DanielvanSand Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jaja, da var djforum.no/djz.no nede for telling for de av folkene her inne som hang der. R.I.P "I mellomtiden kan dere besøke oss på IRC: irc://irc.homlien.no:6667/DJForum.no" Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Han som eier domenene gir blanke faen og de som hosta sia har kasta dem ut... Er en som snakker om å ta det over, så gjenstår bare å se hva han får til. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 djforum.no skal oppgraderes. Vi ble kastet ut pga mye trafikk (spam). Men siden er oppe igjen innen mandag Lenke til kommentar
Qbat Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I'm working on DJForum.no Skal sette av helgen for å jobbe med å få opp DJForum.no Sorry folkens , men dette var noe vi ikke hadde kontroll på eller kunne gjøre noe med. Jobber så fort vi kan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det bør du Qbat! Synd det ikke ble noe av Feel the Music da.. Lenke til kommentar
Qbat Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det bør du Qbat! Synd det ikke ble noe av Feel the Music da.. Ja det var virkelig synd. Så virkelig frem til en festfylt aften I Asker... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Samme her. Ikke ofte jeg ser det gitt. Aldri faktisk når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jesselyn - Tank Jesselyn - Celestine Richard Durand - Ledged Up (Original Mix) Richard Durand - Ledged Up (Raw and Hard Mix) Endret 12. januar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jesselyn - Celestine Typisk Jesselyn! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jesselyn - TankJesselyn - Celestine Richard Durand - Ledged Up (Original Mix) Richard Durand - Ledged Up (Raw and Hard Mix) Tjooons! Endret 12. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 www.neradio.se Ypperlig radio med veldig bra tecno og trance. Har lastet ned screamer et radio program som kan ta opp. Så jeg lar denne stå på når jeg sover/er på skolen, Så når jeg kommer hjem har jeg 200+ bra techno/trance sanger=) Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) www.neradio.se Ypperlig radio med veldig bra tecno og trance. Har lastet ned screamer et radio program som kan ta opp. Så jeg lar denne stå på når jeg sover/er på skolen, Så når jeg kommer hjem har jeg 200+ bra techno/trance sanger=) :!: Mye bra "techno" og "trance"! Endret 13. januar 2008 av magio Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Above&Beyond - Air for Life syntes jeg er en veldig fin trance-låt. Og en sang som heter "Running Water", husker ikke av hvem den er av. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mark Pledger & Matt Hardwick - Fallen Tides (Matt Zo Vocal Mix) Steike for en behagelig låt, og nydelig vokal! Er på trance around the world 198! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Above&Beyond - Air for Life syntes jeg er en veldig fin trance-låt. Og en sang som heter "Running Water", husker ikke av hvem den er av. DJ Shog - Running Water sikkert... "It's like hooooooooot, runniiing wateeer." Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Above&Beyond - Air for Life syntes jeg er en veldig fin trance-låt. Og en sang som heter "Running Water", husker ikke av hvem den er av. DJ Shog - Running Water sikkert... "It's like hooooooooot, runniiing wateeer." Say CHEEEESE Supuer - Minerva Supuer - Minerva (Estiva Remix) :love: Endret 14. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sean Tyas - Candida (Terk Dawn remix) Noe av det bedre jeg har hørt fra den kanten. (Tyas, altså) Noen som har link til en sample av Fallen Tides? (fant kun youtube kvalitet) Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lemon & Einar K - Anticipation (Original Mix) Lemon & Einar K - Hold Me Now (Original Mix) Ute! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lemon & Einar K - Anticipation (Original Mix)Lemon & Einar K - Hold Me Now (Original Mix) Ute! Omfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå