WonderBjarne Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Velkommen etter! Hahaha, men ja, den er fet! Hehe..Vet at den ikke akkurat er ny... Har visst om den en stund, men har bare ikke hørt den før nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hør på Corsten Countdown du Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hør på Tone Diary med Marcus Schössow du Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, burde prøve å få med meg litt flere av de showene, men jeg kommer som regel på det når det er for sent. ASOT har jeg liksom hørt på en del ganger, så da husker jeg også på når det går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Alarm på mobilen er en fin bil. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hehe, ja jeg får vel kanskje begynne med det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 *smart* Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Ser de fleste her tar musikken rett fra DI.fm, noe som jeg forøvrig gjør selv, men prøv gjerne progressive kanalen! Litt mer melodiøs trance med mer variert rytme. Nå er jeg sær i musikkveien, men jeg er nå selv på vei mer og mer over mot progressive. Med mindre de går noe Matt Darey, Anjunabeats (som forøvrig er mer progressive enn trance), Marcus Schultz eller Armin da. Selv om Armin har tapt seg i det siste. Men det pleier jo å være slik rett før han fyrer på kanonene med yearmix'en. Det er forøvrig også en norsk kar som sender på progressive annahver (eller mer sjelden) på progressive samtidig med armin. For min del velger jeg faktisk bort armin de gangene. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Fy fanken den yearmix'n var døllere enn byen Dull i Skotland. Har det ærlig talt ikke vært annet enn intetsigende Vocal-trance hele året? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) edit:nvm Endret 14. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke glem å tune inn på AH.FM på Mandag kl 18.00 for Under The Sun Sessions Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Fy fanken den yearmix'n var døllere enn byen Dull i Skotland.Har det ærlig talt ikke vært annet enn intetsigende Vocal-trance hele året? Det som jeg hadde håpet med denne yearmixen er å plukke opp de feteste sangene fra skiva og så skaffe fullversjonene. Ikke mye som virka så fett der, men var noen feite sanger. Skjønner meg ikke på armin som valgte en dub mix av Till The Sky Falls down på yearmix OG universal religion. *sukke* Om jeg gidder/orker skal jeg skrive ned de sangene fra yearmix'en her som var fete..får se om det blir mange Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Fy fanken den yearmix'n var døllere enn byen Dull i Skotland.Har det ærlig talt ikke vært annet enn intetsigende Vocal-trance hele året? Det som jeg hadde håpet med denne yearmixen er å plukke opp de feteste sangene fra skiva og så skaffe fullversjonene. Ikke mye som virka så fett der, men var noen feite sanger. Skjønner meg ikke på armin som valgte en dub mix av Till The Sky Falls down på yearmix OG universal religion. *sukke* Om jeg gidder/orker skal jeg skrive ned de sangene fra yearmix'en her som var fete..får se om det blir mange Bare finn en track list av dingsen og marker de du liker med fet skrift Og dubmixen av Till the Sky Falls Down er jo digg da Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) CD 1/2 ░░░░ ░░ ░░ 1) Intro - The Seven Deadly Sins And The Seven 2:54 ░░ ░░ Heavenly Virtues ░░ ░░ 2) Deadmau5 - Faxing Berlin 2:15 ░░ ░░ 3) Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies 0:57 ░░ ░░ (Retrobyte's Classic Electrobounce Mix) ░░ ░░ 4) Marscruiser Featuring Kendra Foster - Not Alone 1:28 ░░ ░░ Tonight (Blake Jarrell Club Mix) ░░ ░░ 5) Michael Cassette - David 0:45 ░░ ░░ 6) Jose Amnesia Feat. Jennifer Rene - Invincible 0:59 ░░ ░░ (Sied Van Riel Remix) ░░ ░░ 7) Dash Berlin - The Sky Falls Down (Dub Mix) 1:14 ░░ ░░ 8) Jose Amnesia Feat. Jennifer Rene - Wouldn't Change 0:44 ░░ ░░ A Thing ░░ ░░ 9) Armin Van Buuren - The Sound Of Goodbye (Simon & 1:06 ░░ ░░ Shaker Mix) ░░ ░░ 10) Sunlounger - Another Day On The Terrace 0:45 ░░ ░░ 11) First State Vs. Anita Kelsey - Falling 1:58 ░░ ░░ 12) Jonas Steur Feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces 1:13 ░░ ░░ 13) Kirsty Hawkshaw Meets Tenishia - Reasons To 1:27 ░░ ░░ Forgive (The Blizzard Remix) ░░ ░░ 14) Envio - For You (The Blizzard Remix) 0:30 ░░ ░░ 15) Headstrong Ft. Tiff Lacey - The Truth (David West 0:58 ░░ ░░ Progressive Mix) ░░ ░░ 16) Marcus Sch÷ssow - Mr. White 1:20 ░░ ░░ 17) Roland Klinkenberg - Mexico Can Wait 0:58 ░░ ░░ 18) Super8 & Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix) 1:27 ░░ ░░ 19) Chris Lake Feat. Emma Hewitt - Carry Me Away 1:42 ░░ ░░ 20) Dubfire - Roadkill (Edx's Acapulco At Night Remix) 1:12 ░░ ░░ 21) Julian Jeweil - Air ConditionnÚ 0:58 ░░ ░░ 22) Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix) 0:50 ░░ ░░ 23) The Blizzard - Kalopsia 1:12 ░░ ░░ 24) Markus Schulz Vs. Chakra - I Am 2:09 ░░ ░░ 25) Markus Schulz Feat. Departure - Cause You Know 1:12 ░░ ░░ (Nic Chagall Remix) ░░ ░░ 26) Mungo - Summer Blush 1:53 ░░ ░░ 27) Maor Levi - Shapes (Oliver Smith Remix) 0:57 ░░ ░░ 28) Super8 & Tab - Suru 0:57 ░░ ░░ 29) Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle Neverending 1:11 ░░ ░░ Story Mix) ░░ ░░ 30) Maor Levi - Reflect 1:26 ░░ ░░ 31) Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Rmx) 1:39 ░░ ░░ 32) Mike Foyle - Firefly 1:24 ░░ ░░ 33) Evbointh - One Wish (Daniel Kandi & Mark Andrez 1:39 ░░ ░░ Remix) ░░ ░░ 34) Deadmau5 - Arguru 1:11 ░░ ░░ 35) Yanou Feat. Liz - King Of My Castle (Sander Van 1:24 ░░ ░░ Doorn Vocal Mix) ░░ ░░ 36) Nic Chagall - What You Need (Nic Chagall's Hard 0:50 ░░ ░░ Dub) ░░ ░░ 37) Filo And Peri Feat. Eric Lumiere - Anthem 1:25 ░░ ░░ 38) Purple Mood - One Night In Tokyo (Dj Shah's 1:24 ░░ ░░ Savannah Remix) ░░ ░░ 39) Breakfast - The Horizon 1:11 ░░ ░░ 40) The Thrillseekers Feat. Aruna - Waiting Here For 2:07 ░░ ░░ You ░░ ░░ 41) Markus Schulz Vs. Andy Moor - Daydream 1:10 ░░ ░░ 42) Marc Marberg With Kyau & Albert - Megashira 1:11 ░░ ░░ 43) Shawn Mitiska & Jaren - Silently (Topher Jones 1:17 ░░ ░░ Remix) ░░ ░░ 44) Cosmic Gate Featuring Denise Rivera - Body Of 0:57 ░░ ░░ Conflict ░░ ░░ 45) Breakfast - The Sunlight 2:07 ░░ ░░ 46) Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery 1:53 ░░ ░░ Remix) ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ CD 2/2 ░░ ░░ ░░ ░░ 1) Michael Dow - Ascent 1:39 ░░ ░░ 2) Armin Van Buuren - Rush Hour 2:10 ░░ ░░ 3) Kyau & Albert - Always A Fool 0:57 ░░ ░░ 4) Above & Beyond - Home (Above & Beyond Club Mix) 1:54 ░░ ░░ 5) John O'callaghan Feat. Audrey Gallagher - Big Sky 2:12 ░░ ░░ (Agnelli & Nelson Remix) ░░ ░░ 6) Above & Beyond Presents Tranquility Base - Oceanic 1:30 ░░ ░░ 7) Sean Tyas Pres. Logistic - One More Night Out 1:52 ░░ ░░ 8) Simon Patterson - Bulldozer 1:13 ░░ ░░ 9) W&W - Mustang 1:09 ░░ ░░ 10) Bedrock - Heaven Scent (Greg Downey Remix) 0:56 ░░ ░░ 11) Above & Beyond Presents Tranquility Base - Buzz 1:10 ░░ ░░ 12) Dogzilla - Frozen 1:16 ░░ ░░ 13) Markus Schulz - Fly To Colors (Dj Genix Remix) 1:24 ░░ ░░ 14) Duderstadt And Anita Kelsey - Smile (Duende Dub 0:41 ░░ ░░ Mix) ░░ ░░ 15) Conrad S. - Apologies 1:10 ░░ ░░ 16) Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix) 1:37 ░░ ░░ 17) Dj Shah Feat. Adrina Thorpe - Who Will Find Me 2:19 ░░ ░░ 18) Peter Martijn Wijnia Presents Majesta - Not The 0:56 ░░ ░░ End ░░ ░░ 19) Cerf, Mitiska & Jaren - Saved Again (3Rd Moon Dub 2:40 ░░ ░░ Mix) ░░ ░░ 20) Fkn Feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix) 1:51 ░░ ░░ 21) Deems - Tears Of Hope (Aly & Fila Remix) 1:38 ░░ ░░ 22) Bissen - Quicksand (Joint Operations Centre Remix) 0:57 ░░ ░░ 23) Meck Ft. Dino - Feels Like Home (Marco V Remix) 2:09 ░░ ░░ 24) Cold Blue & Del Mar - 11 Days (Sebastian Brandt 1:23 ░░ ░░ Rework) ░░ ░░ 25) Dave 202 - Louvre 1:24 ░░ ░░ 26) M6 - Destination 6 1:09 ░░ ░░ 27) Aly & Fila Vs. Fkn Feat. Jahala - How Long? 2:33 ░░ ░░ 28) Armin Van Buuren Vs. Rank 1 - This World Is 1:31 ░░ ░░ Watching Me (Feat. Kush) (Cosmic Gate Remix) ░░ ░░ 29) TiÙsto Ft. Christian Burns - In The Dark (Trance 2:05 ░░ ░░ Version) ░░ ░░ 30) 4 Strings - Catch A Fall 1:37 ░░ ░░ 31) Nenes & Pascal Feliz - Platinum (Tech Mix) 1:43 ░░ ░░ 32) Onova - Platitude 1:18 ░░ ░░ 33) Ronski Speed Ft. Sir Adrian - The Space 1:45 ░░ ░░ Perspective ░░ ░░ 34) The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep 1:51 ░░ ░░ (John O'callaghan Remix) ░░ ░░ 35) Talla 2Xlc Feat. Naama Hillman - No In Between 1:51 ░░ ░░ (John O'callaghan Remix) ░░ ░░ 36) Lost Witness Vs. Sassot - Whatever (Aly & Fila 1:52 ░░ ░░ Remix) ░░ ░░ 37) Mojado - Kaktus 1:09 ░░ ░░ 38) Sander Van Doorn - Riff 0:54 ░░ ░░ 39) Outro - Back To Where The Skyline Awaits You 1:01 ░░ Endret 14. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hadde ikke hatt noe imot og hatt enkeltsangene nei . Selv om jeg har et par av dem. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Skjønner meg ikke på armin som valgte en dub mix av Till The Sky Falls down på yearmix OG universal religion. *sukke* Vocal mixen er jo helt forferdelig! Men det er bare min mening da... Endret 14. desember 2007 av MindB Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Skjønner meg ikke på armin som valgte en dub mix av Till The Sky Falls down på yearmix OG universal religion. *sukke* Vocal mixen er jo helt forferdelig! Men det er bare min mening da... Enig. Vocalen gjør den cheesy Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Fy fanken den yearmix'n var døllere enn byen Dull i Skotland.Har det ærlig talt ikke vært annet enn intetsigende Vocal-trance hele året? Hvis du mener yearmix'en er døll (noe jeg til en viss grad kan skjønne om du liker litt hardere greier) så test for all del mer progressive. Som sagt sjekk når DI.fm sender anjunabeats! Råker du på rette anjunabeatsen så er det meget bra greier. Ellers kan du se om du kommer over en av mixene til thomas sagstad and friends (han norske på progressive jeg snakket om) Det er noe HELT annet enn cheesy vocal på trance kanalen. Ikke at dette er noe fasitsvar på "god musikk", ettersom det er meget subjektivt. Men det er i det minste musikk me sjel. Det er mer enn en kan si om det aller meste av dagens rap og annet utyske laget med TOTAL forakt for sjel. Sjekk bare hva de "jævla hotte nordmennene i stargate" produserer. At noen i det hele tatt kan finne på å si at det er en ære å være fra samme land som to produsenter som lager musikk for mobiltelefoner med faen så flat lyd er for meg en gåte! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Yearmixen var behagelig syntes nå jeg Noen som vet om sundriver har blitt signet av noen enda? Sannelig på tide, låta feel er sinnsyk! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er veldig fan av god gammaldags progressive trance med gode melodier. Hvilket program kan jeg bruke for å finne mest mulig av den stilen og laste de ned? Masse nedlastningsprogram rundtom, men det er jo knapt noe som helst av trance der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå