mihkku Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg er spent på hvordan Deadrat6 og Deadmau5 blir i Oslo, blir det en fight eller blir det peace and love. haha HÆ NÅR? Eneste jeg vet om er 19. April (?) og er det ikke noe 2. April også? 4 April Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Svin som legger den til 4 april Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg er spent på hvordan Deadrat6 og Deadmau5 blir i Oslo, blir det en fight eller blir det peace and love. haha HÆ NÅR? Eneste jeg vet om er 19. April (?) og er det ikke noe 2. April også? 4 April Da er jeg der!.... ...nei vent. Fuckings aldersgrense Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg er spent på hvordan Deadrat6 og Deadmau5 blir i Oslo, blir det en fight eller blir det peace and love. haha HÆ NÅR? Eneste jeg vet om er 19. April (?) og er det ikke noe 2. April også? 4 April Da er jeg der!.... ...nei vent. Fuckings aldersgrense K9z! Det er 18 år (eventuelt 19) ikke sant? Og hvordan er det med billetter da? Vanskelig å få tak i eller har jeg god tid på meg? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Nvm, fant yearmixen på crystalclouds.. Endret 5. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 K9z! Det er 18 år (eventuelt 19) ikke sant? Og hvordan er det med billetter da? Vanskelig å få tak i eller har jeg god tid på meg? Hadde det vært 17 f.eks, hadde jeg gjerne betalt mer en tusenlappen for å se Deadmau5 og Marcus på samme scene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Det er 20 ID på det eventet 4 april Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 ...jaja. Nå kan jeg le av Knut (chokke) og Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Det er 20 ID på det eventet 4 april ...jaja. Nå kan jeg le av Knut (chokke) og FY F* 18 på det som er 19. da? Elller så bare... BLÆH! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 18 ID på det som er den 19 april ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 18 ID på det som er den 19 april ja Yeey. Take that Dalh! Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Over til en annen choon!Leon Bolier - Ocean Drive Boulevard! Se filmen hos Youtube Mye bedre enn det siste han har laget. Semi-techy låt med en fet melodi endelig litt musikk med melodi.. alt for lite av det no til dags.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Sean Tyas & Simon Patterson - One More Bulldozer Out (Paul Miller Mix) Og noe litt morsomt jeg fant. Basshunter har laget ny vokal, på engelsk til Boten Anna for å lansere den i Storbritannia Alt er likt bare at vokalen er nå på engelsk, og teksten er en annen. Den engelske tittelen er "NowYou're Gone". Og enda teitere er at selveste Fonzerelli har remixa'n Fy faen for noe drit altså... Endret 6. januar 2008 av Feh Lenke til kommentar
W Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Haha, synes det er artig at fonzerelli har remixa den låta! Hadde nok blitt bedre om han ikke hadde tatt med vokalen.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde vært bedre om han ikke hadde nedverdiget seg selv til å remixen den dritten der i det hele tatt. Lenke til kommentar
W Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Samme hva han lager en remix av, så lenge resultatet blir bra. Fonzerelli har en tendens til å lage gull av gråstein, så skjønner godt at han prøvde seg på denne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Aylar er med på den nye videoen Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Noen som skjenner igjen denne melodien? (Nei, er ingen Anime fan) Se filmen hos Youtube Fy fy, First State! Endret 7. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Og noe litt morsomt jeg fant. Basshunter har laget ny vokal, på engelsk til Boten Anna for å lansere den i Storbritannia Alt er likt bare at vokalen er nå på engelsk, og teksten er en annen. Den engelske tittelen er "NowYou're Gone". Og enda teitere er at selveste Fonzerelli har remixa'n Fy faen for noe drit altså... ÆSJ!!! Og Tiësto har remixa Justin Timberlake!? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Han remixa Justin Timberlake - "Lovestoned" en god stund siden, ja. Endret 7. januar 2008 av MindB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå