Metaby Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og britney spears!:S www.myspace.com/tiesto Lenke til kommentar
W Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Og britney spears!:S www.myspace.com/tiesto Jepp, og før vi begynner å syte over at det er så teit osv, bør det vel nevnes at Oakenfold og Paul Van Dyk har gjort det samme. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sean Tyas har remixet ACDC Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sean Tyas har remixet ACDC Det MÅ jo være bra :!: Bare å vise frem til disse rockfrelste tullingene man finner under steiner. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ACDC - Thunderstruck (Sean Tyas Remix) Fuck yeah! Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og britney spears!:S www.myspace.com/tiesto Jepp, og før vi begynner å syte over at det er så teit osv, bør det vel nevnes at Oakenfold og Paul Van Dyk har gjort det samme. For ikke å nevne Above & Beyond. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gabriel & Dresden også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trance og hardstyle går visst i samme retning Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trance og hardstyle går visst i samme retning Kommers bæsj? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trance og hardstyle går visst i samme retning Kommers bæsj? Mye det ja. Lenke til kommentar
W Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sean Tyas har remixet ACDC Det MÅ jo være bra :!: Bare å vise frem til disse rockfrelste tullingene man finner under steiner. ACDC - Thunderstruck (Sean Tyas Remix) Fuck yeah! Den er faktisk ganske så kul. Tok helt av da han spilte den på pi, alle sang med Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan holder dere øye med hendelser på Pi? har virkelig lyst til å se gode DJ'er live, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den er faktisk ganske så kul. Tok helt av da han spilte den på pi, alle sang med Unntatt noen som ristet på hodet, blandt annet meg og en kompis. Lenke til kommentar
W Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den er faktisk ganske så kul. Tok helt av da han spilte den på pi, alle sang med Unntatt noen som ristet på hodet, blandt annet meg og en kompis. Hah, kjedelige dere er da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hørtes jo ut som hardcore techno-polka Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den er faktisk ganske så kul. Tok helt av da han spilte den på pi, alle sang med Unntatt noen som ristet på hodet, blandt annet meg og en kompis. Hah, kjedelige dere er da Den var jo ikke bra! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er glad i trance, men har litt problemer med noen av inndelingene. Skiller såklart trance fra dance, men lengre enn det kommer jeg ikke. Satt med iTunes på shuffle nå og fikk på en tøff sak: Thallaxia står som tittel, og så sto det Nexus og trance planet som artist. Og jeg lurer på om dere har noe liknende. Likte spesielt hvordan den roet seg ned litt etter 2:35.. Endret 9. januar 2008 av Zythius Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se filmen hos Youtube Denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå