chokke Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Blah, vil ha enkle sanger til MP3-spillern, ikke album. Finnes det ingen måte å kjøpe de umixa på? For eksempel en pakke med sangene enkle til rundt samme prisen for selve albumet? Synes det er så stress å finne musikk, interessen er ikke såååå stor. Forbidden Paradise, mixa? Endret 30. november 2007 av chokke Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Blah, vil ha enkle sanger til MP3-spillern, ikke album. Finnes det ingen måte å kjøpe de umixa på? For eksempel en pakke med sangene enkle til rundt samme prisen for selve albumet?Synes det er så stress å finne musikk, interessen er ikke såååå stor. Forbidden Paradise, mixa? Forbidden Paradise er mixa ja (hvis det var det du lurte på). Har alle Forbidden Paradise albumene. Mye bra der! Lenke til kommentar
MindB Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Armin van Buuren - A State Of Trance Yearmix 2005 Aaah, good old times Anbefaler CD1 på det varmeste! CD1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01 Intro - What The Bleep Do We Know?02 Yilmaz Althanan - Eighties 03 Deepsky ft. Jes Brieden - Ghost 04 David West ft. Andreas Hermansson - Larry Mountains 54 05 Deep Dish - Say Hello 06 Mode - Hookers - Breathe 07 The Drill - The Drill 08 Armin Van Buuren With Gabriel & Dresden - Zocalo 09 D: Fuse ft. Jess - Living The Dream (Matthew Dekay Remix) 10 Niklas Harding Presents Arcane - Ice Beach 11 Armin Van Buuren ft. Nadia Ali - Who's Watching (Tonedepth Remix) 12 Andy Moor - Halcyon 13 Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Remix) 14 Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix) 15 Markus Schulz And Departure With Gabriel & Dresden - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix) 16 Above & Beyond vs Andy Moor - Air For Life 17 Gabriel & Dresden ft. Molly - Tracking Treasure Down 18 Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk 19 Paul Van Dyk ft. Wayne Jackson - The Other Side (Deep Dish Remix) 20 Ava Mea - In The End 21 Max Graham - Does She Know Yet 22 Funabashi - Daylight 23 Way Out West - Don't Forget Me (Dust Biter Mix) 24 Lucas & Beltram - Trust Me (Ava Mea Remix) 25 Markus Schulz ft. Anita Kelsey - First Time 26 Luminary - Wasting (Andy Moor Remix) 27 M.I.D.O.R. vs Lynn - Breathings Prgz 28 Perry O Neil - Numb 29 RR Workshop - Electrolux 30 Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix) 31 Carrie Skipper - Time Goes By 32 Goldenscan - Halcyon 33 Leon Bolier - Back In The Days 34 Primer - Everlast 35 Jonas Steur - Silent Waves 36 Thrillseekers ft. Gina Dootsen - By Your Side 37 Galen Behr - Time Will Tell 38 Way Out West - Killa (Orkidea Remix) 39 Airbase - Escape 40 Ronski Speed With Stoneface & Terminal - Incognition 41 Dogzilla - Without You (Dub) 42 Marco V - False Light 43 Menno De Jong - Tundra (Fierce Dub) 44 Menno De Jong Pres Sayla - Majestic Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Mind: Beste yearmixen av dem alle. Ikke lenge til vi får høre 07 yearmixen heller, noe jeg gleder meg til. Talla 2XLC vs. Sean Tyas - Heart to Heard Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Er ikke ASOT 2007 kommet ut da? Eller er den ASOT 2007 jeg har brukerskapt? Endret 1. desember 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Er ikke ASOT 2007 kommet ut da? Eller er den ASOT 2007 jeg har brukerskapt? Yearmix er kun en megamix over de beste (folkestemte) låtene i 2007 som vil bli spilt i romjula istedenfor en regulær ASOT-episode. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Så den blir spilt klokka 2000 en eller anna torsdag i romjula? 27. Desember er det vel i år? Varer den i to timer? Og igjen, er det bare meg som liker hele sanger istedet for masse mixer? . Føler meg litt unik på det punktet. Forresten, Magik 2 av Tiësto er jo elsk da! mmm, jobber meg igjennom 3'ern nå. Liker touchen bedre på disse sangene enn de som produseres idag, vet ikke om det bare er noe jeg vil tro eller om det faktisk stemmer? Forresten; Piano i herlig symfoni med elektronisk musikk er jo bare elsk! Mmmm Endret 1. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Sean Tyas - The Wednesday Whistle - 2007-11-28 her har Tyas tatt med en låt av Tiddey, 76:50 uti, å herregud så bra den er , noe av det råeste jeg har hørt på lenge!! Endret 1. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Så den blir spilt klokka 2000 en eller anna torsdag i romjula? 27. Desember er det vel i år?Varer den i to timer? Det stemmer Og igjen, er det bare meg som liker hele sanger istedet for masse mixer? Nei. De fleste grabber til seg de fulle versjonene når releasen kommer. Men jeg foretrekker å ha mixede album på mp3-spilleren istedenfor singler. Dette skyldes at de tar da mindre plass (har kun 1gb til rådighet). Forresten; Piano i herlig symfoni med elektronisk musikk er jo bare elsk! Mmmm Sjekk ut Ace Da Brain, SeRaPhic eller de nyeste til Talla 2XLC (Som Ace er med på å produsere). Endret 2. desember 2007 av Dalh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Trance Energy 2008 MAINSTAGETiësto Ferry Corsten Marco V Sander van Doorn Kyau and Albert Mark Sherry MC Mighty Mike HARD STAGE / HIGH CONTRAST Marcel Woods Rank 1 (dj-set) Nic Chagall Alex M.O.R.P.H. Ronald van Gelderen Ernesto vs. Bastian (dj-set) Joop Jochen Miller FUTURE STAGE Sean Tyas Phynn John O Callaghan Airbase Tom Cloud Sied van Riel MaRLo Ultraform MC Gunner CLUBSTAGE Jean Funkerman Tony Cha Cha Chris Rox Mike S Roy Gates Dette blir bra! Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Ser bra ut! Nic Chagall og Marcel Woods skal sees om jeg tar turen :-) Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Vil dra og se Ferry jeg Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ser bra ut! Nic Chagall og Marcel Woods skal sees om jeg tar turen :-) Synes nesten det er for mange bra dj'er.. Umulig å velge hvem man skal se Endret 3. desember 2007 av WonderBjarne Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 eneste jeg kanskje savna er Menno som jeg vet var sterkt ønsket Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg er megafan av Conjure One, og plukket opp for en stund siden The Best of plata til Delerium. Jeg ser de har gitt ut ganske mange album, men jeg regner med det er noen som er bedre enn andre. Hva bør jeg velge, og hvorfor? _crs_: Dette vet jeg finnes på CD og greier Hoorah Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 det var sykt bra line-up til TE 08 , men dog er jeg ikke 18 ennå :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Vil dra og se Ferry jeg x2 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) MAINSTAGETiësto Ferry Corsten Marco V Sander van Doorn Kyau and Albert Mark Sherry MC Mighty Mike HARD STAGE / HIGH CONTRAST Marcel Woods Rank 1 (dj-set) Nic Chagall Alex M.O.R.P.H. Ronald van Gelderen Ernesto vs. Bastian (dj-set) Joop Jochen Miller FUTURE STAGE Sean Tyas Phynn John O Callaghan Airbase Tom Cloud Sied van Riel MaRLo Ultraform MC Gunner CLUBSTAGE Jean Funkerman Tony Cha Cha Chris Rox Mike S Roy Gates So many DJ's, so little time Endret 3. desember 2007 av Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Fred Baker - Sunshine Fred Baker - Gregoria Fred Baker - Alone Sunshine er en fet låt hvor melodien fra Robert Miles - Children samples. For min del ville jeg heller hatt "The Last Time", fordi de to låtene er helt identiske, utenom melodien, breakdownet og takeoffen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Så mye bedre enn sensation. Trance EnergySted: Jaarbeurs Utrecht Dato: 23. februar 2008 Tidspunkt: Klokka 21.00 – 07.00 Billetter: 38 euro (eks. avgift) Hvor ligger Jaarbeurs iforhold til amsterdam? + Prisen var ganske bra. De skulle hatt det her om sommeren utendørs hadde tatt av så sinnsykt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå