DJ_Dark Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Gledelig nyhet for alle dere som husker S.H.O.K.K. fra en tid tilbake: After nearly 4 years and many many emails and messages from the hardtrance community shokk will return to the scene in 2008! Teaming up with super talented French producer "DJ Space Raven" the shokk project goes back to where it comes from -> quality Trance-Hardtrance. A remix for DJ SHOG's "(Feel me) Through the Radio" is ready 2b released (www.djshog.de) and the new S.H.O.K.K. single is already in the pipe for Q1 2008. By visiting www.myspace.com/shokky you will be able to pre-listen all future singles and remixes. Thanks to all the people who supported shokk in the past and will do in the future! get shokked - again! OMG! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) 2008 ser bra ut for Tiësto hittil : __________________ Tiësto - Bright Morningstar (Andy Dugid Remix) [Magik Muzik] Tiësto - Ten Seconds Before Sunrise (First State Remix) [songbird] Tiësto - Driving To Heaven (Mat Zo Remix) [songbird?] Allure feat Juliet Thompson - Somewhere Inside Of Me [songbird] Allure feat Juliet Thompson - Somewhere Inside Of Me (Andy Duguid Remix) [songbird] Tiësto - Elements of Life: Remixed [Magik Muzik?] Endret 20. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei. Jeg liker trance som: Phasio - The Way Home og liknende.. Med litt melodier i.. Noen som kan ramse opp noen gode? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Phasio er antageligvis hans gamle alias. Her er en oversikt over låter i Phatzoo aliaset. Ferry Corsten (Feat. Howard Jones) Into The Dark (Ferry Fix) Into The Dark (Breakfast Remix) Into The Dark (Album Version) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Phasio er antageligvis hans gamle alias. Her er en oversikt over låter i Phatzoo aliaset. Men nå er disse under In Charge, som betyr at dem er ganske inspirert av electro / tech, og ikke fullt så melodiøse. Eldre hard house er vel det han leter etter. Ferry Corsten (Feat. Howard Jones)Into The Dark (Ferry Fix) Into The Dark (Breakfast Remix) Into The Dark (Album Version) Skuffende release. Kjedelig vocaler og ganske tam i lengden... Endret 21. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
MindB Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Markus Schulz featuring Andy Moor - Daydream (Coldharbour Remix) For en låt! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Markus Schulz featuring Andy Moor - Daydream (Coldharbour Remix) For en låt! Wow.. jeg visste jeg hadde hørt den, men jeg husket ikke navnet på den. Thank you Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Lemon & Einar K - Hold Me Now er en helt fantastisk låt! elsker den... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Lemon & Einar K - Hold Me Now er en helt fantastisk låt! elsker den... Helt enig. Utrolig bra fra de norske gutta! Gleder meg til et eventuellt album Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fått skikkelig dilla på Lost Witness - Love Again (Airbase Dub Mix) Megafet! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Mike Foyle presents Bolt - Pleasure To Your Ears (M6 Remix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Mike Foyle presents Bolt - Pleasure To Your Ears (M6 Remix) U gots it? Fått sykt dilla på Maor Levi's Shapes i det siste. Råeste basslinja liek evvor. Ellers er jeg lite oppdatert, which sucks. Må få kjøpt ekstern hdd før jeg kan begynne å stappe macbooken med musikk ... Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Mike Foyle presents Bolt - Pleasure To Your Ears (M6 Remix) U gots it? Nope. Sjekk ut Marcus Schossow's Tone Diary episode 016 for den, og en time med lignende musikk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Arctic Quest - Meltdown Arctic Quest - Meltdown (Tech Mix) . Spesiellt Tech mixen! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=VKumdYscdP0 ID LÅT???? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=VKumdYscdP0 ID LÅT???? ID kvinne Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=VKumdYscdP0 ID LÅT???? ATB - Ecstasy Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja faen, hadde glemt av den låta der gitt. Takk Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Kein problem mister. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 John O'Callaghan feat Audrey Gallagher - Big Sky Holy Shit!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå