live at Innercity-albumet til Tiësto. Kan også si at Anjunabeats Vol. 1 er veldig bra! Lenke til kommentar
W Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Anjunabeats Worldwide 1. Ikke så veldig gammel (1 år eller noe sånt), men utrolig bra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Snakker om Anjunabeats vol 1-5, Mixed by Above & Beyond. Har bare tatt en kjapp titt på de, men liker musikken fra Anjunabeats generelt bra . Kommer ikke Markus Schulz med noe artig snart? Liker stilen hans og Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommer ikke Markus Schulz med noe artig snart? Liker stilen hans og Han har jo nettopp gitt ut Amsterdam 08, det er himmelsk Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Chokke: ISOS 1-3 er ELSK! Klarer aldri helt å bestemme meg om jeg liker 2'ern eller 3'ern best. Men absolutt, meget bra! Anjunabeats har vel også et godt rykte over seg. Har bare 2'ern, men den likte jeg ^^ ITWT 004 Johan Gielen er også noe man burde få meg seg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ITWT 004 Johan Gielen er også noe man burde få meg seg. Har har også gjort 012 som er konge. ITWT platene er generelt meget gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå