Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får du et slag fra både meg og Dalh vil jeg tro!

 

...og DJen :!:

Åh :( .

Uansett, er med på å banke fjortisskids.

 

Åååh, går jo glipp av Tiësto idag og...

 

Hvordan ser det ut med tanke på div. andre DJ'er til Norge neste år da? :)

(Rent bortifra at jeg skal nyte Sunblock, Benny Benassi og DJ Sammy på Russefeber :wee: )

Lenke til kommentar
Under the sun har visst lisa lashes, sean tyas med fler 19 april.

 

Var snakk om no aly and fila også, men har ikke hørt noe mer om når de blir.

Hadde vært sinnsykt fett om de kom, konge musikk. 19 april er det armin only, så kan ikke være 2 steder samtidig ;)

Armin Only, hvor vil den finne sted? Norge? Eller et sted kalt Jaarbeurs etter kjapp googling?

Isåfall blri det noe i Norge for min del.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Må si Tiësto skuffa en del i går... Helt greit sett forsåvidt, men han spilte bare i ca. 2 timer! Og med den billettprisen må jeg si at jeg føler meg lurt. :roll:

 

De som går glipp av Tiësto i dag, går ikke glipp av noe, så don't worry ;)

Helt riktig.

 

Og hva kostet billetten?

Lenke til kommentar

Gutter og jenter, dere må fatte at å arrangere i Norge med tøffelfolk blir dyrt.

Hadde vi som arrangør vist at vi klarte å nå målene våres så hadde billettene vært billigere, men slik er det ikke.

Når det gjelder Ballroom så er Tiesto svært dyr, Ballroom er dyrt å leie og en rekke solide utgifter kommer i tillegg.

Så det er svært lite man kan tjene på å kjøre noe der hvis billetten skal være billig.

 

Ja 370 for Armin er billig, men så det en del flere mennesker og du glemmet at fly + opphold kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Gutter og jenter, dere må fatte at å arrangere i Norge med tøffelfolk blir dyrt.

Hadde vi som arrangør vist at vi klarte å nå målene våres så hadde billettene vært billigere, men slik er det ikke.

Når det gjelder Ballroom så er Tiesto svært dyr, Ballroom er dyrt å leie og en rekke solide utgifter kommer i tillegg.

Så det er svært lite man kan tjene på å kjøre noe der hvis billetten skal være billig.

 

Ja 370 for Armin er billig, men så det en del flere mennesker og du glemmet at fly + opphold kommer i tillegg.

Skjønner at både Tiësto og Ballroom koster å leie, men jeg tviler på at Tiësto får betalt per time, så hvorfor kunne han ikke spille litt lenger...? Alle som var der hadde jo forventet at han skulle spille mye mer enn det han gjorde. Det stod jo til og med at han skulle på kl 23, men jeg mener å huske at han ikke kom på før 23:30 (ca.).

Endret av WonderBjarne
Lenke til kommentar

Ja det må gudene vite hvorfor han ikke spilte lengere.

Husk at det er et bra triks å få mest mulig til å komme tidligere ;)

Brukes flere steder, men i denne sammenheng så er man kanskje mer bevist på det en ellers.

Hvis du er på Sensation så får du jo dette slengt i trynet ofte at showet begynner kl 23, men så drøyer de det til halv 12.

Lenke til kommentar
Ja det må gudene vite hvorfor han ikke spilte lengere.

Husk at det er et bra triks å få mest mulig til å komme tidligere ;)

Brukes flere steder, men i denne sammenheng så er man kanskje mer bevist på det en ellers.

Hvis du er på Sensation så får du jo dette slengt i trynet ofte at showet begynner kl 23, men så drøyer de det til halv 12.

Hehe.. Joda, jeg kjenner til det trikset fra Sensation.

 

Jaja. Får håpe Tiësto spiller litt lenger neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...