E-wok Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er veldig fan av god gammaldags progressive trance med gode melodier. Hvilket program kan jeg bruke for å finne mest mulig av den stilen og laste de ned? Masse nedlastningsprogram rundtom, men det er jo knapt noe som helst av trance der. www.beatport.com Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er veldig fan av god gammaldags progressive trance med gode melodier. Hvilket program kan jeg bruke for å finne mest mulig av den stilen og laste de ned? Masse nedlastningsprogram rundtom, men det er jo knapt noe som helst av trance der. www.beatport.com Takk for tipset, men eg vil helst ikkje betala Lenke til kommentar
boggyprod Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Showtek - Fuck the system Showtek - No Harder Showtek - Colours of harder style Dette er techno på sitt aller beste Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Alan-M - Famicom Alan-M - Famicom (Temple 1 Remix) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Showtek - Fuck the systemShowtek - No Harder Showtek - Colours of harder style Dette er techno på sitt aller beste Vel... Bare bra at denne tråden omhandler trance da. Lenke til kommentar
boggyprod Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Mario Lopez - Sound of the city Chemistry - Heartbeats jepp chokke, er det. men hører på annen musikk jeg oxo da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, så hvorfor poste alt annet enn trance da når den omhandler trance? Var det egentlig bare meg som nyter yearmix 2007? :O . Er jo helt etter min smak Lenke til kommentar
boggyprod Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, så hvorfor poste alt annet enn trance da når den omhandler trance? Var det egentlig bare meg som nyter yearmix 2007? :O . Er jo helt etter min smak Føler egentlig at selve trance sjanger er rimelig spredd, så føler ikke at jeg har posta no shit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Trance er en variabel sjanger, men når du trår utenfor så har du bomma. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Du bomma også med å kalle Showtek techno, så det er bare fail hele veien.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Du bomma også med å kalle Showtek techno, så det er bare fail hele veien.. Gi nå gutten credz for at han kom ut av skapet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Alan-M - Famicom (Temple 1 Remix) Fantastisk, rett og slett herlig uplifting Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Posten min kom litt langt bak her so eg prøve igjen. Beste nedlastningsprogram for trance og techno? Gratis altså, har ingen planer om å betale for filene ihvertfall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Beste utvalget av gratis mp3 finner du på dance-industries.com Lenke til kommentar
W Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Showtek - Fuck the systemShowtek - No Harder Showtek - Colours of harder style Dette er techno på sitt aller beste Hardstyle kalles det. Vi har en egen tråd for slik musikk Skalle: Hvorfor ikke betale? Anbefaler deg å lese reglene for forumet. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Skalle: Hvorfor ikke betale? Anbefaler deg å lese reglene for forumet. Fordi jeg vil ha så masse og det finnes så mye at jeg vil ikke betale før jeg hører det. Med regler mener du at det ikke er lov å prate eller anbefale program som f.eks. Limewire, Bearshare, DC++ osv? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Det er utrolig at du klarte å registrere deg uten å vite hva som er lov her. Det er tross alt påkrevd å svare rett på tre spm. angående reglene når man registrerer seg her. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Skalle: Hvorfor ikke betale? Anbefaler deg å lese reglene for forumet. Fordi jeg vil ha så masse og det finnes så mye at jeg vil ikke betale før jeg hører det. Med regler mener du at det ikke er lov å prate eller anbefale program som f.eks. Limewire, Bearshare, DC++ osv? Du finner samples av sangene på eksempelvis; Beatport, Trackitdown og Audiojelly. Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Frase Rework) Elles De Graaf feat. Greg Murray – Circles of Why (Robert gitelman remix) Adrian Ivan - Before Sunset (Christian Fuentes Remix) Mike Shiver & Elevation - Hurricane (Mike Shiver remix) Forresten, noen tips om gode uplifting trance album? Samme om det er av nyere eller eldre dato Må nesten legge til en sang: Everwake - Twilight Rising (Firestorm remix). Herlige saker Endret 15. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Fordi jeg vil ha så masse og det finnes så mye at jeg vil ikke betale før jeg hører det. Hør på samples da. F.eks. Track it down, Beatport eller Juno Download. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Må nesten legge til en sang: Everwake - Twilight Rising (Firestorm remix). Herlige saker Qursion remixen er en av mine top 5 dette året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå