MindB Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvor ligger Jaarbeurs iforhold til amsterdam? Jaarbeurs er hallen, Utrecht er byen. Det enkleste er nok å benytte seg av kollektivtransport (tog)..det er flittige togavganger fra sentralbanestasjonen i Amsterdam til Utrecht. Reisetiden er på cirka 30 minutter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm takk, skal ikke se om jeg klarer å lure dama med på dette (kjenner ingen andre trancefolk å dra med :-/ ) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Nish - Blue Sunshine (Sean Tyas Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Digger den line-upen der! Vil så sykt dra, men pengene nekter meg! Endret 5. desember 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 U2 goes trance. Kan jo bli spennende, men tror nok det vil bli en plate full av ost... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Blir nok mye ost der ja! Fin kommentar: "Trance is the kind of music that puts smiles on peoples faces. It’s designed to make people feel great and forget about the trouble that they may face every day." Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) U2 goes trance. Kan jo bli spennende, men tror nok det vil bli en plate full av ost... Klassisk overdrivelse fra VG. "Det er litt innflytelse fra trance, sier sangeren i et intervju" betyr sikkert bare en trommemaskin i bakgrunnen, noe lignende det Kent driver med. Endret 6. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Sander van Doorn's debutalbum kommer rundt tredje mars 2008! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Yay. Da kommer begge mine favoritt tech-producere (Richard Durand og Sander van Doorn) ut med album neste år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Reklame: Feel the Music på Club 3 i Asker (hjemstedet mitt): 11. januar braker det løs på Club 3 med et av Asker's største parties! Med store mengder lyd & lys, rigger vi opp et heftig party du sent vil glemme! Hvor: Club 3 Asker Når: 11 Januar 2008, 21:00-02:00 ID: 16 år CC: 100 NOK http://djforum.no/feel-the-music-asker-clu...-08-t12041.html Lineup! Robert Jakobsen Etter flere opptredener i Oslo, Trondheim, Nord Norge og ikke minst gjennom sitt eget show på Radio Bø (Danceparty) har norske klubbere blitt godt kjent med hans stil. Dirty Rob perfeksjonerer alt, leverer med originalt låtvalg, rå mixing og et engasjement på scenen, som du må lete lenge etter. Dirty Rob gjester Feel The Music 11.januar og spiller garantert house som det svinger av. Magnus Lauritzen Magnus Lauritzen begynte som Dj i år 2004. Mange beskriver hans stil og måte å mixe på som spesiell. Magnus blander alt av dirty, groovy, funky tech-house og tech-trance, her får du det meste. Siden 2006 tok karrieren hans av, med spillejobber med Laidback Luke, Ron van den Beuken og Sander van Doorn. Northern Lights, hans eget konsept hjemme i lofoten, har blitt en stor suksess i nord og hjulpet han mye på vei. 2008 ser ut til å bli et bra år for vikingen fra nord. DJ W1z DJ w1z har mixet musikk siden 2003.Han har Spilt på privatfester, Northern Lights third edition, Sensation North Vol.1 og clubweekender. DJ w1z skaper en god clubb stemmning og leverer med en energisk holdning. 11.januar åpner han Feel The Music og leverer denne kvelden god house musikk som garantert vil få dancegulvet til å ta av. Frozen Moments Frozen Moments ble til i 2006, da DJ Chris de Vries og eXtenso slo seg sammen for å skape et nytt prosjekt i den norske scenen for elektronisk musikk. I dag, to år senere, har de signert låter til flere plateselskaper i UK og mottatt massiv støtte fra noen av de største navnene i industrien. 2008 ligger an til å bli deres mest spennende år hittil med en lang rekke planlagte utgivelser og opptredner. Det er tøff, energisk og oppløftende hardtrance som har blitt deres varemerke, og det er nettopp dette de kommer til å slippe som en bombe over dansegulvet på Feel the Music. Søk dekning! Nice 'N' Emphi Kommer snart! Endret 6. desember 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 snip Omfg, 16 år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 snip Omfg, 16 år Kom deg dit så skal jeg banke deg opp.. Litt lei meg pga 16 års-grense. Kommer JÆVLA mange fjortiser som ikke hører på musikken en gang, men drar dit fordi de kan få alkohol der og det er jo tross alt "kult". Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 snip Omfg, 16 år Kom deg dit så skal jeg banke deg opp.. Litt lei meg pga 16 års-grense. Kommer JÆVLA mange fjortiser som ikke hører på musikken en gang, men drar dit fordi de kan få alkohol der og det er jo tross alt "kult". Men det er fjortisser som ikke er der for musikkens skyld... I motsetning som jeg evt. vil gjøre. Vi kan banke dem sammen :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Huh? Blei Tiësto's Elements of Life nominert til grammy? Eller ljuger Myspace? :!: Noen som skal se han imorra eller? Stakkars oss som ikke er gamle nok Jeg vil også til Asker Endret 7. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Category 12 Best Dance Recording (For solo, duo, group or collaborative performances. Vocal or Instrumental. Singles or tracks only.) Do It Again The Chemical Brothers Tom Rowlands & Ed Simons, producers Track from: We Are The Night [Astralwerks] D.A.N.C.E. Justice Gaspard Auge & Xavier de Rosnay, producers; Gaspard Auge & Xavier de Rosnay, mixers Track from: † [Ed Banger/Vice/Because] Love Today Mika Jodi Marr, John Merchant, Mika & Greg Wells, producers; Greg Wells, mixer Track from: Life In Cartoon Motion [Casablanca/Universal Republic Records] Don't Stop The Music Rihanna StarGate, producer; Phil Tan, mixer Track from: Good Girl Gone Bad [Def Jam] LoveStoned/I Think She Knows Justin Timberlake Nate (Danja) Hills, Timbaland & Justin Timberlake, producers; Jimmy Douglass & Timbaland, mixers Track from: FutureSex/LoveSounds [Jive/Zomba] --------------------------------------- Category 13 Best Electronic/Dance Album (For vocal or instrumental albums. Albums only.) We Are The Night The Chemical Brothers [Astralwerks] † Justice [Ed Banger/Vice/Because] Sound Of Silver LCD Soundsystem [Capitol Records/DFA] We Are Pilots Shiny Toy Guns [universal Motown] Elements Of Life Tiësto [ultra Records] Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ultra records ? Tiesto gir jo ut på sitt eget Black Hole vel ? er det plate selskap som står der ? Endret 7. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Ultra er vel de som gir ut platene hans i USA...(?) Lenke til kommentar
MindB Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 ^Det stemmer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Men det er fjortisser som ikke er der for musikkens skyld... I motsetning som jeg evt. vil gjøre. Vi kan banke dem sammen :!: Jeg blir lei meg bare jeg tenker at Club 3 blir nedsablet av fjortiser som kommer til å spørre DJ'ene om noe HDM.. Jeg vil også til Asker Så kom..? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Men det er fjortisser som ikke er der for musikkens skyld... I motsetning som jeg evt. vil gjøre. Vi kan banke dem sammen :!: Jeg blir lei meg bare jeg tenker at Club 3 blir nedsablet av fjortiser som kommer til å spørre DJ'ene om noe HDM.. Jeg vil også til Asker Så kom..? 11 er en fredag? Har bursdag 6. (yey for meg). "Spill DJ Sammy!1!1" Skal av prinsipp be om en HDM sang . Kun for å irritere deg DJ_Dark. Endret 8. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå